1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Muziek] Linkin Park - Meteora

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door WouteR, 26 mrt 2003.

  1. hej,

    je kan ook liedjes downloaden..
     
  2. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    Dat weten we, maar je kunt ze ook legaal kopen!!
     
  3. nickyb

    nickyb ...

    Berichten:
    306
    Leuk Bevonden:
    0
    k heb ze alle 3 ik vind meteora en reanimation het beste
     
  4. Perfect_Shit

    Perfect_Shit Chimairist

    Berichten:
    765
    Leuk Bevonden:
    2
    re-animation is niet Linkin Park-waardig, zo'n goeie kwaliteit nummers die compleet verkracht worden door allerlei lompe dj's en fok-op rappers.... net als met New Old Songs van Slap Koekje is het puur incashen op voorgaand succes...

    (ik geef toe: Enth e End (ofzoiets) luister ik wel eens, maar de rest is helemaal waardeloos
     
  5. XiroKe

    XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.070
    Leuk Bevonden:
    26
    Waar slaat dat nou weer op dan? :{
     
  6. Highlander

    Highlander Hete bliksem

    Berichten:
    250
    Leuk Bevonden:
    33
    linkin park lkkre comerciele crap muziek, met van die alto wannabee volk dat er naar luisterd.

    maar smaken verschillen, dus het is jullie vergeven ;)
     
  7. Tedje

    Tedje [Ensure-Park]

    Berichten:
    48
    Leuk Bevonden:
    0
    1: Hybrid theory was gewoon echt een GOED album (Face it) , rap afgewisseld met rock , dat is gewoon hun stijl , punt. Maar dan dit uhm wat ik niet snap is dat mensen "boos" of wat dan ook zijn over dat Reanimation (en een deel van Hybrid theory) "verpest" word door het Gerap van Mike e.a
    Tja.. daar geef ik sommige gelijk in , de kwaliteit en de Rapskilsz van de "gueststars" op het album Reanimation zijn vaak een beetje erg laag, maar dat is hun stijl Rap&Rock (waarom denk je dat ze zo populair en dus ook COMMERCIEEL zijn geworden?) dus kijk dan ook maar eens naar de manier waarop die cd (Reanimation) gemixt is ... rap flowt over in rock met dope beats ertussenin. (Maar... ik vond Reanimation ook wel een "gemiddeld albumpje , niet echt een uitblinker)
    ...,En wat ik dus ook niet echt snap( Ik ben dom , laat Me 8) ) is dat mensen vergeten dat het merendeel v.h mix werk etc van de "echte"rock tracks van LP gedaan zijn door...ja! Mr. Hahn , de man die ook weer verantwoordelijk is voor Reanimation met Mike ( & de rest ofcourse maar dit zijn meer de "Hiphoppers")
    Dus je kan klagen wat je wilt en boos zijn wat je wilt en dan weer blij zijn met Meteora maar klaag dan ook niet over het rap gedeelte etc erdoorheen (Blijf je eigen mening houden mijn best , maar in feite spreek je jezelf dan tog tegen) want je "haat" het gerap op de albums maar houdt ook weer vd rock ...terwijl dat tog egt 2 bad is want dat is gewoon hun stijl... maar nogmaals keep your own opinion....:{
     
    Laatst bewerkt: 31 mrt 2003
  8. systemerror14

    systemerror14 Sonic Deaf Monkey

    Berichten:
    38
    Leuk Bevonden:
    0
    zowiezo is meteroa een enorm goed album, ik ben geen echte linkin park fan, maar dit is echt een killer album. Ik vond reanimation niet zozeer "boos makend" (of wat voor woord je daarvoor moet gebruiken) meer "zwak"en zwak omdat het een remix album is, en dat als 2e album van de artiest, kijk als 3e had ik het meer geaccepteerd dan als 2e. Er zitten wel goede remixes bij (die waar jonathan davis in komt is goed, en die ene van in the end) maar een remix album als 2e album komt zo over van: "ja, we kunnen niks nieuws verzinnen, dus veranderen we het oude maar een beetje"


    (PS, iemand al de nieuwe system of a down clip BOOM gezien, die rockt best wel)
     
  9. Shriko

    Shriko Gamebites.nl

    Berichten:
    2.264
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik vind de cd super strak. De vorige cd vond ik wat minder, maar is opzich wel leuk om de oude nrs in een nieuw jasje te horen. De nieuwe cd is iig weer een toppertje.
     
