Ik had in deze wedstrijd geen favoriet (ben voor Wayne Jones, maar dat is een ander verhaal), omdat beide historie konden schrijven, maar ik vind wel dat Barney veel meer respect verdient dan dat hij nu krijgt hier in deze thread.
In dat internview van gisteren zei in mijn ogen niet veel verkeerd hoor. Dat van dat het zijn zoon had kunnen zijn, zei hij volgens mij alleen maar om de leeftijd en al zei hij het om die reden, dan zie ik het probleem nog niet. Het kwam op mij ook meer als een grapje over maargoed. Hij heeft 4 keer gewonnen, mag zo'n opmerking dan ook een keer. Bovendien zei Jelle gisteren zelf dat hij van iedereen kan winnen, dus ook van Barney. Barney zei daarop dat ie dan wel hoger moest gooien dan 28,83 gemiddeld. Tja niet echt kleinerend lijkt me, het was gewoon een beetje bluf, maar dat gold ook voor Jelle, die zelf begon te bluffen.
Vroeger deed Barney wel echt arrogante uitspraken, zoals 'ik eet hem met haar en huid op' of 'ik poets hem van het bord', maar deze zijn gedaan ergens in 2002. Daarna is iedereen al zijn uitspraken lopen verdraaien, waardoor alles arrogant overkomt, maar volgens mij heeft hij toch ook een hoop lovende dingen gezegd over anderen. Toen hij in 2003 de Lakeside won, stond hij 10.000 pond af aan een goed doel (voor kinderen met een spierziekte), dus zo arrogant is die dikke pad nou ook weer niet
Klik om te vergroten...