[Auto's] Welke auto('s) heb/ben jij of je ouders!

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door bl0kkie, 15 mrt 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sander Sander

    Sander Sander Active Member

    Berichten:
    207
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok het hoeft niet persé een SL600 te zijn maar een SLK lijkt mij stukken beter en een veel mooiere auto voor een vrouw dan die kleine C klasse. Als je in de Quote staat dan moet een SL600 een koopje zijn en je mag best laten zien dat je wat geld hebt of niet soms?
     
    Laatst bewerkt: 25 apr 2005
  2. LaZZ

    LaZZ Lord of the Rings

    Berichten:
    1.450
    Leuk Bevonden:
    0
    Die Mercedes hebben we nog maar net was eerst een Renault Clio, mam rijd liever niet in een al te opvallende auto, smaken verschillen... Niet iedereen wil in een patserbak rijden he... Die SL daar wil ze niet eens in rijden.

    EDIT: Met de SL kun je helemaal geen boodschappen doen eigenlijk of je moet bijna niks halen want die kofferbak daar past niks in en de helft van de tijd zit daar ook nog het dak in... Mja, op de (zogenaamde) achterbank kun je nog wat spullen kwijt maar hallo zie jij al iemand in zo'n auto naar de supermarkt gaan?

    EDIT 2: Je hebt mensen die rijk zijn en mensen die rijk zijn... Ik ben opgevoed toen pap nog gewoon taxi chauffeur is en mijn ouders komen beiden uit een normaal gezin. Die S heeft pap omdat hij vaak lange afstanden moet rijden en dan gewoon een auto nodig heeft die lekker rijd. Die SL is gewoon gaaf om in de zomer mee te rijden. Het is echt niet zo dat die auto's op de oprit uitgestald worden zovan kijk ons nou hier... Wat schiet je er mee op trouwens, hoogstens dat ze hem jatten... (wat met de S al eens gebeurd is).

    EDIT 3: Verder mogen jullie vinden wat jullie willen maar ik vind di9e C-klasse die mam heeft ook een hele gave auto. Komt misschien omdat ik nog niet zo lang mijn rijbewijs heb en bijna alles dat een beetje rijd al cool vind maar hij ziet er sportief uit en rijd lekker dus waarom een andere nemen... De clio reed ook prima trouwens, jammer dat die weg is.
     
    Laatst bewerkt: 25 apr 2005
  3. Sander Sander

    Sander Sander Active Member

    Berichten:
    207
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok ik begrijp het. Mijn ouders zijn ook met niks begonnen, met schulden zelfs en zijn zelf ook niet zo patserig, alleen ik vind het allemaal wel erg leuk. 8)
    Wij hadden eerst ook een CLio sport maar die hebben we toen ingeruild voor de Mégane renault sport die ook wel heel vet is. Vooral die uitlaten achter die in het midden zitten dat is zo bruut.
     
    Laatst bewerkt: 25 apr 2005
  4. LaZZ

    LaZZ Lord of the Rings

    Berichten:
    1.450
    Leuk Bevonden:
    0
    Mij boeit het eerlijk gezegd allemaal geen reet.... Ik weet dat ik opgevangen wordt als het met mij ooit slecht gaat en dat ik in principe voor later wel goed zit maar ik wil het eerst zelf maken voordat ik van alles toegestopt krijg. Ik hoef ook geen auto te krijgen ik koop zelf wel een tweede hands autootje als ik daar geld voor heb. Ook ik moet het gewoon met mijn studiefinanciering doen enzovoorts, en ben daar ook erg blij om... Kan niet tegen mensen die alles krijgen wat ze maar willen, de realiteit aint nothing like that... Gelukkig weet ik dat :)
     
  5. JAGUAR

    JAGUAR xbox

    Berichten:
    710
    Leuk Bevonden:
    0
    kvind dat wel tof als je ouders wel het geld hebben om (bijna) alles voor je te betalen, maar jij het gewoon zelf doet, zo hoort het! je pa is ook als taxi chauffeur begonnen. Dus als je hard genoeg werkt koop jezelf later een sl!
     
  6. Feodor

    Feodor Active Member

    Berichten:
    1.588
    Leuk Bevonden:
    0
    Ford Mondeo. :)
     
  7. Sander Sander

    Sander Sander Active Member

    Berichten:
    207
    Leuk Bevonden:
    0
    Precies, met hard werken kom je heel ver. Als je alles van je ouders krijgt dan leer je niet om voor jezelf te zorgen en blijf je dus gewoon lui en zal je het later ook heel moeilijk krijgen als je ouders er niet meer voor je zijn of gewoon de geldkraan op je 18e dichtdoen.
     
  8. Een knalrode Opel Astra 1.6 GSI van me moeder met let wel: 144 PK

    ik zal wel even een plaatje zoeken wat erop lijkt :)

    EDIT: Zoiets als dit maar dan knalrood...

