Mannnn net de samenvatting op NOS gezien. duurde 20 minuten dus dat zegt genoeg. Hele mooie etappe die wel iets weg had van die uit 2003 met nu Contador in de rol van Vino. Al blijft Vino een grotere baas. Maar de mooiste rit uit de tour tot nu toe. Belooft wat de komende dagen met een goeie Contador. En Evans is echt een leuke renner geworden sinds zijn WK.
Trouwens Mooie strijd voorraan ook.
Hushovd die de op dit moment betere sprinter Hagen verrast en precies op het goeie moment aan gaat.
Wat een renner. Als sprinter vond ik de viking al een baas, maar nu hij niet snel genoeg meer is om massasprints te kunnen winnen, wint hij wel op een heel bazige manier zijn etappes. Ik vind het op deze manier nog mooier. Hushovd, wat een eindbaas
Grappig om dit topic door te lezen, hehe. Er zijn maar een paar mensen die weten waar ze over praten. Om mensen als Dakar kan ik hartelijk lachen.
@ Tyrant. Thomas Dekker is een gevoelig punt voor me, hehe. Ik was meer pissed omdat iedereen hem al van te voren afschrijft en denken dat ie nu zo weer gaat pakken. Ik kan echt uit zijn boek halen dat hij niet meer gaat pakken. Ik durf er met jou een wedje voor 100 euries om te leggen.
Klik om te vergroten...