1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Gears of War 2 [Deel 8]

Discussie in 'Games' gestart door Syn3rgy, 30 jul 2009.

  1. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Speelde gister één potje na een jaar, duurde 10 minuten voordat ik een match had en er was erg veel lag.
     
  2. soul2soul

    soul2soul Active Member

    Berichten:
    193
    Leuk Bevonden:
    0
    Totaal geen last van, ook niet van lag. Speel Gears 2 weer sinds 1,5 jaar.
    Is je NAT wel open?

    Maarja ik heb wel glasvezel, en je moet ook neit downloaden als je gamed. En het liefst ook geen familieleden achter een pc of laptop.
     
  3. Mr Xen0

    Mr Xen0 Active Member

    Berichten:
    1.250
    Leuk Bevonden:
    0
    Familieleden die niet op een internet connectie mogen zitten is natuurlijk wel een beetje heel erg he. Wil ik even gamen "Ja broer, zusje, vader en moeder, ga eens naar buiten ofzo!".
     
  4. The Redman FTW

    The Redman FTW ^_^

    Berichten:
    596
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit vaak met 3-4 laptops tegelijk die volop aan het downloaden of surfen zijn en als ik dan ga xboxen heb ik ook nog geen last? Ik snap niet waarom zoveel mensen zeuren over de matchmaking? En mijn xbox is nog wel draadloos aangesloten..
     
  5. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Ligt er ook aan hoe snel je download en nog belangrijker, of je upload. Met name het laatste kan de funest voor je eigen verbinding zijn. En ook al heb je zelf een dikke verbinding volledig voor jezelf, als tegenstanders een slechte connectie hebben, heb je nog steeds kans op lag, zo ook als je met een volle party speelt met de host aan je zijde (al is het dan vaak minder en met de ronde minder).

    Edit:
    Vanavond nog een aantal potjes gespeeld. Slechts 1tje ging nog redelijk en ook maar omdat ik host wast. De rest was dikke poep. Meteen weer helemaal klaar met dit spel. K*t MP.
     
    Laatst bewerkt: 18 apr 2010
  6. Silver92

    Silver92 Active Member

    Berichten:
    850
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat de matchmaking lang duurt kan wel eens voorkomen, maar voor mij is het nog nooit langer dan 5 minuten geweest voordat ik in een match zat.
     
  7. Sliv

    Sliv The One and Only

    Berichten:
    1.327
    Leuk Bevonden:
    230
    Speel dan ook private ipv public. Dan speel je altijd op een goede verbinding. :) ik heb zelf overigens zo'n zin om dit spel te spelen maar mijn disc is kapot...
     
  8. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Ik heb een goede connectie, glasvezel zelfs. En toch had ik last van lag, kan ook gewoon aan het potje liggen maar had geen zin meer om een volgende pot te spelen.
     
  9. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.030
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Dat kan ik me voorstellen.
    Wel super achterlijk dat Epic die problemen rond de MP nu nog niet verholpen heeft.
    Daar betaal je dan 60 euro voor en dan de centen voor andere content nog.
    Ontwikkelaars bieden slechte service als het gaat om het ''repareren'' van hun games.
    Ze bieden alleen ''self service,'' maar dan wel in eigen zak. :cool:
     
  10. tim91

    tim91 Legendary

    Berichten:
    516
    Leuk Bevonden:
    170
    Vanochtend ff 2 potjes gespeeld de 1e ging wel goed duurde alleen ff tot hij mensen had gevonden... en de 2 was egt heeeel erg laggy =/
     
  11. Mac Chickgun

    Mac Chickgun Active Member

    Berichten:
    452
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb nooit ECHT last van lag gehad! :eek: is dat weer iets van de laatste tijd ofzo? =(
     
  12. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.030
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Nee, alleen bij die waardeloze servers en problemen rondom de MP van deze game. :mad:
     
  13. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Veel quitters in Horde

    Dacht je dat het in andere modi al erg was? In Horde zijn er echt teveel (early) quitters. Daarom zoek ik mensen om de achievements te halen op de Darkcorner maps. Onder andere bij "Nowhere" is het wel handig om een goed team te hebben.
     
  14. Lequero

    Lequero Let It Rain

    Berichten:
    733
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb morgenmiddag wel tijd... Maar alleen nadat we eerst de campaign hebben uitgespeeld! :cool:
     
  15. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Whaha8), dont worry dit weekend heb je hem nog... Misschien vanmiddag en anders sowieso morgen. Die 300 punten zijn om de hoek:b:

    En....... TOPIC GEMAAKT om af te spreken voor horde!

    http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?p=3742154#post3742154

    Morgen 20.00, all fathers garden :) Ik zie wel wie er komt!
     
    Laatst bewerkt: 24 apr 2010
  16. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Even een schopje :) vanavond 20.00 Horde @ dark corner maps, beginnen met All fathers Gardens, daarna Memorial, misschien nog Nowhere.. We zoeken nog c.a 2 spelers (hangt er ook vanaf wie er uiteindelijk komt opdagen!)
     
  17. Alizor

    Alizor Murdaturk

    Berichten:
    2.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo, ik krijg hem morgen ook weer binnen. Heb er wel weer zin in. Hopen dat de MP niet zo gay doet :+
     
  18. Silver92

    Silver92 Active Member

    Berichten:
    850
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb je al eens eerder gespeeld? Want als je het toen niets vond, zul je het nu waarschijnlijk ook niet veel aan vinden. Er zijn wat fijne veranderingen aangebracht, maar het spel voelt voor mij nog steeds hetzelfde aan :).
     
  19. Alizor

    Alizor Murdaturk

    Berichten:
    2.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik was rond level 35 ongeveer, maar bij mij was de MP gewoon prima tot een bepaalde Title Update. Toen pas kreeg ik echt last van lag, en iedereen switchte over naar Cod5 of ging weer terug naar Halo 3, dus ik toen ook maar :+. Maar ik vind Gears sowieso een van de tofste games op de 360, alleen is de matchmaking niet ideaal.
     
  20. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Horde was een succes gister avond, aanstaande dinsdag avond @ 20.00, host ik weer een match. Horde @ Memorial, be there als je hem nog moet halen:thumbs:
     

Deel Deze Pagina