Ik had er mijn laatste woord over gezegd zei ik, nou niet dus 
Uhm jah je kunt idd altijd overreden worden, ik wou hiermee alleen maar aangeven dat ik er bewust voor kies om te leven zoals ik leef....van dag tot dag dus. Ik let altijd op in het verkeer, toch schrikt het mij af hoe sommige mensen tekeer kunnen gaan in hun auto/op hun scooter e.d.
Ikzelf heb niks met auto's, autorijden is voor mij niet weggelegd....daar ben ik allang achter gekomen en daarom gaf ik het aan. Ik zal er ook niet mee beginnen, mij te duur....ik vind het belachelijk wat je kwijt bent in de maand als je auto wilt rijden. Nee dan pak ik het openbaar vervoer wel, of de fiets als dat toerijkend is
Maar goed dat terzijde....
Ik ben begonnen aan iets jah, en ik vind het lekker. Dat is mijn keuze, of je het nou leuk vind of niet. Maar om dan gelijk te zeggen dat ik ergens aan ben begonnen wat per definitie dodelijk is vind ik een beetje "te vetgedrukt"....om jouw woorden maar ff te herhalen. De argumeten daarvoor noemde Orcris al, ik vind het daarom nutteloos ze te herhalen.
Het kan mij niet schelen wat ze op die pakjes zetten, tuurlijk is het bedoeld om mensen af te schrikken te gaan roken (nogmaals ik promoot het ook niet, je moet het gewoon zelf weten) dat ben ik met je eens....ook dat "Roken is dodelijk" dan schrikwekkender klinkt en werkt als "Roken kan dodelijk zijn" is waar. Maar ik vind (das mijn mening dus) het alleen niet geheel terecht en kloppen, want er zijn ook net zo goed mensen die de 80 halen ookal hebben ze meer dan hun halve leven gerookt bij wijze van.
En stel dat ik bij wijze van spreke 10 jaar minder leef omdat ik gerookt heb en niet aan sport doe (ik heb namelijk totaal niks met sport) het zij zo. Liever DAT, dan in me hele leventje dingen MOETEN doen (sporten dus bijvoorbeeld) omdat ze "oh zo gezond zijn", terwijl ik er helemaal geen plezier aan beleef, tegen m'n zin in moet doen dus....of bij alles wat ik eet moeten denken "oh is dit wel goed voor me ? kan dit geen kwaad ?" etc. etc. Nee dan heb je een leuk leventje 
Anyways, dit hele gedoe is gewoon weer een kwestie van meningsverschillen, iedereen heeft zo z'n argumenten en die respecteer ik, ik hoop alleen dat dat andersom ook kan....ookal zegt bij wijze van spreke 80% van de wereld dat ik dom bezig ben. Ik heb alleen geen zin om deze discussie langer voort te zetten, omdat je dan (en vooral over dit onderwerp) kunt discussieren tot je een ons weegt.
En daar heb ik geen tijd voor, want ik wil ook nog kunnen gamen 
Voor mij is deze discussie dan ook gesloten, ik vind dat iedereen in z'n leven moet kunnen doen waar ie zelf zin in heeft....including me
Laatst bewerkt: 4 aug 2005