1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Formule 1] Seizoen 2013

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Obscure Thing, 14 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Corona

    Corona Active Member

    Berichten:
    372
    Leuk Bevonden:
    82
    Webber heeft dan ook een veel mindere auto dan Vettel
     
  2. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
  3. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Dan kun je nog niet zeggen dat het een shit race was. Mercedes had ook gewoon nét pech door dat rare toeval met Rosberg. Achteraf gezien hadden ze Hamilton er meteen langs moeten laten gaan en eerst Hamilton helpen. Maar goed.
    Het was gewoon een goede race, mooie inhaal acties en gevechten. En Hamilton die dan op de radio vraagt naar suggesties was de kers op de slagroom.
    Enige wat jammer was aan de race was de dominantie van Vettel.
     
  4. dakar

    dakar Juve Forever

    Berichten:
    545
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik vond het geen moment spannend, wat leuke gevechten ja, maar nou niks schokkends.
     
  5. f1freaky

    f1freaky All (6) Time(s) Champion Forza Motorsport 4

    Berichten:
    1.113
    Leuk Bevonden:
    120
  6. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Laten we vooral niet meer F-1 gaan kijken. :F:
     
  7. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.940
    Want?
     
  8. Edjuuuuuh

    Edjuuuuuh -

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    61
    Idd waarom niet? Vanochtend en vorige week weer vermakelijke races gezien. Daarvoor was het wel wat minder dit seizoen ja.
     
  9. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Het is Yellow.
     
  10. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.033
  11. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Nee, het is saai. :x

    Ik wil de wagens van 2008 en eerder weer terug ook, veel mooier. :'-(
     
  12. dakar

    dakar Juve Forever

    Berichten:
    545
    Leuk Bevonden:
    1
    Was weer een frustrerend raceje, al deed Grosjean het erg goed.

    Heb hem daarna op BBC2 gezet met MotoGP, was prachtig :p.
     
  13. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Voor een Hamilton fan was het geen beste race inderdaad. Op de BBC hadden ze het er ook over dat naast een kapotte bodemplaat zijn remmen ook te heet waren geworden. Ik vraag mij daardoor een beetje af of ie ook zonder die lekke band de race nog wel uit had kunnen rijden.

    Grosjean heeft het heel goed gedaan en is compleet omgedraaid ten opzichte van vorig jaar. Zien hoe hij het volgend jaar gaat doen als het team veel meer op hem gaat steunen. Ik vraag mij af wie zijn teamgenoot gaat worden, zelf denk ik dat Massa en Hulkenberg de meeste kans maken. Hoewel ik het Massa toch wel zou gunnen hoop ik dat het Hulkenberg gaat worden. Die jongen laat ook steeds goede dingen zien.

    Verder was mijn hoop dat Webber zou winnen, waar Vettel dan een stokje voor stak. Maar het is denk ik wel een beetje aan Webber zelf te danken, hij bleef in het begin veels te dicht achter Grosjean en je zag veels te veel drift/door spin momentjes. Daardoor een veel eerdere pitsstop dan wellicht nodig was geweest en daar ging de winst.
    Dit laat wel weer zien dat banden toch teveel invloed hebben, paar ronden te dicht achter de tegenstander en je race is min of meer weg. En Webber zei ook zoiets recentelijk bij Top Gear, je wil als coureur gewoon voluit kunnen gaan en nu is het constant banden managen. Te veel banden managen in ieder geval.
     
  14. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Wat voor invloed zullen de nieuwe massa's regels voor 2014 dan op dit verhaal hebben? Ik heb gehoord van mijn broertjes dat er heel wat staat te gebeuren voor 2014 qua regels, alweer.
     
  15. Rovaro2

    Rovaro2 I am the Stig!

    Berichten:
    140
    Leuk Bevonden:
    0
    Daniil Kvyat bij Torro Ru$$ia volgend jaar...
    Toch jammer voor Felix da Costa! Ik vraag me af hoeveel rookies we volgend jaar achteraan mogen verwachten, kan me ook niet voorstellen dat de gevestigde orde nu zoveel blijer wordt van het geld dat boven talent wordt verkozen...

    [​IMG]
    Bron: Loosewheelnut.co.uk By: Pedro Esquível da Silveira
     
    Laatst bewerkt: 22 okt 2013
  16. dakar

    dakar Juve Forever

    Berichten:
    545
    Leuk Bevonden:
    1
    Tja hier wordt toch echt de verkeerde Rus zwart gemaakt. Sirotkin is een echte paydriver met pappie aan z'n zijde. Deze Kvyat heb ik een paar keer gezien en die kan echt goed rijden.

    Da Costa faalde dit jaar, dus helemaal onbegrijpelijk is deze keuze niet.
     
  17. Dex

    Dex ¿ʇɟıן uǝʌǝ noʎ op

    Berichten:
    350
    Leuk Bevonden:
    870
  18. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Mensen nog geïnteresseerd in de 2013 competitie try-out in F1 2013?

    check dit topic!

    [​IMG]
     
  19. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Vettel makkelijk op 1. Tsja niet anders verwacht. Wat ik erger vind is dat er gewoon niemand op de tribune zit. Donder op uit die landen en meer Europa.
     
  20. Corona

    Corona Active Member

    Berichten:
    372
    Leuk Bevonden:
    82
    Haha idd, leuk hoor een wereldwijde sport ervan maken, maar wordt er niet gezelliger op...
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina