Die Mercedes hebben we nog maar net was eerst een Renault Clio, mam rijd liever niet in een al te opvallende auto, smaken verschillen... Niet iedereen wil in een patserbak rijden he... Die SL daar wil ze niet eens in rijden.
EDIT: Met de SL kun je helemaal geen boodschappen doen eigenlijk of je moet bijna niks halen want die kofferbak daar past niks in en de helft van de tijd zit daar ook nog het dak in... Mja, op de (zogenaamde) achterbank kun je nog wat spullen kwijt maar hallo zie jij al iemand in zo'n auto naar de supermarkt gaan?
EDIT 2: Je hebt mensen die rijk zijn en mensen die rijk zijn... Ik ben opgevoed toen pap nog gewoon taxi chauffeur is en mijn ouders komen beiden uit een normaal gezin. Die S heeft pap omdat hij vaak lange afstanden moet rijden en dan gewoon een auto nodig heeft die lekker rijd. Die SL is gewoon gaaf om in de zomer mee te rijden. Het is echt niet zo dat die auto's op de oprit uitgestald worden zovan kijk ons nou hier... Wat schiet je er mee op trouwens, hoogstens dat ze hem jatten... (wat met de S al eens gebeurd is).
EDIT 3: Verder mogen jullie vinden wat jullie willen maar ik vind di9e C-klasse die mam heeft ook een hele gave auto. Komt misschien omdat ik nog niet zo lang mijn rijbewijs heb en bijna alles dat een beetje rijd al cool vind maar hij ziet er sportief uit en rijd lekker dus waarom een andere nemen... De clio reed ook prima trouwens, jammer dat die weg is.
Laatst bewerkt: 25 apr 2005