1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Wielrennen [Deel 2]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Tyrant, 9 jul 2011.

  1. Blacklist

    Blacklist SWG Leader

    Berichten:
    60
    Leuk Bevonden:
    0
    En verder! Maar als het morgen weer regent worden die laatste 60km nog billenknijpen voor de Schlecks.
     
  2. Distoration

    Distoration Da diii

    Berichten:
    3.115
    Leuk Bevonden:
    32
    Nja, ik heb hem wel in m'n selectie, maar vandaag niet geselecteerd:mad:
     
  3. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.023
    Leuk Bevonden:
    9.588
    Ja dat bedoel ik, dat is niet echt slim.
    Als je hem niet in je selectie had is het nog te verklaren.
     
  4. dakar

    dakar Juve Forever

    Berichten:
    545
    Leuk Bevonden:
    1
    Boogert meldt nu dat Evans heel blij mag zijn met Contador, omdat hij zelf niet zou aangevallen hebben. Dat is natuurlijk een onkenner :lol:_0/
     
  5. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.023
    Leuk Bevonden:
    9.588
    Man zelfs als Evans dus aanvalt ontken jij nog?
    Wat kan ik dan nog discussiëren? Jij gelooft toch wel je eigen ogen?
     
  6. Blacklist

    Blacklist SWG Leader

    Berichten:
    60
    Leuk Bevonden:
    0
    Hehe laatste kilometers gemist vandaag _0/? En heb je gisteren de Avondetappe gezien? Aanvallende Evans en Booggie, die gast was, zei het ook (Aangezien jij nu ineens afgaat op de mening van Booggie).
     
  7. dakar

    dakar Juve Forever

    Berichten:
    545
    Leuk Bevonden:
    1
    Gast, luister jij wel. Boogert meldt het net en ik deel die mening van hem. Maar doe je vooral voor als een kenner, wat dan kunnen we blijven lachen.
     
  8. jordo

    jordo Active Member

    Berichten:
    1.108
    Leuk Bevonden:
    1
    Wat we hebben gemist bij de eerste bergen wordt in een tweederangs etappe goedgemaakt, geweldig. Contador, hulde, Evans, het was geen aanval maar enkel sluipachtig afstand nemen bij het dalen, maar leuk dat hij eens doortrok om wat secondes te pakken. Volgens mij staan Andy, Contador, Sanchez, Basso en Cunego binnen de minuut van elkaar, hun zijn allemaal dus verplicht om aan te vallen willen ze op het podium of de tour winnen.

    Hoop echter niet dat ze bergen moeten schrappen, als dat gebeurd wordt de tour naar mijn mening de nek omgedraaid. Ook weer sterk van Voeckler, toch terug willen komen, heerlijke dag, en het mooiste, morgen weer rotweer, klimmen, en een afdaling tot slot!
     
  9. Blacklist

    Blacklist SWG Leader

    Berichten:
    60
    Leuk Bevonden:
    0
    Hehe wat jij wil man, ik ga niet eens meer in discussie met jou. Vandaag was wederom het tegendeel bewezen van jou stelling: "Evans wieltjesplakker". En nog blijf je volhouden, dan geef ik jou bij deze de overwinning van deze discussie :) Congrats dude
     
  10. Seh

    Seh Guest

    Wat een niveau hier man. :emo: Nog erger dan bij voetbaltopics (ja daar doe ik zelf ook lekker mee). Er is hier op XBW maar één wielrenbaas, de rest snapt er geen reet van. :thumbs:
     
  11. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Het ging erom dat Evans niet had aangevallen, zoals Contador nu deed. Toen Evans zag dat ze een gaatje hadden, gaf die wel plankgas. Maar het initiatief was van Contador.
     
  12. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.023
    Leuk Bevonden:
    9.588
    Even Boogie buiten de beschouwing gelaten, je hebt zelf toch ook gekeken? Dan heb je toch gezien dat Evans op al zn concurrenten tijd pakt? Of richt je je zo op Boogerd dat je de etappe zelf negeert?
     
  13. de bengel

    de bengel Holy Fuck-nuts!

