Speelde gister één potje na een jaar, duurde 10 minuten voordat ik een match had en er was erg veel lag.
Totaal geen last van, ook niet van lag. Speel Gears 2 weer sinds 1,5 jaar. Is je NAT wel open? Maarja ik heb wel glasvezel, en je moet ook neit downloaden als je gamed. En het liefst ook geen familieleden achter een pc of laptop.
Familieleden die niet op een internet connectie mogen zitten is natuurlijk wel een beetje heel erg he. Wil ik even gamen "Ja broer, zusje, vader en moeder, ga eens naar buiten ofzo!".
Ik zit vaak met 3-4 laptops tegelijk die volop aan het downloaden of surfen zijn en als ik dan ga xboxen heb ik ook nog geen last? Ik snap niet waarom zoveel mensen zeuren over de matchmaking? En mijn xbox is nog wel draadloos aangesloten..
Ligt er ook aan hoe snel je download en nog belangrijker, of je upload. Met name het laatste kan de funest voor je eigen verbinding zijn. En ook al heb je zelf een dikke verbinding volledig voor jezelf, als tegenstanders een slechte connectie hebben, heb je nog steeds kans op lag, zo ook als je met een volle party speelt met de host aan je zijde (al is het dan vaak minder en met de ronde minder). Edit: Vanavond nog een aantal potjes gespeeld. Slechts 1tje ging nog redelijk en ook maar omdat ik host wast. De rest was dikke poep. Meteen weer helemaal klaar met dit spel. K*t MP.
Dat de matchmaking lang duurt kan wel eens voorkomen, maar voor mij is het nog nooit langer dan 5 minuten geweest voordat ik in een match zat.
Speel dan ook private ipv public. Dan speel je altijd op een goede verbinding. ik heb zelf overigens zo'n zin om dit spel te spelen maar mijn disc is kapot...
Ik heb een goede connectie, glasvezel zelfs. En toch had ik last van lag, kan ook gewoon aan het potje liggen maar had geen zin meer om een volgende pot te spelen.
Dat kan ik me voorstellen. Wel super achterlijk dat Epic die problemen rond de MP nu nog niet verholpen heeft. Daar betaal je dan 60 euro voor en dan de centen voor andere content nog. Ontwikkelaars bieden slechte service als het gaat om het ''repareren'' van hun games. Ze bieden alleen ''self service,'' maar dan wel in eigen zak.
Vanochtend ff 2 potjes gespeeld de 1e ging wel goed duurde alleen ff tot hij mensen had gevonden... en de 2 was egt heeeel erg laggy =/
Veel quitters in Horde Dacht je dat het in andere modi al erg was? In Horde zijn er echt teveel (early) quitters. Daarom zoek ik mensen om de achievements te halen op de Darkcorner maps. Onder andere bij "Nowhere" is het wel handig om een goed team te hebben.
Whaha, dont worry dit weekend heb je hem nog... Misschien vanmiddag en anders sowieso morgen. Die 300 punten zijn om de hoek:b: En....... TOPIC GEMAAKT om af te spreken voor horde! http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?p=3742154#post3742154 Morgen 20.00, all fathers garden Ik zie wel wie er komt!
Even een schopje vanavond 20.00 Horde @ dark corner maps, beginnen met All fathers Gardens, daarna Memorial, misschien nog Nowhere.. We zoeken nog c.a 2 spelers (hangt er ook vanaf wie er uiteindelijk komt opdagen!)
Heb je al eens eerder gespeeld? Want als je het toen niets vond, zul je het nu waarschijnlijk ook niet veel aan vinden. Er zijn wat fijne veranderingen aangebracht, maar het spel voelt voor mij nog steeds hetzelfde aan .
Ik was rond level 35 ongeveer, maar bij mij was de MP gewoon prima tot een bepaalde Title Update. Toen pas kreeg ik echt last van lag, en iedereen switchte over naar Cod5 of ging weer terug naar Halo 3, dus ik toen ook maar . Maar ik vind Gears sowieso een van de tofste games op de 360, alleen is de matchmaking niet ideaal.
Horde was een succes gister avond, aanstaande dinsdag avond @ 20.00, host ik weer een match. Horde @ Memorial, be there als je hem nog moet halen