Als er iemand kortzichtig is dan ben jij het. Je houd maar vast aan je eigen mening, hoe jij erover denkt. En wat andere mensen denken dat geloof je bij voorbaat al niet omdat het niet strookt met je eigen mening.
Ik spreek mezelf helemaal niet tegen. Jij interpreteert alles in je eigen gedachte gang, dat je niet kan trainen met een ander doel dan je eigen en zo lees je ook alles van iedereen. Ik hou ervan om mezelf te pushen en ook mn eten erop aan te passen hoort daar bij, zowieso als je serieus traint doe je dat al.
En ik trek 1x mn shirt uit in het jaar bij de trainer om mn vet% te laten opmeten (ja dat kan niet met je shirt aan...) en ik weet niet dat is geen chick, maar mn trainer en 3 gasten die daar toevallig stonden te trainen. Maar tuurlijk, ik train om 1x per jaar van 3 gasten een complimentje te krijgen joh
_0/ Dat zou wel erg een waste van time zijn als ik het daar voor moest doen denk je niet.
Het is wel duidelijk dat je niet voorbij je eigen gedachte kan kijken en het is dan ook een waste of time om jouw uit te gaan leggen dat niet iedereen met jouw doelen traint. Overigens ben ik het er wel mee eens dat veel mensen alleen met dat doel trainen. Vaak mensen die net voor de zomer even gaan trainen en dan weer ophouden. Die passen precies is jouw gedachtegang. Maar leg niet jouw stempel/mening op iedereen neer want dan ben je erg kortzichtig bezig. Al zou ik hier 100 voorbeelden geven van situaties/mensen die niet binnen jouw gedachte stroken dan nog blijf je eraan vasthouden dat iedereen traint voor de chicks. Iemand waar ik elke dag mee train is een gast van 65 jaar die nog elke dag zwaar traint, zou hij het ook voor de chicks doen volgens jouw? Of dat meisje dat meetraint en juist alleen maar negatieve reacties krijgt van mensen omdat ze zo gespiert is, zou die het ook alleen voor de jongens doen die het juist helemaal niet mooi vinden, of denk je dat er ook andere redenen zijn. Tuurlijk de andere sexe staat wel op de lijst, maar waar bij 1 die bovenaan staat, staat die bij de ander misschien wel helemaal onderaan de lijst.
Klik om te vergroten...