Lakeside 2006

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door mars15, 7 jan 2006.

1. mars15

mars15 Guest

die jelle mag wel is een wijf gaan zoeken :{

2. Bram87

Bram87 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    hehe, die had dr tieten volgens mij thuis laten liggen zeg :+

Naja, boeie. Super voor die jongen dat die daar wint.

3. subzero

subzero Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ach ja ieder eigen smaak
    Jelle heeft goed gespeeld, liet niet gek maken door barney

4. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    nou van die 60000 pond kan je een aardige borstvergroting betalen:+

Verder is het jammer dat barney ze dubbels zo slecht gooide. Zijn gemiddelde lag vlak voor het einde hoger dan dat van jelle!

5. subzero

subzero Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    aardig....een hele grote

6. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Nee die bolle heeft iets moois bedoel je?:cool:

7. laurensversluis

laurensversluis Ooohjax!

Leuk Bevonden:
    0
    Niet te vergelijken. ;)

Goed gedaan Jelle! _O_
    Voelt Barney ook eens hoe het is om te verliezen. :)

8. gabb

gabb Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    }:] hahahaha ook aangenaam! voel me niet echt aangesproken, lachend dat jij er al meteen vanuit gaat dat iedereen op dit forum mannelijk is! lol, niet dus, ik ben gewoon een vrouw en heb het niet nodig om populair te doen hoor ventje!
    _0/

9. Bram87

Bram87 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Das wel een vrouw met balle}:]

10. axess

axess time wasted

Leuk Bevonden:
    0
    lol was wel een cool spelleken darts !

ma barney liet wel op belangerijke momente zijn leg liggen

lol ,volgens mij waren Dutch Badass zijn spidey-senses wa slecht op het moment

Laatst bewerkt: 15 jan 2006
  11. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11
    He vriend , een beetje beleefd blijven tegenover Gabb hoor je , of ik zal eens persoonlijk bij je langs komen , gesnopen.
    Nu hebben jullie dus twee landgenoten in finale en zou je dus dubbele vreugd moeten kennen , maar nee nu gaan jullie wéér ******en en zagen en vergeten daarbij dat barney al vier maal wereldkampioen is geweest.
    Nog eens waar is jullie respect voor wat Van Barneveld in het verleden heeft gepresteerd.

12. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Kon helaas de finale niet zien :mad:

Maar leuk om te horen dat Jelle gewonnen heeft _O_

Zoals de bijna iedereen vind ik Barney ook te arrogant.Ik weet niet wat het is maar z'n kop staat me niet echt aan, om het maar even zo te zeggen. Het is niet te ontkennen dat zonder Barney er geen nu geen dart op tv was, hij heeft de sport hier in nederland in z'n eentje hot gemaakt. Heb dus zeker wel bewondering voor hem. Je kunt het een beetje vergelijken met een Michael Schumacher in de F1

13. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    En jij doet vanaf nu ook lekker normaal, anders gaan we OW'n, gesnopen?

Zo, en nu weer over Lakeside. Niet over elkaars gedrag en niet over Jelle's vrouwtje.

14. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Mwah, kom op mensen als iemand zegt dat hij of zij vindt dat iemand een arrogante dikke pad, of whatever, is moet hij of zij dat zelf weten. Mening he?

Zo vind ik 'barney' ook maar een vatzige drol waarbij ik het zonde vind dar er tv-tijd aan besteedt wordt :cool:. Dat geldt trouwens voor het hele darts-gebeuren O-)

Maar ik kijk ook weer naar dingen die andere mensen weer niet waarderen I guess. Boeiend, mening geven mag nog altijd. Niemand hier kent 1 van die gasten goed genoeg (denk ik) om met fatsoenlijke argumenten te komen wat betreft hun innerlijk. :D

//edit; er zitten alweer een paar posts tussen zie ik :+

15. gabb

gabb Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik doe eff lekker normaal en dank milord._0/

16. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11

O, ja graaf ,ga jij met ow's gooien in dit geval , nou doe maar , ik verdedig hier Gabb omdat zij aangevallen wordt omdat ze haar mening geeft.
    Is iedereen hier al vergeten wat Van Barneveld betekend heeft in de dartssport op nederlands en mondiaal gebied ??
    En doe wat je niet laten kunt , ik ben tenslotte 49 jaar oud en dus oud en wijs genoeg om mijn eigen mening te volgen en die van de anderen te respecteren en ik verdedig hier dus diegene waar ik respect voor heb , en dit is zowel Van Barneveld als Gabb.

