Ze wordt bedrijgd door opvatting die ze later naar haar asiel aanvraag heeft tentoongesprijd. Deze opvattingen zijn volgens haar gebaseerd op persoonlijke ervaringen, het is nu al aangetoont dat deze ervaringen berusten op leugens. Kortom ze gebruikt haar gelogen verleden als hefboom om haar extreme mening te onderbouwen.
Met dit laatste ben ik het ik het in de meeste gevallen niet eens. Je doet mijn inziens iets voor de Maatschapij als je weet de intollerantie te verminderen en de culturele verschillen weet te overbruggen. Het enige wat ze heeft gedaan is een ongefundeerde hekse t.o.v de islam starten (op het punt van vrouwen besnijdenis ben ik het met haar eens, maar dit weegt niet voor mij belange na niet op tegen de intollerantie en het gat wat ze creeert in de maatschapij)
Nek uitsteken is 1, maar de manier waarop was alles behalve dapper, het is imo zeer laf. Ze maakt mooi gebruik van de massa hysterie in Nederland die heerst tov de islam en buitenlanders. Als dit nou nog gefundeerd met feiten zou zijn, maar nee ook dit is niet zo
Ze is voorgedragen door een rechtste zweed (Als ik me niet vergis) en sorry, waar zie jij vrede en een verbeterde tollerantie in onze Maatschappij ?
Dit vind ik ronduit hypocriet. Dan had Nederland ook iets kunnen regelen voor Taida. die hier kwam voor haar studie waarna zij in haar land goeie dingen zou kunnen gaan doen.
De manier waarop zij debat voert is mijn inziens niet de manier waarop een dedat gedient gevoerd te worden. Zeker niet als je ziet dat het gat in de sameleving tussen de verschillende culturen alleen maar groter wordt
Laatst bewerkt: 16 mei 2006