1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fitness en aanverwanten [Deel 4]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Ashavan, 7 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Syzigy

    Syzigy Active Member

    Berichten:
    1.143
    Leuk Bevonden:
    28
    Zou ik me mening moeten veranderen door die argumenten van jou? je zegt steeds hetzelfde... je spreekt jezelf wel degelijk tegen ook en dat ga je nog ontkennen ook wat al genoeg zegt imo.
    Je kan wel een heel verhaal gaan typen steeds maar kom dan is met goede argumenten waarom je zo graag droog precies in de zomer wilt staan? waarom zou je dat dan niet in de herfst/winter/lente doen als het toch puur doet om te kijken hoeveel je uit jezelf kan halen? wat heb je eraan om het puur voor jezelf te doen? als er niemand is die je progressie opmerkt is er toch geen fuck aan?

    Volgens mij weet je ook wel dat het waar is maar ben je gewoon zo geïrriteerd door mij dat je er niet aan wilt toegeven :)
     
    Laatst bewerkt: 20 mrt 2010
  2. janter

    janter Active Member

    Berichten:
    1.686
    Leuk Bevonden:
    568
    Ik train voor beide doelen wel. Ik train om steviger in mijn schoenen te staan bij het voetballen, maar ik wil ook wel mezelf kunnen imponeren tegenover andere mensen en dan met name chicks. En dan hoef je echt geen patsertje te zijn, maar als je fitnesst lijk me toch wel dat je tegenover mensen wilt laten zien dat je breed bent ed.

    Maar misschien is het bij anderen anders. :)
     
  3. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    Met iemand als jou valt ook geen normale discussie te voeren. Je hebt een beeld voor je en je bent er zo van verzekerd dat je gelijk hebt, dat je alles naar jou punt toe draait.

    Je geeft zelf het perfecte voorbeeld:
    Maar om er toch maar op in te gaan.
    Het is complete onzin wat je nu uitkraamt.
    Ik speel Football omdat dat mijn passie is. Er is niets ter wereld wat ik liever doe. Ik ben zelf heel competitief ingesteld, alles wat ik doe wil ik tot het beste van mijn ability doen.
    Daar komt bij mij ook de drank vandaan om beter te worden.
     
  4. Corona

    Corona Active Member

    Berichten:
    372
    Leuk Bevonden:
    82
    Laat de drank maar gewoon staan hoor ;).

    Zelf train ik meer voor mezelf, nu wil ik voor de zomer inderdaad wel wat droger zijn, om het te laten zien. Maar ik vind het verder heel vet om echt sterker te worden. Een paar weken geleden trok ik lang niet wat ik nu allemaal doe.

    Hoe zit het trouwens met eieren? Ik eet vaak tonijn, kipfilet en kwark. Zou ei hierbij nog helpen? Ei eet ik eigenlijk nooit.
     
  5. Harry Henkel

    Harry Henkel Member

    Berichten:
    43
    Leuk Bevonden:
    0
    Eieren zijn een volgens mij een prima bron van eiwitten. Als je er 2 per dag eet, is dat toch weer 15 gram eiwitten erbij. Als je ze kookt tenminste. Je kunt ook rauwe eieren gaan eten, als dat je 'ding' is. :p
     
  6. Corona

    Corona Active Member

    Berichten:
    372
    Leuk Bevonden:
    82
    2 eieren ga ik sowieso niet doen, maar koken inderdaad. Bakken lijkt me een beetje erg vet.
     
  7. Syzigy

    Syzigy Active Member

    Berichten:
    1.143
    Leuk Bevonden:
    28
    waarom heb je dan bijv als avatar een plaatje van american football als je het puur en alleen voor jezelf doet? je wilt het aan mensen laten zien, maar blijf het maar lekker ontkennen_0/ kan best zijn dat je american football doet omdat het je passie is en omdat je niks liever doet maar dan moet je maar is nadenken waarom dit je passie is en waarom je niks liever doet dan kom je toch vanzelf bij de punten die ik eerder noemde.

    maarja laten we niet verder offtopic gaan.
     
    Laatst bewerkt: 21 mrt 2010
  8. Blackz0r NL

    Blackz0r NL Subject Delta

    Berichten:
    256
    Leuk Bevonden:
    0
    Jongens, wat doen jullie om te cutten?
     
  9. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Jouw avatar is dan om te laten zien dat je een heterosexuele computernerd bent?
     
  10. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Mijn avatar is omdat ik groot fan van Animal ben.

    En dat doe ik alleen maar zodat de rest dat weet. Niet voor mezelf.
     
  11. Corona

    Corona Active Member

    Berichten:
    372
    Leuk Bevonden:
    82
    Vooral op je eten letten en daarnaast wat cardio.

    Binnenkort ook echt beginnen met een grote cut.
     
  12. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    Ik zat op basis van de internetsites en het tarief te twijfelen tussen de Fitness Factory aan de Biltstraat en de Work Out aan de Oudegracht, ben voor de 2de gegaan;)
     
  13. schijterwt

    schijterwt *-*

    Berichten:
    1.188
    Leuk Bevonden:
    616
    Hoe bevalt die? Ik ben ook op zoek naar een nieuwe abbo
     
  14. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik doe 4x per week 30 min. cardio na de krachttraining, en één dag 60 min. cardio. Twee dagen per week rust. Verder goed op je eten letten.
     
  15. Syn3rgy

    Syn3rgy Active Member

    Berichten:
    1.107
    Leuk Bevonden:
    1
    Als ik het goed begrijp houd cutten in : Je verandert je sport/eet patroon ?
     
  16. Striker NL

    Striker NL Gaming = Living

    Berichten:
    2.269
    Leuk Bevonden:
    6
    Nee cutten betekend het 'wegsmelten' van je Bodyfat.
    Je moet dus in kcal onder je onderhoud zitten (2500 kcal) en veel cardio doen. hiermee verbrand je vet en verlies je body fat.

    Bulken is het aankomen van lichaamsgewicht, dus meer eten dan je onderhoud, 3000-3500 kcal.

    zo, uitgelegd in een notendop, IWAB's mogen hieronder posten ;)
     
  17. Syn3rgy

    Syn3rgy Active Member

    Berichten:
    1.107
    Leuk Bevonden:
    1
    15 Jarige mag ( lees : zeggen ze op Internet ) 2000kcal hebben ?

    Mag ook wel wat af bij mij, alleen moet ik ff kijken hoe ik dat ga doen. Basketbal 2 keer in de week. Hardlopen is het weer nog niet echt goed voor. Op sommige dagen dan weer wel. 3 keer een half uur / 45 minuten in de week joggen zal prima zijn denk ik ?
     
  18. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    Omdat dat Sean Taylor is, een groot voorbeeld voor mij.
    Tevens is hij helaas 2 jaar geleden overleden en is dit één van de manieren dat ik hem wil herdenken.
    Is dus een teken van respect.

    Maargoed, zoals ik al zei. Met iemand zoals jou valt geen fatsoenlijke discussie te voeren omdat je zwaar tunnelvisie hebt en het ook maar geen seconde in je hoofd naar boven zal komen om eens te denken vanuit andermans schoenen.
    Je hebt zelf een beeld waarvoor je trained, en neemt meteen aan dat andere dat ook doen.
    Blijf jij lekker voor andere trainen, als dat voor je werkt.
     
  19. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    ja jezus, ik ken zat gasten die niet trainen voor de chickies maar voor zichzelf. Mijn neef bijvoorbeeld, hij was op zijn 20e getrouwd en na een half jaar al weer gescheiden omdat zijn vriendin vreemdging. Op dat moment was het echt een spierloos slungeltje (1.95 en woog maar iets van 72 kilo). Is toen keihard gaan trainen (zowel krachttraining als MMA) en nu (hij is 26) is het echt een beer. Hij ging puur trainen voor zichzelf, voor zijn zelfvertrouwen. Dat hij nu veel aantrekkelijker is voor de vrouwen is een groot pluspunt, maar daar deed hij het niet voor.

    Ik train zelf omdat ik gewoon sterker wil worden en je er een stuk beter uitziet. Dat dit nou mijn doel is, betekent niet dat het voor iedereen zo is.
     
  20. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    Heel erg groot, ik raakte er de eerste keer verdwaalt.
    Redelijk geprijst, heel vaak open en prima apparaten.
    Ik heb geen vergelijkingsmateriaal aangezien ik uiteindelijk alleen daar ben gaan kijken maar het is er wel chill, mooi uitzicht ook :cool:

    Wel zwaar kut, moest vandaag een helft keepen met voetbal terwijl ik spits ben, had geen eigen handschoenen dus moest is dat lenen.
    Heb ik een vinger gekneusd:mad:

    Had al een licht trainingsgebrek door een enkelblessure, kan dit er ook nog wel bij!
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina