Hallo mede xbwérs, ik zit met een probleem, en misschien kunnen sommige van jullie mij daarbij helpen.
Ik zat een beetje te marktplaatsen, en ik zocht voor CoD3, ik reageerde op dit bericht - hiero
, zijn reactie was deze
ik heb cod3 niet meer ik wil wel mijn lost planet ruilen voor jouw project 8?
Dat leek mij ook wel een leuk, nog wel beter spel. Dus ik met hem deal te doen, hij schreef dit
ja dat wik ik wel maar dan moet jij hem eerst opsuren ok?
PRIVE
Opzich niks verkeerds aan, dus ik hem dat spel sturen, met natuurlijk de veronderstelling dat ie gelijk zijn spel zou opsturen. Ik stuurde het spel op een dinsdag toe, de zaterdag erna had ik nog steeds niks. Dus ik belde hem, via het nummer dat je op marktplaats site ziet. Hij zei dat ie hem zaterdag op de post had gedaan. Oke, is goed
Vervolgens was het alweer woensdag, en belde ik hem nog maar eens.
Ik legde het uit. Hij klonk verbaasd en vond het een beetje gek.
Ik zeg dat ik bijna het gevoel had dat ik werd opgelicht. hij zegt,: neee nee, tuurlijk zou ik dat niet doen enz. ik heb wel vaker geruild op marktplaats., Hij zou dus voor mij gaan kijken bij het postkantoor of er iets mis was gegaan. Oke, fijn.
Volgende dag zou hij terug bellen. Deed ie niet, ik probeer hem te bereiken, lukt ook niet, telefoon gaat wel over, maar steeds voicemail, ik belde hem elke dag iets van 6 x, in de hoop dat ie opnam. Hij nam dus opeens niet meer op, wat ie voorheen wel deed. Best wel kut eigenlijk. Nu belde ik hem vanochtend nog maar eens, er werd opgenomen, Ik hoorde hiphop muziek in de verte, ik zeg , hallo met simon metselaar. En er werd opgelegd!, Dus ik gelijk nog 3x bellen. En ik hij nam niet meer op. Dus hier het probleem, hij heeft mijn Tony Hawk 08, en hij heeft zijn Lost Planet, waar ik dus recht op heb, niet terug gestuurd, dit veronderstelde ik uit het volgende - Ik keek bij z'n berichten die hij op marktplaats zet.
- ik klik op, Bekijk alle berichten van adverteerder, En daar was gister nog een bericht van geplaatst - Deze luidde,
ik heb de volgende 4 360 games te ruil:
- Lost Planet
- Prive
Hier noemt hij zich opeens Sandro. Gek, hij heeft Lost Planet te ruil. Wordt ik hier nou opgelicht!,
Zou iemand, hier van xbw, die in Kampen woont, een goede daad willen verrichten. Deze persoon op te zoeken en het spel Lost Planet, of anders mijn eigen TonyhawkProject 08 willen eisen? Ik baal er wel een beetje van, en ik ga het er dus niet bij laten hem mijn tonyhawk te houden en ik geen lost planet ontvang.
Bijvoorbaat dank
Laatst bewerkt: 12 mrt 2007