Niet iets toevallig met getallen of data, maar toch toevallig:
Gisteren gingen we naar Walibi Lorrain (wij hebben een Euroseasonpass dus vrij toegang tot alle Six Flags parken in Europa), het was een hele rit naar Frankrijk (Metz). En net als we daar aankomen, net voor de poort van de parkeerplaats wordt er gebeld op mijn vaders gsm. Het was de vriendin van mijn opa die vroeg of we meteen langs konden komen, het ging niet goed met mijn opa en de ambulance was onderweg. Echt precies toen we de parkeerplaats helemaal in Walibi Lorrain opreden. Nouja, later op de dag, toen we het park net verlieten en pa zijn gsm aanzette ging de foon weer. Het was weer de vriendin van mijn opa, ze waren terug uit het ziekenhuis en het was gelukkig maar een bijeffect van een medicijn. Echt zo toevallig, net toen we het park inreden en net toen we wegreden (en dus toen mijn pa zijn foon aanzette, die had hij niet bij zich in het park).
edit:
verjaardagen toevalletje:
8 september -> mijn moeder
9 september -> mijn tante
10 september -> mijn vader
Ik vond het ook nogal toevallig dat onze klas precies op mijn verjaardag (21 november) een GGD onderzoek kregen en ik (de jarige zelf) mocht precies net na school ernaartoe. Iedereen mocht lessen missen en ik moest nou net samen met de grootste bitch van onze klas na school naar de GGD terwijl thuis Deathrow op me zat te wachten.
Laatst bewerkt: 5 aug 2003