    Berichten:
    609
    Leuk Bevonden:
    0
    Shiiit, was expres wat eerder van werk weggegaan zodat ik een beetje op tijd thuis zou zijn voor de finish van de tour. Zijn ze al klaar om kwart voor 5 8)
     
  14. Obscure Thing

    Obscure Thing Active Member

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    142
    Mannnn net de samenvatting op NOS gezien. duurde 20 minuten dus dat zegt genoeg. Hele mooie etappe die wel iets weg had van die uit 2003 met nu Contador in de rol van Vino. Al blijft Vino een grotere baas. Maar de mooiste rit uit de tour tot nu toe. Belooft wat de komende dagen met een goeie Contador. En Evans is echt een leuke renner geworden sinds zijn WK.

    Trouwens Mooie strijd voorraan ook. Hushovd die de op dit moment betere sprinter Hagen verrast en precies op het goeie moment aan gaat. _O__O_
    Wat een renner. Als sprinter vond ik de viking al een baas, maar nu hij niet snel genoeg meer is om massasprints te kunnen winnen, wint hij wel op een heel bazige manier zijn etappes. Ik vind het op deze manier nog mooier. Hushovd, wat een eindbaas_O_

    Grappig om dit topic door te lezen, hehe. Er zijn maar een paar mensen die weten waar ze over praten. Om mensen als Dakar kan ik hartelijk lachen.

    @ Tyrant. Thomas Dekker is een gevoelig punt voor me, hehe. Ik was meer pissed omdat iedereen hem al van te voren afschrijft en denken dat ie nu zo weer gaat pakken. Ik kan echt uit zijn boek halen dat hij niet meer gaat pakken. Ik durf er met jou een wedje voor 100 euries om te leggen.
     
  15. de bengel

    de bengel Holy Fuck-nuts!

    Berichten:
    609
    Leuk Bevonden:
    0
    Thor Hushovd weer een fenomenale etappe gepakt, fantastisch in alle opzichten, hoe hij alleen al wegsprint bij Hagen.

    Contador gaat nog mooie dingen doen komende dagen, als zijn benen beter blijven worden dan gaat hij zeker een paar van die splijtende aanvallen plaatsen komende etappes. De Schlecks mogen hun grote praatjes ook wel eens waar gaan maken, ze zeggen dat ze voor niemand bang zijn, behalve elkaar. Maar ondertussen zie ik ze geen tijd pakken op hun concurrenten. Ben benieuwd of Andy of Frank weg kunnen rijden, maar ze overtuigen me allerminst op het moment. De enige die op mij een onoverwinnelijke indruk maakt is Evans, hij kan alle aanvallen pareren en maakt geen fouten en pakt ook zijn kansen, kortom een tourwinnaar.

    EDIT: Holy shit, ik zie net beelden van de Galibier in de Avondetappe (_O_), wat een hel wordt dat! Sneeuw, kou, ijle lucht, afzien.
     
    Laatst bewerkt: 19 jul 2011
  16. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Even hout op het vuur gooien. :9

     
  17. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.023
    Leuk Bevonden:
    9.588
    Zoals ook werd gezegd, Evans hoeft helemaal niet aan te vallen.
    Maar dat maakt hem nog geen wieltjesplakker.
     
  18. Blacklist

    Blacklist SWG Leader

    Berichten:
    60
    Leuk Bevonden:
    0
    Hehe xD HOU JE IN HOU JE IN HOU JE IN, KAN HET NIET KAN HET NIETTT!!!!111!!
     
  19. Blacklist

    Blacklist SWG Leader

    Berichten:
    60
    Leuk Bevonden:
    0
    Goedzo Rich, je begint het te leren :)

    Maar de etappe van morgen wordt zowiezo smullen. Vandaag mooitste etappe van de tour, lijkt me duidelijk. Hopelijk worden de Agnel en Galibier er niet uit gehaald anders ga ik serieus huilen, want dan wint Voeckler de tour. Ohja, niet allleen huilen maar ook een stuk tapijt op eten allá Ducrot :lol:
     
  20. dakar

    dakar Juve Forever

    Berichten:
    545
    Leuk Bevonden:
    1
    Ach daar is al genoeg discussie over geweest.

    @obscurething mooi om te zien. Heb je nog iets in je leven.
     
    Laatst bewerkt: 20 jul 2011

Deel Deze Pagina