1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Deel 22]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Shin David, 4 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MM90

    MM90 -xxx-

    Berichten:
    511
    Leuk Bevonden:
    0
    Ene Velibor Vasovic op Ajax Netwerk heeft bevestigd dat Obradovic "binnen afzienbare tijd" zijn handtekening onder een contract bij Ajax zet. Hij is goed ingelicht en alles wat ie tot nu toe over genoemde speler heeft gezegd klopte.

     
  2. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Het orakel van Ajax Netwerk. :+ Ik geloof hem wel. Gelukkig is 5 miljoen in 2 termijnen niet zoveel, deze speler blijft een risicootje.
     
  3. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    heb er wel een goed gevoel bij, 20 jaar en al 7 voudig international. Ook al 56 wedstrijden voor partizan gespeeld. Dat is sowieso wel indrukwekkend
     
  4. MM90

    MM90 -xxx-

    Berichten:
    511
    Leuk Bevonden:
    0
    Echt he. :p Grappig om al die gasten te zien smeken om nieuws van die Valibor terwijl ze Obradovic nog nooit tegen een bal aan hebben zien schoppen.

    Mja eindelijk een "echte" linksback, misschien wordt het wat. Nu maar hopen op Onyewu.
     
  5. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    obradovic en onyewu zou (denk ik) geweldig zijn, een bikkelharde verdediger en een échte linksback.
     
  6. MM90

    MM90 -xxx-

    Berichten:
    511
    Leuk Bevonden:
    0
    GVD zeg, nu dit weer. Ik heb ook gelezen dat Atletico Madrid nu weer meer voor Obradovic heeft geboden dan Ajax. Waarom zijn die clubs uit Madrid zo ******irritant?

    /Mod Let even op je woorden. Dankjewel.
     
  7. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    tering madrid, k was al boos om onyewu maar als ze ook nog obradovic wegkapen :mad: zo kan een kleinere club toch nooit meer spelers halen zeg.. tering
     
  8. Maluku-Ak

    Maluku-Ak Active Member

    Berichten:
    905
    Leuk Bevonden:
    35
    Ik las ergens dat Obradovic al meerder boden van clubs uit spanje/italië/engeland had gehad maar nog steeds wachtte op een concreet bod van Ajax. Als dat zo is dan hoeven we ons ook niet druk te maken om Atletico Madrid aangezien hij dan wel erg graag naar Ajax wilt.
    Ik zie hem nog steeds komen.

    Is die Atouba een beetje goed? Qua lengte is het in ieder geval al mooi meegenomen en achterin kan het eigenlijk toch niet veel slechter dan dat het nu is.:emo:

    Obradovic, Onyewu en dan nu Atouba. Als ook maar een van die spelers naar Ajax zou komen is dat denk ik al een mooie stap vooruit. Hopelijk kunnen ze er twee krijgen dan hebben we het helemaal goed voor elkaar.

    @ Dyonko: De kleinere clubs (Ajax in dit geval) moeten het dan tegenwoordig ook hebben van hun jeugdopleiding en scouting. We kunnen gewoon niet tegen het grote geld op dus zullen we op een andere manier spelers moeten aantrekken.
     
    Laatst bewerkt: 7 jul 2009
  9. MM90

    MM90 -xxx-

    Berichten:
    511
    Leuk Bevonden:
    0
    Kleine club; zo moet Ajax zich tegenwoordig laten noemen t.o.v. clubs als Atletico...:'-( Nah, minder welvarende club. :)
     
  10. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Veel meer dan z'n naam ken ik niet van Atouba. Misschien dat ze hem centraal willen zetten (lengte en fysiek genoeg) en Obradovic linksback. We moeten helaas nog even afwachten, maar een beetje duidelijkheid zou langzamerhand wel lekker zijn.
     
  11. svennies

    svennies Active Member

    Berichten:
    575
    Leuk Bevonden:
    11
    Tja ,de vraag blijft dan ook waarom de tank van standard naar ajax zou moeten gaan....

    Het enige antwoord dat er zou kunnen uitvloeien is dat hij zich vooral financieel zou verbeteren.....

    Als hij zich op sportief niveau wil verbeteren moet hij of naar een andere club uitkijken die de championsleague speelt ,of maar gewoon bij standard blijven...

    De vraag is welke voorkeur de tank heeft, het sportieve,of het financiële...
     
  12. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.007
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Ga huilen man. Waarom is Ajax niet zo daadkrachtig? Lijkt alsof ze elk dubbeltje willen omdraaien. En wat is er irritant dat er andere clubs bieden? Calimero gedrag hier.
     
  13. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Atouba is volgens mij echt puur een aanvallende links- of rechtsback die verdedigend niet al te goed is
     
  14. janter

    janter Active Member

    Berichten:
    1.686
    Leuk Bevonden:
    568
    Gelukkig dat Jol nadenkt voordat hij aankoopt. :D
     
  15. Maluku-Ak

    Maluku-Ak Active Member

    Berichten:
    905
    Leuk Bevonden:
    35
    Wat hij er persoonlijk mee zou winnen door naar Ajax te gaan is mij ook een raadsel. Natuurlijk hoop ik dat hij zou komen omdat hij de Nederlandse competitie prachtig vind maar zoals jij al aangeeft zal het wel om het geld gaan.

    Zolang dat straks alle spelers waar hij over na heeft lopen denken alweer zijn gekocht door andere clubs. Obradovich hadden we al lang kunnen hebben, en ook Prediguer had zijn handtekening al voor Ajax kunnen zetten als ze sneller zouden handelen. Zo blijft alles maar vaag en onzeker.
     
  16. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Bij Atouba zou Jol niet lang over na moeten denken want die heeft onder hem bij Tottenham en HSV gespeeld
     
  17. Rebby

    Rebby Active Member

    Berichten:
    293
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk niet zozeer dat het aan Ajax ligt, De hele markt lijkt wel op zn gat te liggen.
    Alle clubs en spelers houden af voor betere aanbiedingen.
    Real drijft de prijzen enorm op.
     
  18. killaz

    killaz Active Member

    Berichten:
    1.527
    Leuk Bevonden:
    43
    Het gaat mij niet eens om de transfer van Elia, het gaat mij om het handelen.
    Ik was sowieso niet zo blij dat Elia in beeld was bij Ajax, maar ja als hij komt dan had ik verwacht dat Munsterman zich niet zo ging gedragen.
    Eerst dat getouwtrek met Wielaert....Dan kan je zeggen: "Dat hoort er bij" Oke, geaccepteerd.....Toen kwam die soap met Ter Hag, vanaf dat moment, het moment dat hij sommige uitspraken deed en zich zo achterlijk en hypocriet ging gedragen, heb ik alle respect voor deze man verloren.

    Oke hij doet het enorm goed met Twente en zijn visie sluit uitstekend aan bij de rest van het bestuur (alles zit net zoals hier in Alkmaar op 1 lijn), maar gedraag je dan niet alsof je meteen binnen bent in de eredivisie.
    Ter Hag bijvoorbeeld:
    Kom op zeg, van Twente naar PSV geen positieverbetering?

    Nu dat gezeur met Elia ook weer, tuurlijk, niemand hier weet precies wat er in dat contract stond, maar Elia tekende bij zodat Munsterman geld kon verdienen bij een transfer. Iets wat ze in de winterstop bij de besprekingen ook hebben laten vallen, kan niet anders.
    Nu kan hij geld verdienen (laten we eerlijk wezen, 8 miljoen voor Elia was een prima deal geweest. Hij is 2 jaar geleden voor 200.000 euro (!) gehaald) en nu wilde Munsterman meer dan 8 miljoen hebben. Als je uitspraken van de speler zelf bekijkt en kijkt wat Munsterman zegt....tja ik vind het geen nette manier van handelen.

    Tja, ik geloof in dit geval Elia wel. Ik zie Munsterman juist wel die uitspraken doen omdat hij zo in extase is na zijn harde werken....

    Zo beter Mien Tut? _0/
     
  19. Maluku-Ak

    Maluku-Ak Active Member

    Berichten:
    905
    Leuk Bevonden:
    35
    Het zou trouwens wel echt geweldig zijn als Ajax Atouba, Obradovic en Onyewu zou kunnen halen. Twee ervan zijn transfervrij dus dat is al helemaal mooi meegenomen. Dan Prediguer er nog bij op het middenveld en we zijn klaar. Zou echt een droom zijn die uitkomt als dit zou gebeuren. Als we daarnaast ook nog eens een flink aantal onnodige spelers eruit kunnen gooien staan we financieel ook weer een stuk beter. En dan de jonge talenten uit de jeugd laten groeien zodat we voor de seizoenen erna ook een goede bezetting hebben.

    Even mijn gedachtegang.
     
  20. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    Leuke gedachtegang, maar hoe gooi je spelers eruit? Als geen club interesse heeft zal hij gewoon zijn contract moeten uitdienen..
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina