1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden,Uitslagen,Discussies] [Deel 61]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 7 mei 2012.

  1. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Wat een onzin zeg. Omdat je tegen Real kansloos bent , heb je niets te zoeken in de CL? Dan hebben dus alleen ploegen uit de eerste 2 potten wat te zoeken in de CL, want de rest zou ook kansloos verliezen (en een hoop uit pot 2 ook).

    Met een 'normale' CL poule (dus geen Dortmund , maar een échte pot 4 ploeg) word je gewoon tweede.
     
  2. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.940
    Toch best netjes van Ajax, kort na de loting had hier iedereen voor getekend :)
     
  3. Seh

    Seh Guest

    Net als vorig jaar?
     
  4. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Het was nog slechter dan voorgaande jaren.

    Met dank aan de totale schande die City heet gaan we gelukkig nog wel de EL in.
     
  5. Flinter

    Flinter Active Member

    Berichten:
    294
    Leuk Bevonden:
    0
    2 jaar geleden was het nog veel, heel veel slechter
     
  6. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168

    Kan je wel lollig doen, je weet net zo goed als ik dat als je uitgeschakeld wordt doordat je tegenstander in een dubieuze wedstrijd (ik zeg niet omgekocht, maar Zagreb liet het wel expres lopen) 7-1 wint en er bij je eigen wedstrijd 2 goals onterecht worden afgekeurd waardoor je verliest je domweg bizar veel pech hebt.

    Als dat bij Feyenoord was gebeurd had je exact het zelfde gezegd.
     
  7. dakar

    dakar Juve Forever

    Berichten:
    545
    Leuk Bevonden:
    1
    De volgende eeuw misschien.
     
  8. Seh

    Seh Guest

    Je vergeet voor het gemak even dat je dus Lyon loot die gewoon echt verschrikkelijk kut waren dat jaar. En die goals waren tegen Real, die had je niet gewonnen gok ik. Vorig jaar was een zo'n poule waar je het in je post over had, met een echte poule 4 ploeg en dan nog een kutte poule 2 ploeg en dan nog komt het op doelsaldo aan. Dan kun je niet zeggen dat je wel effe tweede wordt als je een normale poule 4 ploeg loot.
     
  9. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    Speel je persoonlijk MCity europa uit, zitten die Rotterdammers nog te huilen. Boehoe
     
  10. Seh

    Seh Guest

    Ik zit niet te huilen hoor.
     
  11. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Seh huilt niet, hij drukt even de Amsterdamse arrogantie de grond in. :+

    Maarja, zeker knap dat Ajax een topploeg als City eruit speelt. Ook al is City een verschrikkelijk team met leuke individuen.
     
  12. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.477
    Leuk Bevonden:
    8.472
    Ze zijn boos dat de club van hun geliefde Guidetti eruit ligt. :+
     
  13. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Dus als er in plaats van Dortmund een Nordsjealland, Celtic , Montpeillier of Lille hadden gestaan, waren die eerste/tweede geworden in plaats van Ajax?

    Verder was Ajax over twee wedstrijden gewoon beter dan Lyon, maar dan telt het weer niet want 'Lyon was dat jaar een kutploeg'?

    Ik vind dat je het te makkelijk afschuift. Zo had jij dus écht niet gereageerd als het over Feyenoord ging. Mag wel iets objectiever.
     
  14. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.477
    Leuk Bevonden:
    8.472
    Ach, we zullen toch niet zien hoe Feyenoord of PSV het gaan doen in de CL, want die gaan voorlopig toch niet rechtstreeks geplaatst worden. (inb4 Aernhem: Inderdaad door Vitesse :+) :cool:
     
  15. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.009
    Leuk Bevonden:
    9.574
    We hebben nu al Pellé joh. Maarja dat wordt natuurlijk zelfde scenario :p.
     
  16. Seh

    Seh Guest

    Zo bedoel ik het niet man, meer dat je daar dan nog niet boven kon eindigen. En ja als Lille oid er had gestaan waren de punten natuurlijk anders verdeeld geweest. Het blijkt gewoon voor het derde(?) jaar op rij dat Ajax tevreden moet zijn met een derde plek. Dan kun je imo gewoon niet zeggen dat je wel effe tweede had geworden met een andere ploeg in je poule (zie Lyon en Zagreb vorig seizoen).

    ik denk wel dat ik zo had reageert. Als je zo wedstrijden gaat benaderen had Feyenoord kampioen moeten zijn, Ajax-uit gelijkgespeeld , NEC door meen buitenspel goal en Guidetti die gewoon zijn shirt aan moet houden. Snap je? :+ m
     
  17. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Ik vind Pelle overigens een veel waardevollere voetballer voor Feyenoord dan Guidetti. Hij laat het hele team namelijk veel beter spelen.
     
  18. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.477
    Leuk Bevonden:
    8.472
    In ieder geval genoeg gebasht en getrollt. Wie zal Ajax loten in de Europa League?

    Het zou me niks verbazen als ze straks Chelsea loten. :lol: (Mocht Chelsea natuurlijk inderdaad 3e blijven)
     
  19. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Goede kans dat ze Lyon loten. Zou écht prachtig zijn.
     
  20. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.009
    Leuk Bevonden:
    9.574
    Precies.
    En hij leeft wat gezonder.

    Alleen tja, nu zitten weer de tribunes vol voor hem. Zul je zien dat de eerste spits die je niet huurt maar koopt opeens een droefje blijkt te zijn (Armenteros ofzo).
     

Deel Deze Pagina