1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

situaties die erg toevallig zijn.

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door MrLaurens, 4 aug 2003.

  1. SjoerdV NL

    SjoerdV NL Hardcore Poster?

    Berichten:
    2.135
    Leuk Bevonden:
    2
    Ons huisnummer is 12, dat van mn oom en tante 6, maar een vriend heeft het huisnummer 24. Wel grappig, ik dacht er opeens aan :)
     
  2. Lorre

    Lorre Brrrrrrrrmmm

    Berichten:
    650
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn aangetrouwde tante is een helft van een ééneïige tweeling.
    Mijn tante en haar zus:
    -hebben op dezelfde dag appendicitis gekregen
    -hebben op dezelfde dag, met een jaar verschil een verlovingsaanzoek gekregen
    -wonen allebei in een huis met huisnummer 2

    Best toevallig dacht ik zo

    Ook is mijn Oma jarig op 11 september
     
  3. da -Z-

    da -Z- mijn knijn = fijn

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    27
    En alle Al Qaida strijders vieren feest op deze datum. Hoe toevallig...
     
  4. Dodgie

    Dodgie Beat me up Scotty

    Berichten:
    1.977
    Leuk Bevonden:
    10
    Joh, ook toevallig, wij hebben huisnummer 95, en dat was ook het jaar dat we erin waren getrokken (ik was verhuist toen)!!

    PS : ons konijn heet Flaffie :+
     
  5. bl0kkie

    bl0kkie pwn4tsj p0rk !

    Berichten:
    1.207
    Leuk Bevonden:
    6
    Een vriendin van me werd op vrijdag de 13de 13, op huisnummer 13.. _O_
     
  6. Goldfish

    Goldfish is een kutnaam

    Berichten:
    1.364
    Leuk Bevonden:
    0
    mijn kat is op goede vrijdag overleden:'-(
    was echt een lief beest... hij was nog maar 4 jaar. ik had em lucky genoemd omdat mijn vorige kat ook vroeg overleed... maarja dat werkte dus niet.

    ik heb er nog 1 maar dat is een poes. en die vind ik minder leuk:'-(


    en nog een toeval verhaal:


    ik deed dit jaar mee met een toernooi met allemaal verschillende spellen die uit verschillende culturen komen.


    langs de lijn heette het. later kwam ik erachter dat het voor een kunstbeurs was die in venetie werd gehouden. en toevallig gingen we dit jaar naar venetie op vakantie:D

    dus ik heb mezelf gezien op die kunstbeurs:D
     
  7. da -Z-

    da -Z- mijn knijn = fijn

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    27

    Eeeeh, heb jij toevallig de film "12 monkeys" gezien..? Dit is wél bizar!
     
  8. LeoGeo

    LeoGeo Commodore

    Berichten:
    216
    Leuk Bevonden:
    1
    ... dat ie heel erg goed latijn kan, dat wil ie even duidelijk laten merken ^^




    Hoe dan ook, ik heb niet echt een heel toevallig iets meegemaakt. Een oudoom en tante van mij waren al sinds hun 20e samen, en de oom was al lang ziek. Toen hij in het ziekenhuis lag, kreeg mijn tante ook een aandoening. Uiteindelijk overleed mijn oom (hij was al heel oud) en diezelfde nacht nog mijn tante ook. Dat was best toevallig want zij was niet eens zo heel ziek. Maar op zich was het best "mooi" in a way; de begrafenismis had dan ook als titel "Samen uit, samen thuis".
     
  9. the Outblast

    the Outblast hoi

    Berichten:
    442
    Leuk Bevonden:
    0
    wij wonen op nummer 4, en onze buren op nummer 2, en ik ken ook iemand die op nummer 8 woont.....:eek:
    Creepy!!!



    :+ :cool:
     
  10. da -Z-

    da -Z- mijn knijn = fijn

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    27

    :D :D :D

    En aan de overkant woont nummer 7 zeker naast nummer 5 en 9. Aaaah, wat een toeval, dat RIJMT ook nog eens een keer! 8)
     
  11. Dawn

    Dawn ...

    Berichten:
    26
    Leuk Bevonden:
    0
    ENG bijna!!!!!
    8)
     
  12. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Niet iets toevallig met getallen of data, maar toch toevallig:

    Gisteren gingen we naar Walibi Lorrain (wij hebben een Euroseasonpass dus vrij toegang tot alle Six Flags parken in Europa), het was een hele rit naar Frankrijk (Metz). En net als we daar aankomen, net voor de poort van de parkeerplaats wordt er gebeld op mijn vaders gsm. Het was de vriendin van mijn opa die vroeg of we meteen langs konden komen, het ging niet goed met mijn opa en de ambulance was onderweg. Echt precies toen we de parkeerplaats helemaal in Walibi Lorrain opreden. Nouja, later op de dag, toen we het park net verlieten en pa zijn gsm aanzette ging de foon weer. Het was weer de vriendin van mijn opa, ze waren terug uit het ziekenhuis en het was gelukkig maar een bijeffect van een medicijn. Echt zo toevallig, net toen we het park inreden en net toen we wegreden (en dus toen mijn pa zijn foon aanzette, die had hij niet bij zich in het park).

    edit:
    verjaardagen toevalletje:
    8 september -> mijn moeder
    9 september -> mijn tante
    10 september -> mijn vader

    Ik vond het ook nogal toevallig dat onze klas precies op mijn verjaardag (21 november) een GGD onderzoek kregen en ik (de jarige zelf) mocht precies net na school ernaartoe. Iedereen mocht lessen missen en ik moest nou net samen met de grootste bitch van onze klas na school naar de GGD terwijl thuis Deathrow op me zat te wachten:mad:.
     
    Laatst bewerkt: 5 aug 2003
  13. Goldfish

    Goldfish is een kutnaam

    Berichten:
    1.364
    Leuk Bevonden:
    0
    nee sorry die film heb ik niet gezien. hoezo dan?
     
  14. da -Z-

    da -Z- mijn knijn = fijn

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    27
    Moet je eens kijken dan! Met name het eind is op jou van toepassing.
     
  15. bl0kkie

    bl0kkie pwn4tsj p0rk !

    Berichten:
    1.207
    Leuk Bevonden:
    6
    Ik was een nummer aan het luisteren (seriewoordernaar van ABN), en ben een beetje aan het "forum-surfen", zie ik ineens een user die "seriewoordenaar" heet..:cool:
     
  16. da -Z-

    da -Z- mijn knijn = fijn

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    27
    Ik zat net te denken 'zou Blokkie 15 nog gereageerd hebben op de toeval-thread?' en wat blijkt....
    Aaaah, dat kan toch geen toeval zijn!!!
     
  17. Tom Clancy

    Tom Clancy Karpatenlonghond

    Berichten:
    470
    Leuk Bevonden:
    1
    Als je dan toch zo tof gaat lopen doen met je latijn zet het dan iig goed neer. Ik vind het wel toevallig dat je zit op te scheppen met iets dat je nog fout spelt ook. Het is niet Requiescat In Pacem maar Requiescat In Pace.
    http://www.woordenboek.nl/opzoeken/woordenboek/?zoekwoord=rip
     

Deel Deze Pagina