17. Peter OtH

Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

Leuk Bevonden:
    217
    Probleem wat ik een beetje met Barney heb, waardoor ik hem arrogant vind over komen althans is het na-trappen waar ie nogal eens een handje van heeft. Vooral dan als ie verloren heeft. Zoals b.v. destijds toen ie verloor van Fordham of Taylor. Toegegeven gister reageerde ie gewoon goed, teleurgesteld wat logisch is, maar goed ten opzichte van Jelle.
    Dat bluffen voor de wedstrijd vind ik er alleen maar bij horen, darten is ook een psychologische sport en je kan een wedstrijd dus al winnen voordat ie begonnen is. Dat Barney daarin opmerkingen maakt hoort er dus bij. Maar na het spelletje kan ie wel eens wat beter reageren.
    Maar als darter respecteer ik wel degelijk wat ie allemaal bereikt heeft. En ongetwijfeld dat ie ook die 5e lakeside nog een keer gaat winnen, misschien nog wel een 6e ook.

Er is verdedigen en verdedigen, op het moment dat je gaat verdedigen op een nivo wat dus vrij puberaal overkomt doe je het dus niet goed en kan dat dus resulteren in de reactie die Graaf gaf.
    Laten we dus elkaars mening respecteren, sommige kunnen die alleen wat genuanceerder geven.

Het is denk ik een beetje nederlands om dergelijke dingen te vergeten, darten is niet de enige sport waarin dit helaas gebeurt.
    Misschien dat het zo overkomt dat ik ook vergeten bent wat barney voor het darten in nederland heeft betekent. Dat is zeker niet zo, dankzij Barney zijn er nu jongens als Jelle. Dankzij hem is het darten groot geworden in nederland. En hij behoort zeker tot de beste darters in de wereld, Taylor vind ik persoonlijk wat beter nog als Barney, maar ondanks dat ik hem als persoon arrogant vind staat ie imo wel op de 2e plaats.

Spannend spelletje gisteren, momenten dat ik dacht Barney pakt hem en momenten dat ik dacht Jelle pakt hem.
    Barney speelde niet helemaal op het nivo dat ie kan, gewoon teveel dubbels gemist en niet volledig gebruik gemaakt van de kansen die ie kreeg. Idem geldt ook een beetje voor Jelle, die heeft ook niet alle kansen aangepakt. Resulteerde echter wel in een spannend spelletje waar van tijd tot tijd fantastisch gescoord werd.
    Terechte kampioen. En ik ben nu heel benieuwd hoe Jelle het volgend jaar gaat doen wanneer er echt druk op hem staat. Maar tot heden gaat ie er zeker goed mee om

Laatst bewerkt: 16 jan 2006
  18. Odyss NL

Odyss NL New Member

Leuk Bevonden:
    1
    Jezus man, dan staat er al bijna een Abraham in uw tuin...

Speelt u op de Xbox ??? :eek:

19. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Was echt een superwedstrijd, zeer spannend. Tot 5 - 5 wist je gewoon niet wie er ging winnen.
    Jelle speelde gisteren erg goed, Barney ook, maar miste teveel dubbels en scoorde af en toe zeer laag.

Echt waanzinnig dit, voor het eerst meedoen als qualifier met 21 jaar en dan gewoon het toernooi winnen en Barney pakken in de finale. _O_

Jelle gooit zo snel en hij scoort nog extreem goed ook, heel knap. Hij bleef ook de hele wedstrijd cool, terwijl Barney na een set al stond te zweten als een otter.

Terechte kampioen Jelle, hopelijk is hij volgend jaar ook weer lekker in vorm.

Laatst bewerkt: 16 jan 2006
  20. gamer18

gamer18 xboxgamer

Leuk Bevonden:
    0
    ik denk dat een 21 jarige nog nooit zoveel geld in 1 keer heeft verdient.
    Het is hem van harte gegunt want hij heeft laten zien dat hij het echt heel goed kan.
    Ik denk niet dat iemand hem dat zomaar even na zal doen.
    Zal die het volgend jaar ook weer kunnen of neemt van barneveld dan een revanch op hem?

En dat viel me ook op ja dat jelle bijna helemaal niet zweten en van barneveld had de zenuwen volgens mij flink in zich zitten dat hij wel veel ging zweten.

Deel Deze Pagina