1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden,Uitslagen,Discussies] [Deel 61]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 7 mei 2012.

  1. sikory

    sikory Active Member

    Berichten:
    266
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat klopt. Maar zo een krachttermen verwacht je niet van een scheidsrechter naar jouw als persoon.
    Ik vind ook dat Danilo erg heftig reageert(mocht Fuck you het enige zijn wat hij gezegd heeft), maar ik kan het enigszins wel begrijpen. Zit veel spanning en emotie op zo een wedstrijd en ook nog, naar mijn inziens, een discutabele rode kaart.
    Wat mij vooral stoort aan dit soort berichtgeving is dat het teveel gericht is om de persoon die zienbaar geraakt is, door een eventueel gemaakte opmerking, beetje in de zeik te zetten. In plaats van dat er gekeken wordt of het daadwerkelijk gebeurd is, want dat is eigenlijk waar het om gaat.

    Dat mag jij bullshit vinden hoor, maar geloof mij maar als een speler dat tegen een scheids zegt heeft hij een paar wedstrijden aan zijn broek hangen. Danilo reageert heftig, mocht alleen fuck you gezegd zijn. Maar het gaat hier om het feit dat een ' machtspersoon' dat is een scheidsrechter in feite bij een wedstrijd dit soort onzin eventueel roept. De reactie van Danilo staat daar los van, dit kan gewoon niet!
     
    Laatst bewerkt: 18 nov 2012
  2. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.008
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Ik vind het allemaal nogal overtrokken.
     
  3. sikory

    sikory Active Member

    Berichten:
    266
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat kan, maar ik neem aan, mocht hij dit gezegd hebben, dat je het met me eens bent dat hij geschorst moet worden?
     
  4. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.008
    Leuk Bevonden:
    9.570
  5. sikory

    sikory Active Member

    Berichten:
    266
    Leuk Bevonden:
    0
    Dus een scheids mag in jouw ogen spelers gewoon uitschelden dan. Dat gaat dan leuk worden op de voetbalvelden.
     
  6. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.008
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Dat maak jij er van.
     
  7. pindakaas

    pindakaas pindakaasNL

    Berichten:
    595
    Leuk Bevonden:
    0
    "Fuck you" is geen uitschelden?
     
  8. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.008
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Ik vind dat de scheids niet gestraft moet worden. Dat is wat anders dan te zeggen dat ik vind dat alle scheidsrechters nu spelers mogen gaan uitschelden.

    Daarnaast geloof ik niet eens dat hij zoiets gezegd heeft.
     
  9. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Say what?
     
  10. Exionche

    Exionche Active Member

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    107
    Op Studio Voetbal wordt gezegd dat de scheids niet "fuck you" zei. Maar iets anders.
     
  11. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Wtf :lol:
     
  12. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    :D Wat een pot..
    Maargoed, was ook wel te verwachten.. Vitesse heeft gewoon zoveel meer kwaliteit dan die andere club. 4-1, 3 rode kaarten (dus schorsingen) met de staart tussen de benen weer terug naar huis de waal over. Hoe meer pijn kan je een tegenstander doen _O__O_ Mijn clubje _O_

    O en huillies, begin maar weer over de toeschouwersaantallen en koopclub... veel beters hebben jullie toch niet in te brengen.. de nederlagen (fey 1-0, aja 0-2) zullen nog wel erg pijn doen in jullie hartjes.
     
  13. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    :+ Held.... Ik zou ook blij zijn met haar en het ook gewoon laten zien. En hij laat het zien. Zijn richtingsgevoel is dit seizoen natuurlijk sterk verbeterd, dus zij zal ook wel blij zijn met hem. Zijn lid wijst haar duidelijk aan. En dat snap ik.
     
    Laatst bewerkt: 19 nov 2012
  14. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
    1....2.....3>>>>

    :+
     
  15. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    1....2.....3>>>>

    [yt]yuq8tYvSLB0[/yt]

    :):
     
  16. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
    Twee jochies, dat is al meer supporters dan er gisteren in de Gelredome waren. :+
     
  17. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    Bony en Ibarra twee jochies noemen, die twee straffen jou clubje persoonlijk af :lol: Doet het zoveel pijn? Arme jongen :D
    Maar.. je weet het..

    [​IMG]
     
  18. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
    Het elftal van Vitesse is goed. Sommige van de supporters kan je nou niet bepaald dezelfde kwalificatie toekennen. :x

    Overigens wonnen ze meer dan terecht in de Arena. Heb daar absolut geen problemen mee. Dus, haten? Not quite. ;)
     
    Laatst bewerkt: 19 nov 2012
  19. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Laat die jongen lekker? Vitesse doet het momenteel goed ... Aarsnhem is maar vaak genoeg afgezeken omdat Vitesse een pak rammel kreeg van andere clubs. Nu is't een keer andersom.

    /care

    Volgend seizoen gaat NAC alles winnen. Als we niet degraderen dan gaan we failliet :emo:
     
  20. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Word je nou nooit moe van jezelf?

    It ain't over till [​IMG] sings.

    Ik weet het, jij weet het. In januari is het over, dan is Bony naar Rusland en jullie worden gewoon 7de, zoals het hoort. Ik vind dat je best even mag genieten, ik gun het je zelfs. Je overdrijft het een beetje, maar goed, weet jij veel.
     
    Laatst bewerkt: 19 nov 2012

Deel Deze Pagina