wow ik heb het niet over mijzelf
ik moet over 2 weken voor de 3de keer. De eerste keer was volkomen terecht. Gestresst, straatjes van rechts langsgereden zonder te kijken (was 1richtings verkeer maar dan alsnog), ik keek heel snel want zenuwachtig.
2de keer zat ik echt als een koning in de auto, zakte ik omdat ik naar een rotonde toe rolde, 2 auto's sloegen af, de auto erachter deed dat niet. Ik trap de rem in, samen met de examinator. "tja je had gewoon stil moeten staan al, je kijken was niet goed" maargoed ik geef hem niet de schuld hoor, alleen sommige examinators zouden je wat eerder het voordeel geven dan andere doen, dat is gewoon zo
mijn rij instructeur zei het ook al dat die examinator niet de fijnste is om te hebben. Hij was ook enorm chagerijnig in de auto. Ik probeerde wel gesprekken aan te gaan, maar het ging gewoon niet.
De derde keer gaat het mij gewoon lukken, want tijdens de lessen gaat het gewoon hartstikke goed
nu is het alleen nog taak om een examinator te overtuigen van mijn rijskills en that's it. Niet dat ik perfect rij, verre van. Echter ben ik
1) heel kalm in de auto normaal gesproken
2) ken ik de regels erg goed
heb ik de auto nu prima onder controle. Ik voel al helemaal aan wanneer ik moet schakelen, ik rij heel soepel (volgens beide examinators ook) en ik rij altijd netjes de max snelheid.
Het is inderdaad van beide kanten, alleen het probleem is dat je het in een half uurtje 'moet laten zien' en dat pakt niet altijd even goed uit.
Klik om te vergroten...