  10. Bombermania

    Bombermania New Member

    Berichten:
    367
    Leuk Bevonden:
    0
    Vind de nieuwe cd ook een topper. Na Hybrid Theory eindelijk een echt vervolg en een goede ook. Weer aardig wat rap en je hoort ook de gitaren weer. Toppie Toppie!!
     
  11. T-box

    T-box XBW donkergroentje

    Berichten:
    761
    Leuk Bevonden:
    0
    muhahaha 'boosmakend' :+
    Het is idd wel goede muziek als je negatieve energie hebt en die wil ontladen. En behalve 'Hit the floor' zijn ze er erg geschikt voor.
     
  12. twist

    twist Guest

    Wil je goeie muziek om je negatieve energie te ontladen?... Luister dan eens Morbid angel :9

    /ontopic
    Linkin park is een best goeie band als je er van houd, ik voel me alleen niet erg aangetrokken tot die combinatie van die irritante zanger + rapper, en live vind ik ze dus wel slecht :+
    De nieuwe cd... *zucht* beetje tzelfde als de vorige maar dan wat kalmer.
     
  13. da -Z-

    da -Z- mijn knijn = fijn

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    27
    ..volgens mij roep je dan negatieve energie op... }:]
    Ze hebben toch die cd die eindigt met spreuken om Satan op te roepen (kan ook Deicide zijn btw)? Wel beter, heb je direct iemand om te co-oppen!:D
     
  14. Lorre

    Lorre Brrrrrrrrmmm

    Berichten:
    650
    Leuk Bevonden:
    0
    wel ik vind het goed (bedankt dat je het me vergeeft)

    Hybrid theory vond ik super (reanimation was mijn stijl zo niet)
    En ik wacht op de 2e single om meteora te gaan halen

    Hmmmm laat me raden naar wat jij luisterd:
    Cradle of Filth en KoRn Soulfly en zo en je vindt nirvana de beste ook al luisterde half de wereld ernaar
     
  15. da_master_chief

    da_master_chief Morrowind Master

    Berichten:
    994
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb m vandaag gehaald en net de cd voor de 1e keer geluisterd. Klinkt weer goed, breaking the habit is nu al mn favoriet :D
     
  16. Highlander

    Highlander Hete bliksem

    Berichten:
    250
    Leuk Bevonden:
    33
    Hell no, ik luister alleen naar Hardcore-punk soulfly en korn en nirvana is ook zaadmuziek ;)
     
  17. Alien

    Alien FreAkeD

    Berichten:
    537
    Leuk Bevonden:
    1
    SUPERVETTE CD!!
    Beter dan Hybrid Theory, voorla Breaking The Habit vinnik goed!!
     
  18. rdfoxy

    rdfoxy redfoox

    Berichten:
    36
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vondt reanimation ook echt wel een goed album de nieuwe meteora is zekerz wel weer een goed album heb hem vandaag gehaald en klinkt goed:p
     
  19. Bitchslap

    Bitchslap _O_Rolling Stones_O_

    Berichten:
    212
    Leuk Bevonden:
    0
    Nummer 13 (Numb) is de beste die op de CD staat
     
  20. Liquid

    Liquid Kobrakai

    Berichten:
    777
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat vind jij. :p

    Easier to Run en Breaking The Habbit zijn pwnage!
     

Deel Deze Pagina