1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden, Uitslagen en Discussie] [Deel 20]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Shin David, 16 aug 2009.

?

Van der Sar en Van Nistelrooy moeten terug in Oranje.

  1. Ja, allebei!

    37,7%
  2. Alleen Van der Sar

    41,6%
  3. Alleen Van Nistelrooy

    1,3%
  4. Thuis laten blijven.

    19,5%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mtthz

    Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    38
    Pure frustratie en ongelooflijk stom. Donkerrood imo.
     
  2. Boertje_PSV

    Boertje_PSV Hedde druksop

    Berichten:
    980
    Leuk Bevonden:
    11
    :):, zijn we weer benadeeld? Als je zo die foto's plaatst kun je van alles zeggen dat het een smerige overtreding was. Vandaag ook Studio Sport gekeken en veel PSV-Ajax beelden en gek genoeg niets over het duwtje van Ooijer. Je ziet trouwens ook aan die foto dat hij op zijn knie valt als hij al in zijn val zit, Ooijer draait gewoon weg en terechte reactie achteraf van Ooijer.
     
    Laatst bewerkt: 16 aug 2009
  3. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.814
    [​IMG]

    Blijft ook wel een lekkere goal. :)
     
  4. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    Heeft niks met benadelen te maken, meer met het feit dat Ooijer gewoon echt een hoop mocht flikken in deze wedstrijd. Vink stond soms bovenop een actie van Ooijer zonder er iets tegen te doen. Dat viel gewoon op, en ik was duidelijk niet de enige die dat vond. Dat viel me net zo op als dat de goals van Dsudzak beiden pareltjes waren.. (:mad:)
     
  5. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Ik heb de wedstrijd geneens gezien, voelt meneer zich weer beledigd?
    Ik ga straks de samenvatting maar eens kijken, om 0:55, ik vond het alleen een leuk plaatje en bijschrift om te posten. Omdat men er natuurlijk weer een groot probleem van gaat maken, inclusief jij dus.
     
  6. SplinterX

    SplinterX ^Chief^

    Berichten:
    643
    Leuk Bevonden:
    1
    Nou in die samenvatting weten ze het te presteren om zinloze dingen van ajax te laten zien. Terwijl naar mijn idee, aardig grote kansen van PSV er gewoon niet in voor kwamen.
    Ik stond er echt versteld van. Het kwam op mij over alsof ajax het beste van het spel had, genoeg kansen en een paar goals. En van PSV lieten ze de 4 goals zien. Meer niet.

    Nu zal ik misschien niet helemaal objectief er naar kijken, maar het viel mij wel op!
     
  7. HansSpijker

    HansSpijker Active Member

    Berichten:
    110
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb je naar Studio Voetbal gekeken? Zo ja, typisch. Ik vind dat zij ook vaak een slecht idee geven van een voetbalwedstrijd en ik wil, zoals ze dat noemen, geen calimero-gedrag vertonen, maar vaak worden de kansen van, meestal, ajax extra uitvergroot terwijl die van de tegenstander achterwege blijven. Maarja, misschien kijk ik er ook met een andere bril naar dan andere supporters dat doen.
     
  8. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is allemaal een complot.

    Maar ik ben het met je eens dat de wedstrijd vaak niet goed wordt weergegeven, maar dan zie ik ook vaak kansen van Ajax die er niet in voorkomen. Ik denk dus dat elke supporter er zo naar kijkt.
     
  9. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Splinter heeft ook wel enigzins gelijk. Ik miste ook een paar kansen van PSV die niet in de samenvatting zaten.

    Maar bij studio voetbal stonden ze ook lange tijd stil bij de goals en opbouw van PSV dus met Hans ben ik het niet helemaal eens.
     
  10. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Daarnet de samenvatting gezien. Bij een paar overtredingen, had ik wel m'n twijfels. Vaak was er niets aan de hand, en toch vloot Vink en gaf hij geel. Ook was het raar dat hij geen geel trok toen Ooijer zo zat te hangen om Suarez heen. Ook toen Suarez vanachter de tackle maakte, vervolgens de bal speelde en geel kreeg. Misschien was het lastig om te zien voor Vink, maar raadpleeg dan gewoon de grensrechter.

