1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Formule 1] Seizoen 2012

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door JeePee, 8 jan 2012.

  1. JeePee

    JeePee Guest

    ??

    Massa kwam gewoon 5 seconden na Alonso over de finish?
     
  2. Remco

    Remco Guest

    Aahh kak DRS, Vettel had 'm anders gewoon kunnen houden. Snot Hamilton.

    Wat een toffe race zeg hé! Bizar dicht bij elkaar. En nog een echte Kamui-actie op het laatst. 8)
     
  3. Doelie

    Doelie Ballin'

    Berichten:
    1.788
    Leuk Bevonden:
    31
    Heb jij de race wel gekeken?
     
  4. dakar

    dakar Juve Forever

    Berichten:
    545
    Leuk Bevonden:
    1
    Ben benieuwd, maar de Bahrain editie van 2010 is de saaiste GP die ik ooit heb gezien.
     
  5. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    En die gaat dit jaar wel door hoorde ik van de week.

    Kutcircuit, kutbaan, kutsjeiks, kutter dan kutst.

    Schrappen, helemaal. :mad:
     
  6. Fisichella

    Fisichella swangate.nl

    Berichten:
    886
    Leuk Bevonden:
    29
    Zeikerd. Toch mooi dat er een extra race bij is. Alsof Monaco van die toffe races heeft en daar rijden ze ook altijd maar weer. En voor mij was Magny Cours 2004 de saaiste race ooit. Wou je die baan dan terug? Kan je net zo goed in Bahrain rijden, maakte geen verschil.
     
  7. Doelie

    Doelie Ballin'

    Berichten:
    1.788
    Leuk Bevonden:
    31
    Liever Magny Cours dan Bahrain. Kan me niet meer herinneren hoeveel rondjes ik daarop heb gereden in GTR 2 op de PC
     
  8. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Precies. MC kan misschien saaie races geven, maar er staat imo nog een mooi circuit tegenover.

    Bahrein = min circuit, min races.
    Magny Cours = matige races, mooi circuit.

    Tig rondjes gereden in het verleden ook. Zelfs een aantal keren een snellere ronde dan MikaKimi en Head Ninja gehad, die later wereldrecords haalden in een andere game. :+
     
  9. JeePee

    JeePee Guest

    Je hebt dus liever geen race dan wel volgende week?

    Je kunt de TV ook gewoon uit laten weet je wel.
     
  10. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Ja, dan kan en zal ik ook wel doen. Ik vind het alleen jammer, erg jammer dat er altijd en alleen maar voor het geld word gekozen.

    Circuits moeten voor het geld betalen en omdat Bahrein meer geld heeft, vooral geleend van China, ze hebben dikke schulden, moet zo'n Grand Prix wellicht volgend jaar doorgaan ten koste van bijvoorbeeld Spa Francohamps.

    Ik vind dit gewoon zonde, erg zonde, vandaar mijn ergenis richting Bahrein.

    Laten ze aub Buenos Aires weer in ere herstellen. Man, dat was in F-1 1995 pas een geweldig circuit. Kan me zelfs nog wel een enkele race herinneren van TV.
     
  11. Ethereal

    Ethereal Active Member

    Berichten:
    261
    Leuk Bevonden:
    97
    Tsjah, ik heb nog nooit een race in Bahrein gezien met DRS en de huidige banden.. Kan zomaar interessant worden.

    Even afgezien van het wel of niet juist zijn van het door laten gaan van deze race...
     
  12. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had exact hetzelfde gevoel xD https://twitter.com/#!/RobbyBobson/status/191442943352123392
     
  13. JeePee

    JeePee Guest

    Bahrein:

    [​IMG]
     
  14. dakar

    dakar Juve Forever

    Berichten:
    545
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik zie het nu niet meer worden afgelast.
     
  15. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Meer beeld ergens?

    Gezellige boel in ieder geval...
     
  16. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Bahrein is een toffe track imo. En gelukkig rijden ze dit seizoen weer de oude layout en niet de 2010 layout die echt niks toevoegde. :)
     
  17. JeePee

    JeePee Guest

    Vind ik ook wel ja. Jammer van de uitstraling, maar ondanks dat leuk en technisch uitdagend om op te rijden.

    Wel een bout DRS zone dit keer. 650 meter voor bocht 1. Dus hopen dat ongeveer IEDEREEN weer binnen een seconde zit en niemand elkaar zo gay voorbij komt :+
     
  18. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Het is ook de eerste keer nu dat ze me DRS op Bahrein rijden. Dus we krijgen een soort hit en miss. Hehe. :)
     
  19. Mika Kimi

    Mika Kimi McLaren Mercedes

    Berichten:
    1.507
    Leuk Bevonden:
    0
    Jammer van die DRS zone, kiezen ze weer voor het gedeelte waar je toch al het beste kan inhalen. Na de tweede bocht zou ik ook niet doen want dat is ook een goed stuk, maar bijvoorbeeld direct na de één-na-laatste bocht.
     
  20. JeePee

    JeePee Guest

    Dat is een goede plek inderdaad. Rijders verliezen in S3 het meeste tijd door die snelle doordraaiers. Het laatste rechte stuk hadden ze dan mooi kunnen gebruiken om het gat met behulp DRS te dichten en er dan op start/finish met eigen kracht voorbij.
     

Deel Deze Pagina