1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Het huiswerk draadje [deel 2]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Matrix, 8 jan 2011.

  1. Nerrion

    Nerrion yikes

    Berichten:
    1.402
    Leuk Bevonden:
    177
    Ik moet een betoog schrijven voor Aardrijkskunde, met de stelling: ''Polygamie is oké''

    Heeft iemand een paar goede argumenten?

    Zelf ben ik voor, omdat de vrouwen/mannen zelf kiezen om te trouwen met meerde mannen/vrouwen, eigenlijk is niks verplicht.
     
  2. josh gunit

    josh gunit Active Member

    Berichten:
    601
    Leuk Bevonden:
    3
    Bij kinderen zijn er meerdere verzorgers die de zorg voor zich kunnen nemen.

    Zelf ook nog een vraag over wi. Als ik iets moet herleiden als: 1/a*2*b/4 , kan ik dat op een één of andere manier simpel met de gr doen? Ik kan het natuurlijk allemaal uitwerken, maar het zou natuurlijk handiger zijn als het ook met de gr kan.
     
  3. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Waarom was Afrika in de 20ste eeuw minder ontwikkeld ten opzichte van Azië en waarom trof je er geen grote religieuze culturen aan?
     
  4. E-lite Victoria

    E-lite Victoria Active Member

    Berichten:
    983
    Leuk Bevonden:
    0
  5. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.008
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Waarschijnlijk terug te leiden naar ecologische factoren.
    Maar het gaat een beetje te ver als ik dit helemaal voor je uit ga zoeken :p.
     
  6. Tripletth

    Tripletth ɹǝsn pǝɹǝʇsıƃǝɹ

    Berichten:
    1.543
    Leuk Bevonden:
    402
    Ik denk dat het er iets mee te maken heeft dat mensen daar in stammen leefden, e dat ze vaak afgezonderd van elkaar leefde. Mider communicatie > minder uitwisseling van informatie > minder vooruitgang.

    My guess... Maar er zal vast wel een of andere theorie zijn die iets anders zegt.
     
    Laatst bewerkt: 16 mrt 2011
  7. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.440
    Leuk Bevonden:
    17.546
    Moet een mening fixen over het feit dat pensioenfondsen in wapenindustrie investeren..weet iemand iets erover en hoe denkt hij/zij erover? Moet 2 argumenten hebben waarom het slecht zou zijn.
     
  8. SjuhS

    SjuhS Active Member

    Berichten:
    88
    Leuk Bevonden:
    0
    morele bezwaren?
     
  9. Tripletth

    Tripletth ɹǝsn pǝɹǝʇsıƃǝɹ

    Berichten:
    1.543
    Leuk Bevonden:
    402
    Je investeert in de dood van andere mensen. Dat is moreel fout, hoe je het ook verwoordt.
     
  10. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.440
    Leuk Bevonden:
    17.546
    Ja ok, en nog een?
     
  11. Seh

    Seh Guest

    Die is wel erg makkelijk te verwerpen.. Het is ook een stukje defensie, die zorgt dat wijzelf niet aangevallen worden. En iets/iemand moet er in investeren.. :+
     
  12. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.440
    Leuk Bevonden:
    17.546
    Naja, het gaat toch nergens over wat ik moet doen, moet daarover gewoon even 3 minuutjes over praten in het Engels. Ik heb dit maar geflanst, m'n Engels is dramatisch maargoed.

    In this short presentation I’ll give my opinion about investing pension funds in arms manufacturers.
    Recent investigation shows that, among others, the Fund for the construction (BPF Bouw), the Fund metal and technology (PMT),among others, all ] represent approximately 350 million euros in shares and bonds involved in weapon factories. Most of these factories sell these weapon technology to the Middle East. The recent civil resistance in Libya is a good example of it. Since February 16 ten thousand of people went into a rebellion against the regime of colonel Muammar Qadhafi. In general, a big part of the technology used in the civil war there , is a result of big investments from the pension funds into weapon manufacturers which support it. I think that pension funds aren’t allowed to invest in arms manufacturers. There are many parties and organizations who are against it, and I share their opinion. First of all, weapons and other technologies related to it, are only used in war, in times when people get killed. Basically, those investingsit’s just investing in the death of other people. It is ethically wrong that there are organizations like this which do things related to that. I would like to citate an argument used by the arms industry, in which the big part of the pension funds are involved: ‘’If we don’t sell it, somebody else will.’’ The best argument against this is to slap that person in the face. If he complains you just say: ‘’If I didn’t do it, somebody else would.’’

    Staat nog echt bomvol fouten,maar als iemand nog grammaticale fouten tegenkomt, graag.
     
  13. Nerrion

    Nerrion yikes

    Berichten:
    1.402
    Leuk Bevonden:
    177
    Even een paar kleine fouten verbeterd. :)
     
  14. Tripletth

    Tripletth ɹǝsn pǝɹǝʇsıƃǝɹ

    Berichten:
    1.543
    Leuk Bevonden:
    402
    De wapen industrie is de verschrikkelijkste tumor van het kapitalisme. Vergeet niet dat wapenfabrikanten vaak beide kanten van een oorlog voorzien van wapens. Die mensen verdienen geld terwijl ze indirect voor ontelbare doden zorgen. Dat kun je onmogelijk goedpraten, zo simpel is het gewoon.
     
  15. E-lite Victoria

    E-lite Victoria Active Member

    Berichten:
    983
    Leuk Bevonden:
    0
    Check de film warlord even, briljante film over dit onderwerp...
     
  16. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.477
    Leuk Bevonden:
    8.472
    Lord of War bedoel je. :+
     
  17. E-lite Victoria

    E-lite Victoria Active Member

    Berichten:
    983
    Leuk Bevonden:
    0
  18. Tripletth

    Tripletth ɹǝsn pǝɹǝʇsıƃǝɹ

    Berichten:
    1.543
    Leuk Bevonden:
    402
    Ik zal het op mijn to-do list zetten.
     
  19. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Lord of War is master _O_
     
  20. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Nicolas Cage. _O_
     

Deel Deze Pagina