1: Hybrid theory was gewoon echt een GOED album (Face it) , rap afgewisseld met rock , dat is gewoon hun stijl , punt. Maar dan dit uhm wat ik niet snap is dat mensen "boos" of wat dan ook zijn over dat Reanimation (en een deel van Hybrid theory) "verpest" word door het Gerap van Mike e.a
Tja.. daar geef ik sommige gelijk in , de kwaliteit en de Rapskilsz van de "gueststars" op het album Reanimation zijn vaak een beetje erg laag, maar dat is hun stijl Rap&Rock (waarom denk je dat ze zo populair en dus ook COMMERCIEEL zijn geworden?) dus kijk dan ook maar eens naar de manier waarop die cd (Reanimation) gemixt is ... rap flowt over in rock met dope beats ertussenin. (Maar... ik vond Reanimation ook wel een "gemiddeld albumpje , niet echt een uitblinker)
...,En wat ik dus ook niet echt snap( Ik ben dom , laat Me ) is dat mensen vergeten dat het merendeel v.h mix werk etc van de "echte"rock tracks van LP gedaan zijn door...ja! Mr. Hahn , de man die ook weer verantwoordelijk is voor Reanimation met Mike ( & de rest ofcourse maar dit zijn meer de "Hiphoppers")
Dus je kan klagen wat je wilt en boos zijn wat je wilt en dan weer blij zijn met Meteora maar klaag dan ook niet over het rap gedeelte etc erdoorheen (Blijf je eigen mening houden mijn best , maar in feite spreek je jezelf dan tog tegen) want je "haat" het gerap op de albums maar houdt ook weer vd rock ...terwijl dat tog egt 2 bad is want dat is gewoon hun stijl... maar nogmaals keep your own opinion....:{
Laatst bewerkt: 31 mrt 2003