    Bij het derde doelpunt van Ajax, gemaakt door Emanuelson viel het me ook op dat Vink, deze keer niet vloot. En bij de laatste tackle van Ooijer tegen Suarez.. mja.. dat had denk ik wel een strafschop geweest al zou Suarez niet zo hebben doorgerold. Daar kwamen weer slechte herinneringen naar boven van hem tegen NEC.

    Mertens van Utrecht is ook een leuke en belangrijke speler. Het is nog een jonkie, erg goeie traptechniek en een rechtsbuiten.

    Ajax moet echt Honda kopen man.. zo'n speler moet je niet laten lopen. Maarja, dat zeiden ze ook over Mickey denk ik. Maar jezus, wat een kwaliteit heeft die Japanner. En wát een goal!
     
  11. Flinter

    Flinter Active Member

    Berichten:
    294
    Leuk Bevonden:
    0
    Tijdens de interviews na de wedstrijd klonk die echt alsof die 14 was :D
     
  12. Boertje_PSV

    Boertje_PSV Hedde druksop

    Berichten:
    980
    Leuk Bevonden:
    11
    Ik had het btw over Studio voetbal van 22.40. Die van 19.00 heb ik niet gezien namelijk. En buiten dat het daar wel te zien zou zijn geweest is er niks verteld tijdens Studio voetbal over die overtreding/duikeling. Terwijl daar 90% van de redactie Ajacied schijnt te zijn.
     
  13. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Wat een dramatisch gezeik hier over wat wel of niet goed gegaan is tijdens PSV - Ajax.

    Beide partijen zijn schuldig. Als een scheids voor A overtreding ( PSV ) niet fluit en Ajax een overtreding ziet maken KAN / MAG hij daar ook niet voor fluiten. Zo simpel is het ...
     
  14. janter

    janter Active Member

    Berichten:
    1.687
    Leuk Bevonden:
    569
    Even serieus, toen Suarez werd weggestuurd doormiddel van een steekpass kwam hij alleen voor de keeper te staan. Toen deed hij een lobje maar ging hij er net niet in! Maar ondertussen maakte iemand, imo, een forse overtreding op Suarez. Het was in de eerste helft. Was dat geen penalty?

    Daarbij wil ik zeggen dat ik die ooievaar een walgelijk ventje vind. Hij zat zich meer te bemoeien met Suarez dan met het voetbal. Daardoor kwam zeker ook dat eigen doelpunt haha :+. Ik snap trouwens ook niet wat die in het Nederlands Elftal doet... =(
     
  15. Sognare

    Sognare Active Member

    Berichten:
    1.096
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij was dat ook ooijer.
     
  16. mikecitybike

    mikecitybike Future Donut

    Berichten:
    447
    Leuk Bevonden:
    0
    die ooijer is echt een smerig ventje
    bij elke gelegenheid gaf hij suarez wel een schop of liep ie tegen hem aan
    gelukkig is suarez slimmer geworden.
    maar het is verbazingwekkend dat ooijer geen kaart heeft gehad, ook die tackel waarna affelay ineens geel kreeg.
    winnaar was wel terecht overigens.
     
  17. janter

    janter Active Member

    Berichten:
    1.687
    Leuk Bevonden:
    569
    Ik moest op één moment echt gewoon lachen. Die Ooijer leek wel een kind. Suarez gaat gewoon druk zetten op de bal en raakt Ooievaar heel lichtjes. Wat denk je :|? Gaat die Ooievaar opeens Suarez helemaal grijpen of die een gemene tackle kreeg zoals bij Eduardo. En dan ook nog zo doen van: jij mag mij nooit meer aanraken oid. Echt misselijk makend ventje. Die Ooievaar heeft het echt hoog in z'n bol.
     
  18. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    trouwens hoezo vinden jullie die 2e goal van dsudszak zo geweldig? Het is toch echt zwak gekeept..

    en over wielaert, ben nooit een fan van hem geweest maar zoals hij zich bij de 4-3 liet wegzetten was echt met het fysieke gemak van een 11 jarig jochie dat voor het eerst in de verdediging staat. Bij de 2-2 vond ik hem ook erg zwak.

    Ajax moet echt nog een cv halen, dat vond ik sinds het einde van het vorige seizoen.. Lijkt me dat het nu wel erg op hun neus is gedrukt.
     
    Laatst bewerkt: 17 aug 2009
  19. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Dat maakt het schot niet minder mooi imo.
     
  20. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    ja tuurlijk, maar hij mag er gewoon niet in. Die 1e was echt onhoudbaar.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina