Dat klopt. Maar zo een krachttermen verwacht je niet van een scheidsrechter naar jouw als persoon.
Ik vind ook dat Danilo erg heftig reageert(mocht Fuck you het enige zijn wat hij gezegd heeft), maar ik kan het enigszins wel begrijpen. Zit veel spanning en emotie op zo een wedstrijd en ook nog, naar mijn inziens, een discutabele rode kaart.
Wat mij vooral stoort aan dit soort berichtgeving is dat het teveel gericht is om de persoon die zienbaar geraakt is, door een eventueel gemaakte opmerking, beetje in de zeik te zetten. In plaats van dat er gekeken wordt of het daadwerkelijk gebeurd is, want dat is eigenlijk waar het om gaat.
Dat mag jij bullshit vinden hoor, maar geloof mij maar als een speler dat tegen een scheids zegt heeft hij een paar wedstrijden aan zijn broek hangen. Danilo reageert heftig, mocht alleen fuck you gezegd zijn. Maar het gaat hier om het feit dat een ' machtspersoon' dat is een scheidsrechter in feite bij een wedstrijd dit soort onzin eventueel roept. De reactie van Danilo staat daar los van, dit kan gewoon niet!
Laatst bewerkt: 18 nov 2012