Goeiedag beste mensen, ik zat met een vraag. Ik was nog een van de gelukkigen die nog op 10 december een 360 core edition kon bemachtigen. Nou heb ik een hdtv, dus is component of VGA wel een wezenlijk onderdeel. Die rottige composiiet kabels zijn nog nergens te koop, maar kon al wel een officiiele 360 vga kabel kopen, en die past ook op mn tv. Ok, dan kom ik nu op mn vraag. Als je met een VGA kabel in het 360 menu bij display settings kijkt kun je kiezen uit de volgende screen resolutions: 640 X 480 848 X 480 1024 X 768 1280 X 720 1280 X 768 1360 X 768 Nou was het me duidelijk dat de eerste 2 resoluties waardeloos zijn, maar dan mijn vraag, welke van de laatste 4 resoluties kan ik het beste kiezen? ( overigens prachtig beeld bij alle 4 de laatste resoluties) wat de voor en nadelen van elke resolutie? (mn tv is HDTV en ondersteunt 720P en 1080i en 480P) ik had begrepen dat 1024 X 768 gelijk staat aan 720P, en bij uitproberen lijkt deze ietsiepietsie scherper dan de laatste 3 resoluties. 1 nadeel aan deze resolutie, rechts van mn tv zit dan een balk van 1 cm, die balk is groter dan bij de andere resoluties. In werkelijkheid is die zwarte balk vanwege het 1 cm opschuiven van het beeld naar links, dus ik mis links 1 cm beeld doordat het achter de tv omhulsing zit als het ware, en rechts mis ik 1 cm beeld omdat er niks is weer te geven op dat stuk beeld buis, dat is et einde. Dit is een probleem wat vaker voorkomt, vooral bij de ps2 al toen geloof ik. Hebben jullie dit ook bij 360 met GVA, component of composiet op een hdtv? Nouja, mn vragen nog een keer: 1 Welke resolutie is het beste? 2 Hebben jullie bij hdtv rechts ook een zwarte rand van circa 1 cm breed? En gebruik je dan VGA, component of composiet? THX!
Heb je een breedbeeld tv, want als je er een hebt zou ik de laatste nemen Trouwens het maakt eigenlijk niet uit welke je neemt, ze zijn allemaal 720P. Dus als ik jou was zou ik die gene nemen met de minste zwarte balken
ligt eraan wt de preciese resolutie van je tv is, dat is vaak 1 van die laatste 2 maar als je er niet uitkomt aou ik idd gewoon voor 1280x720(720p) gaan ps:de eerste 3 resoluties zijn waardeloos volgens mij
Ik speel zelf op een HDTV met reso. van 1280x768 en dit speeld prima geen balken in beeld of wat dan ook. Met een HD/AV kabel dat VGA ding
Voor vragen m.b.t. de HD VGA kabel en HDTV's kan je het beste je vragen stellen in de daarvoor bestaande en geschikte threads: - VGA Monitor Thread; - De HDTV Thread [Deel 2]. Dan gaat deze thread op slot. - closed