    [​IMG]

    en nu maar hopen dat ik hem mag hebben als ik dit jaar mijn rijbewijs haal :)

    en BTW dit is de exacte kleur:

    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 26 apr 2005
  9. boessie3

    boessie3 Milo NL

    Berichten:
    672
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nu een rode Vw polo maar ik ben hard aan het sparen voor een ford cougar die ik na de zomer wil hebben *)
    [​IMG]
     
  10. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Rij nu al 6½ jaar een Fiat Seicento Sporting.
    Een paar maanden geleden mijn 1e aanrijding gehad (gelukkig niet mijn schuld) als het aan de verzekeringsagent had gelegen was mijn auto total-loss verklaard.
    Gelukkig dacht het schade-bedrijf daar anders over.
    Ik ben de 1e eigenaar en heel zuinig op mijn auto.

    [​IMG]
     
  11. killaz

    killaz Active Member

    Berichten:
    1.527
    Leuk Bevonden:
    43
    dat zijn hele grappige autotjes :)
    alleen voor lange mensen volgens mij niet echt praktisch of wel?
     
  12. Centurion

    Centurion Survivor

    Berichten:
    1.959
    Leuk Bevonden:
    1
    /offtopic: Ben je lang dan?
     
  13. killaz

    killaz Active Member

    Berichten:
    1.527
    Leuk Bevonden:
    43
    ik denk langer dan de gemiddelde nederlander, maar het gaat niet om mij......ik vraag me het gewoon af
     
  14. Sander Sander

    Sander Sander Active Member

    Berichten:
    207
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok, ik wacht nog steeds.
     
  15. Nossy

    Nossy bitch!grab that AK!

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat zijn je ervaringen met dit autootje? Zit te kijken voor een 1e auto en zit hier ook aan te denken.
     
  16. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    De auto is heel zuinig met benzine.
    Kan er zonder problemen 1:18 mee halen.
    Ondanks mijn pittige rijgedrag haal ik er nog 1:14 mee ( woon/werk ).
    Ben zelf 1,80m heb heb nog zeeën aan ruimten.
    Doordat de Sporting een stabilisatiestang heeft , kan je hem zonder problemen in bijna elke bocht gooien.
    De sporting is wel stug geveerd.

    De auto mag dan wel een 1100cc motor hebben , maar door het lage gewicht 710KG is het een hele pittige auto.
    Doordat de Sporting bij de Sporting de versnellingen dicht bij elkaar liggen , hoor de motor soms behoorlijk schreeuwen.
    Dan had het maar geen auto moeten worden , denk ik altijd.
    Maar op de snelweg bij 120Km is de auto heel stil , maar dat komt ook doordat de motorruimte helemaal geisoleerd is.

    Op de SPorting zitten veel dingen gewoon standaard.
    Elektrische ramen , Centrale deurvergendeling , Airbag , Automatische grondelspanners , Lederen stuur + versnellingspook , kuipstoelen ,
    Voor en Achter bumpers in kleur , Mistlampen.

    De toerenteller zit bij de Sporting midden op het dashboard.

    Heb vorige maand 2x aan de kant van de weg gestaan.
    Na een paar minuten sloeg de motor af en na 1 uur kon ik hem weer starten.
    De dealer heeft de auto aan de computer gehangen en bleek de toerental sensor kapot te zijn.
    Dat mag na 6½ jaar ook wel eens een keer.
     
  17. JAGUAR

    JAGUAR xbox

    Berichten:
    710
    Leuk Bevonden:
    0
    mijn moeder heeft ook zo'n auto gehad, is zeker een leuke auto, en je kan hem idd lekker in de bocht plaatsen
     
  18. tiez_1986

    tiez_1986 Active Member

    Berichten:
    24
    Leuk Bevonden:
    0
    hey Lazz, hoe heet je vader dan? met al zijn pimp mobiles...
    dan zal ik es ff kijken of die echt in de quote 500 staat
     
  19. Sander Sander

    Sander Sander Active Member

    Berichten:
    207
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, precies dat wil ik ook wel eens weten.
     
  20. LoLife

    LoLife Active Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een Opel Astra G 2.0 DTI 16v. 17" MAK lmvelgen, Kamei sportgrill, en woensdag word eindelijk mun OPC spoiler gemonteerd. :9

    Binnenkort heb ik ook nog een afspraak staan voor verlagen (35/35), en een sporteinddemper (Sebring) komt er ook nog op voor die tijd.

    En dan vind ik het voorlopig wel voldoende, want mun banden raken ook aardig op. :'-(

    Mss in de toekomst nog OBD tunen, levert bij mijn motor 31PK (101>132) _O_


    [​IMG]
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina