[Nieuws] Hirsi Ali verlaat Nederland

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Meneer Stefan, 15 mei 2006.

1. Bape

Bape Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Uhm.. :+

2. Drone

Drone Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Nou doei. Zal d'r niet missen... Gezeik over haar. Lekker belangrijk.

3. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.716
    ze is genaturaliseerd

4. Conquistador

Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5
    Ehm ik ben van mening dat ze er allebei uitmoeten zoals ik al eerder boven heb gezegt.

5. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11
    Ooow, dat is hier precies het forum van het vlaams belang .:) O-)

6. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Ik verbaas me over de reactie in deze thread.

Ik als Liberaal heb een dubbel gevoel. Ik ben het er mee eens dat Ayaan het Nederlands burgerschap op deze gronden niet heeft gekregen. Ze heeft gelogen over haar personalia. Als ze nu het Nederlandschap of in een ander land politeik asiel zou aanvragen zou ze deze op de gronde van haar belevening van vandaag de dag hebben gehad. Ze word nu immers bedreigd en kan door haar opvattingen niet meer veilig over straat.

Ik heb het genoegen gehad dat ik zowel Pim, Theo als Ayaan een aantal keer persoonlijk gesproken heb. Alle 3 hadden/hebben ze bepaalde opvattingen waar ik het persoonlijk niet altijd mee eens ben, maar ik ben wel blij dat dit soort mensen zich ingezet hebben voor Nederlan en voor onze Maatschappij.

Ik vind het knap dat een vrouw zoals Ayaan haar nek heeft uitgestoken voor de onder drukte vrouwen en een aparte mening verkondigde. Ik denk dat Mohammed B. nu zeer blij is dat Ayaan nu als "Misdadiger" word beschouwd, want op de buik van Theo lag immers de dreiging voor Ayaan en Wilders.

Mede door haar inzet voor onze maatschappij en zei durft te zeggen wat een ander niet doet is ze door de internationale samenleving voorgedragen voor de Nobel Prijs van de Vrede.

Ik ben het niet eens dat ze haar Nederlandschap heeft gekregen op de grond dat ze hem heeft aangevraagd. Ze heeft dus ook terecht deze nu verloren, maar ik vind wel dat Nederland een passende oplossing moet vinden om haar te helpen. Zodat ze haar werk kan voortzetten in Amerika.

Ik heb dus een dubbel gevoel. Aan de ene kant vind ik dat ze inderdaad haar Nederlandse Identiek onterecht heeft verkregen ... aan de andere kant vind ik het een gemis om iemand te verliezen die het debat niet schuwt of je het er mee eens bent of niet

7. Symbiotics

Symbiotics Symbiotics

Leuk Bevonden:
    0
    Sorry weet je eigenlijk wel wie Hirsi Ali is?? volgens mij niet namelijk, als je het nog niet wist, Hirsi Ali en Geert Wilders hebben zo ongeveer dezelfde ideeen, ikzelf ben tegen beide maar om nou te zeggen dat hirsi ali weg moet en geert wilders president, dan ben je toch wel heel erg dom:confused:
    Ja, het klopt dat ze zwart is maar wil dat ook zeggen dat ze niet tegen haar eigen ras mag zijn? ze heeft in haar eigen land al genoeg meegemaakt en dus is het logisch dat ze gevlucht is naar nederland, en ze heeft genoeg berijkt ..
    je zegt dat ze dat heeft berijkt door te liegen maar ook daar klopt weer helemaal niks van.
    Ja, ze heeft gelogen over haar verblijfsvergunning.. So What?

Ik vind het erg kinderachtig dat mensen haar gaan beoordelen omdat ze zwart is, ze is tegen de islam als je dat al wist (nou ja iig tegen bepaalde ideeen) en nou wil jij dat geert wilders minister president wordt omdat die blond haar heeft (ook geblondeerd) en omdat hij dus meer lijkt op een nederlander? sorry je bent dom 8)
    Ik bedoel als je van vluchteling in de regering kan komen dan ben je toch aardig slim of niet dan.

En wat jou betreft ga jij maar lekker je papiertje halen, waarschijnlijk van de praktijkschool en ga daarna maar lekker het leger in (kijk wel uit dat je niet vies wordt)

Doei _0/ _0/ _0/

8. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben het eens met je eerdere punten, maar ik moet toch echt even reageren op deze quote. Hoe ziek ben jij, om iemand waar je niks van weet, te veroordelen als iemand van een praktijkschool? Ik hoop dat je beseft, dat je daar niet zit, omdat je ontzettend dom bent, maar omdat je een leerachterstand hebt, door aantoonbare redenen. Ik kom er zelf niet vandaan, maar ik kan echt niet tegen zulke vooroordelen. Ik kom namelijk zelf van het VMBO, en ook daartegen zijn veel te veel vooroordelen, dat je stom bent als je daar op zit, en dat daar alleen maar tuig op zit.. Vandaar dat ik even moest reageren.

9. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Tja .. wat moet ik hier aan toevoegen

10. Michael_T

Michael_T XLink KaI: Michael_T

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het echt weer zo'n macht misbruik en ben heelmaal mee eens met de maker van submission , die gisteren bij Nova was , het is tijd om je paspoort in te leveren .
    Nederland gaat steeds meer achteruit in de meening van vreiheidsuiting .
    Eerst word Pim / Theo neer geschoten en dan is er iemand die wel zegt waar het op aan komt , en dan word zo iemand het land uit getrapt . WTF ?

Maar in ieder geval dit is mijn meening .

Laatst bewerkt: 16 mei 2006
  11. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Feit blijft, dat ze gelogen heeft. Het is allemaal heel zielig, maar Verdonk is gewoon heel sterk in haar uitvoering van het beleid. Iedereen die hier zonder geldige verblijfsvergunning rondhangt, moet er uit. Een heel sterk punt van haar imo. Ze kan het al die tijd wel al hebben toegegeven, maar dat maakt het niet minder erg.. Wie zegt trouwens dat ze ayaan heet? :+

Edit:/ @ Micheal T, ze zegt wat ze denkt, en dat is goed, maar ze wordt het land uit getrapt, om goede redenen. Dat is begrijpelijk, en is niks slecht aan. Ik vind het ontzettend dapper van haar dat ze alles heeft gezegd wat ze dacht, maar als je geen geldige verblijfsvergunning hebt, moet je het land uit. Simpel.

12. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    @ gg zze zegt wat ze denkt zogenaamd gebaseerd op eigen ervaringen, van deze ervaringen is ook maar heel weinig waar.
    @fardo ik denk dat ik later nog even reageer op jou post

13. Michael_T

Michael_T XLink KaI: Michael_T

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is waar .
    Maar ze heeft er zo veel aan gedaan kwa vreiheidsuiting , dat ik vind dat ze mag blijven .

14. Symbiotics

Symbiotics Symbiotics

Leuk Bevonden:
    0
    Op de praktijkschool kan je komen omdat je dom bent (en ga niet vertellen dat het niet zo is want ik ken een paar luitjes die er vandaan komen) en ja je kan er ook komen omdat je een leerachterstand hebt, bijv. je bent niet goed in engels etc etc. maar ik vond hem gewoon dom met zn opmerking over dat ie zn papiertje wel zou halen en dan het leger in zou gaan(en dan ook nog over hirsi ali waar hij dus schijnbaar niet zoveel over wist te zeggen), sorry maar ik moest die opmerking maken.

dat jij op het VMBO zit is niet zo erg of wel? Ik heb nooit vooroordelen over het VMBO en er zit helemaal niet alleen tuig op het VMBO. Ik ken genoeg luitjes van het VMBO die helemaal niet tuig zijn.

maar praktijkschool is toch wel iets anders dan het VMBO of niet?
    Het merendeel wat op de praktijkschool zit is ook tuig, onze school zit ongeveer 500m af van de praktijkschool en ik ken genoeg van die types die daarop zitten, kampers en asos , ja tuurlijk er zitten ook normale jongens en meisjes op die niet goed kunnen leren maar een groot deel zit daar omdat ze gewoon asociaal zijn (en dom) .

15. kaluh gabber

kaluh gabber Guest

als ze haar nederlandschap heeft verloren krijgt ze toch ook geen visum voor amerika haha dan is ze weer asielzoeker?? toch toch ??

:thumbs:

16. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    Ze wordt bedrijgd door opvatting die ze later naar haar asiel aanvraag heeft tentoongesprijd. Deze opvattingen zijn volgens haar gebaseerd op persoonlijke ervaringen, het is nu al aangetoont dat deze ervaringen berusten op leugens. Kortom ze gebruikt haar gelogen verleden als hefboom om haar extreme mening te onderbouwen.

Met dit laatste ben ik het ik het in de meeste gevallen niet eens. Je doet mijn inziens iets voor de Maatschapij als je weet de intollerantie te verminderen en de culturele verschillen weet te overbruggen. Het enige wat ze heeft gedaan is een ongefundeerde hekse t.o.v de islam starten (op het punt van vrouwen besnijdenis ben ik het met haar eens, maar dit weegt niet voor mij belange na niet op tegen de intollerantie en het gat wat ze creeert in de maatschapij)

Nek uitsteken is 1, maar de manier waarop was alles behalve dapper, het is imo zeer laf. Ze maakt mooi gebruik van de massa hysterie in Nederland die heerst tov de islam en buitenlanders. Als dit nou nog gefundeerd met feiten zou zijn, maar nee ook dit is niet zo

Ze is voorgedragen door een rechtste zweed (Als ik me niet vergis) en sorry, waar zie jij vrede en een verbeterde tollerantie in onze Maatschappij ?

Dit vind ik ronduit hypocriet. Dan had Nederland ook iets kunnen regelen voor Taida. die hier kwam voor haar studie waarna zij in haar land goeie dingen zou kunnen gaan doen.

De manier waarop zij debat voert is mijn inziens niet de manier waarop een dedat gedient gevoerd te worden. Zeker niet als je ziet dat het gat in de sameleving tussen de verschillende culturen alleen maar groter wordt

17. rikkel

rikkel Umm Kulthum

Leuk Bevonden:
    1
    Vind ik ook, waarom zou voor Ayaan wel iets te regelen vallen en Tadiä niet? Is zij geen mens? Nee, als tadie weg moet dan ook ayaan dan ook alle andere vluchtellingen die hebben gelogen, want de VVD hammert toch, regels zijn regels. Dan moet Ayaan zich er ook aan houden. Alles wat ze nu in de 2e kamer heeft bereikt is gewoon voor mij nu onwettig.

18. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    Wow lang debat gister op tv _O_

- Verdonk blijft beweren dat ze niet van de fake naam afwist. (ok so be it)
    - Ayaan heeft 6 weken om te reageren, kamer zei dat Verdonk het te snel naar buiten had gebracht
    - Halsema is een jankebal
    - Kamer vraagt zich af, dat wanneer blijkt dat Ayaan nooit Nederlander is geweest, hoe de kamer dan heeft kunnen functioneren met maar 149man.. Dat is dus niet rechtsgeldig.
    Alle nieuwe regels/wetten zijn dan niet geldig (verzekering anyone? :D)
    Ben benieuwd hoe ze dat gaan oplossen

Echter heb ik alleen de 1e termijn gezien, duurde al lang zat:D.

Laatst bewerkt: 17 mei 2006
  19. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    En we zeggen dag tegen Hirsi!!!! \o/ \o/ _0/ _0/

20. SplinterCell

SplinterCell Guest

Ik had gister cool runnings gekeken, blijft een vette film.. :9

Deel Deze Pagina