1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[GTA San Andreas] Show je picture

Discussie in 'Algemeen' gestart door Alex RS, 11 jul 2005.

  1. Cygnum

    Cygnum XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.697
    Leuk Bevonden:
    0
    Stop nou eens met de boel naar je hand te zetten. Iedereen ziet dat het PC-screens zijn. Keep it real zou ik zeggen.
     
  2. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Daar staat dat je foto's moet maken die jij hebt gemaakt en niet gemodde screens.. Wat moet je ermee? post gewoon je character of iets anders, en geen andere dingen.
     
  3. Darkon 83

    Darkon 83 Active Member

    Berichten:
    1.662
    Leuk Bevonden:
    0
    Jaloers?
     
  4. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    Spam?

    Zou hij jalours zijn omdat jij plaatjes van een mod op de pc-versie post en beweert dat het PS2-screens zijn... D@ M@STER post alleen maar wat misschien NUTTIGER is om hier te posten, welke screens etc...

    Laten we het gezellig houden man...
     
  5. Cygnum

    Cygnum XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.697
    Leuk Bevonden:
    0
    Jongens, zoals het in de openingspost staat, alleen foto's van je personage, en niet van je auto's. Daarvoor ga je maar naar een ander forumdeel.

    Nu weer on-topic guys.
     
  6. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Mijn pictures komen er vanavond aan denk ik. Kzit bij die missies die je kan doen met dat meisje (C op de map) En dat je moet overvallen enzo.
     
  7. Darkon 83

    Darkon 83 Active Member

    Berichten:
    1.662
    Leuk Bevonden:
    0
    Dus ik mag alleen een plaatje van mezelf maken niet van dat trein ongeluk?
     
  8. Cygnum

    Cygnum XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.697
    Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad, volgens mij kan je de leuke dingen die je tegenkomt in San Andreas beter hier kwijt.
     
  9. Alex RS

    Alex RS Green HJ Pub DJ

    Berichten:
    609
    Leuk Bevonden:
    0
    Sorry Cygnum, maar dit heb ik duidelijk in de beginpost gezet: ''Je kan bijvoorbeeld foto's nemen van mooie uitzichten vanaf een berg of b.v. een foto van jou en je Gang of van iets wat jij mooi vind. Maakt niet uit...''
    Je mag dus van alles wat jij leuk vind in San Andreas foto's maken. Dus niet alleen foto's van jezelf... Daar is een aparte thread voor.
    Dat trein-ongeluk hoort hier dus ook thuis Darkon :)
     
  10. Cygnum

    Cygnum XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.697
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm, in dat geval ben ik de mist in gegaan.

    *ziet geen steek in dichte mist*
     
  11. Darkon 83

    Darkon 83 Active Member

    Berichten:
    1.662
    Leuk Bevonden:
    0

    Dank je wel _O_ Ik ga even GTA doen en kijekn of ik nog wat leuks vind.
     
  12. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Ik zit nog steeds vast bij dat stuk dat je naast die trein moet rijden op de motor en die gast die mannetjes eraf moet knallen...*zucht...ben ik nou zo slecht of is het echt zo moeilijk gewoon. :'-(

    Hier wat pics...

    Kijk mij eens sexy zijn.... :D
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]

    In de "ik moet poepen" houding...
    [​IMG]
     
  13. Michel NL

    Michel NL Active Member

    Berichten:
    33
    Leuk Bevonden:
    0
    Je moet bij die missie een paar meter er naast rijden kan die gast achterop de motor beter richten.
     
  14. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    thanks, maar dat doe ik elke keer maar dan blijven er 2 nog overeind staan. Zal het zo nog eens proberen, want die missie is echt bout gewoon.
     
  15. sa freak

    sa freak Wie ik?

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    0
    misschien dat deze vraag al is gesteld maar hoe maak je een foto van je zelf in bv een replay>??? :confused:
     
  16. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Volgens mij was dat als je 1maal je fototoestel hebt, naar een homie lopen en dan op y drukken. Maar dat weet ik niet zeker, Alex RS weet er alles van, als hij online is moet je maar even vragen hoe ie dat doet. :)
     
  17. sa freak

    sa freak Wie ik?

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    0
    ok thanx
     
  18. Alex RS

    Alex RS Green HJ Pub DJ

    Berichten:
    609
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zal het hier gelijk effe zetten. Je hebt geen replay nodig voor een foto van jezelf. Ga naar een van je Gangmembers toe, met fototoestel. Als je dicht bij je homie staat verscijnt er linksboven een berichtje dat je met L je camera aan je homie kan geven. Druk dan L om je homie de camera te geven. Ga dan zelf in een positie staan hoe jij het wilt en laat je homie de foto maken. Als je het geen goeie positie vind druk je op Y zodat je je camera terugkrijgt.
     
  19. the_xbox_men

    the_xbox_men xbox 360

    Berichten:
    63
    Leuk Bevonden:
    0
    hoe zet je een plaate hierop heb er echt geen verstand van |:- |:- (het is img dus kan niet dat fileshack gebruiken) kan iemand mij helpen :confused:
     
  20. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    imageshack.us ;)
     

Deel Deze Pagina