Stop nou eens met de boel naar je hand te zetten. Iedereen ziet dat het PC-screens zijn. Keep it real zou ik zeggen.
Daar staat dat je foto's moet maken die jij hebt gemaakt en niet gemodde screens.. Wat moet je ermee? post gewoon je character of iets anders, en geen andere dingen.
Spam? Zou hij jalours zijn omdat jij plaatjes van een mod op de pc-versie post en beweert dat het PS2-screens zijn... D@ M@STER post alleen maar wat misschien NUTTIGER is om hier te posten, welke screens etc... Laten we het gezellig houden man...
Jongens, zoals het in de openingspost staat, alleen foto's van je personage, en niet van je auto's. Daarvoor ga je maar naar een ander forumdeel. Nu weer on-topic guys.
Mijn pictures komen er vanavond aan denk ik. Kzit bij die missies die je kan doen met dat meisje (C op de map) En dat je moet overvallen enzo.
Sorry Cygnum, maar dit heb ik duidelijk in de beginpost gezet: ''Je kan bijvoorbeeld foto's nemen van mooie uitzichten vanaf een berg of b.v. een foto van jou en je Gang of van iets wat jij mooi vind. Maakt niet uit...'' Je mag dus van alles wat jij leuk vind in San Andreas foto's maken. Dus niet alleen foto's van jezelf... Daar is een aparte thread voor. Dat trein-ongeluk hoort hier dus ook thuis Darkon
Ik zit nog steeds vast bij dat stuk dat je naast die trein moet rijden op de motor en die gast die mannetjes eraf moet knallen...*zucht...ben ik nou zo slecht of is het echt zo moeilijk gewoon. Hier wat pics... Kijk mij eens sexy zijn.... In de "ik moet poepen" houding...
thanks, maar dat doe ik elke keer maar dan blijven er 2 nog overeind staan. Zal het zo nog eens proberen, want die missie is echt bout gewoon.
Volgens mij was dat als je 1maal je fototoestel hebt, naar een homie lopen en dan op y drukken. Maar dat weet ik niet zeker, Alex RS weet er alles van, als hij online is moet je maar even vragen hoe ie dat doet.
Ik zal het hier gelijk effe zetten. Je hebt geen replay nodig voor een foto van jezelf. Ga naar een van je Gangmembers toe, met fototoestel. Als je dicht bij je homie staat verscijnt er linksboven een berichtje dat je met L je camera aan je homie kan geven. Druk dan L om je homie de camera te geven. Ga dan zelf in een positie staan hoe jij het wilt en laat je homie de foto maken. Als je het geen goeie positie vind druk je op Y zodat je je camera terugkrijgt.
hoe zet je een plaate hierop heb er echt geen verstand van (het is img dus kan niet dat fileshack gebruiken) kan iemand mij helpen