Mijn vergelijking is niet krom. Want als loterijen op niet vrijblijvende zaken hun trekkingen baseren is het eigenlijk niet legitiem, laat staan dat het niet helemaal 100% is in verband met privacy (recalme postcode loterij zet jouw naam in KOEIEN letters op voorkant VALT 23 Miljoen OP UW POST CODE EN UW NAAM, hoe komen die gasten aan mijn gegevens?? Krijg ik daar geld voor dat zij mijn gegevens op reclame zetten??)
Je moet maar een zien hoe paranoia mensen worden als je trekkingen gaat baseren op Kentekens van auto's, serie nummers van producten etc. Je kan wel overal een loterij van maken en dan zeggen hey je had een Xbox 360 met dat serie nummer waar een miljoen op gevallen is, maar ja je krijgt niets want je had geen lot gekocht of en op je gebruikers naam van XBW is ook 10 miljoen gevallen, maar ja je hebt geen lot gekocht, trouwens die school waar je net je diploma hebt gehaald, je had beter een jaartje kunnen blijven zitten want dan was je 20 miljoen rijker geweest, als je een lot gekocht had natuurlijk.
Edit: Trouwens even het ultieme doordenkertje waarom de postcode loterij niet legitiem kan zijn. Je mag alleen meespelen aan een loterij wanneer je 18 jaar of ouder bent. Wat gebeurt er nu als ik een huis bezit en ik ben jonger dan 18 (je hoeft geen 18 te zijn om huizenbezitter te zijn)?? Mijn postcode speelt automatisch mee, dus ik speel mee met een loterij terwijl het officeel niet mag, en ik mag ook nog eens niet kiezen of ik wel of niet mag meespelen want het gaat op postcode.
Laatst bewerkt: 19 dec 2006