1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fitness, Bodybuilding, etc. [deel 8]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Dusky Demon NL, 15 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. killaz

    killaz Active Member

    Berichten:
    1.527
    Leuk Bevonden:
    43
    You pay peanuts, you get monkeys, met onderstaande vragen is je eerste indruk immers gezet, namelijk dat je te lui bent om de openingspost door te lezen waarin alle tips staan om af te vallen. Want uiteindelijk is dat wat jij wilt, afvallen. Kan dat met krachttraining? Ja. Kan dat met cardio? Ja. Is Krachttraining beter dan cardio? Is onmogelijk te zeggen. Dus, om je op weg te helpen is de beste tip om naar de sportschool te gaan.

    Je hebt immers amper de materialen in huis om serieus krachttraining te beoefenen.

     
  2. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.417
    Leuk Bevonden:
    17.516
    No offence hoor, maar vragen mbt tot thuis trainen omdat je wat strakker wilt worden en dit dan nog eens vervolgen met 'heb geen tijd om naar de sportschool te gaan', tsjah dude...defuck? Mocht je toch iets zoiets willen proberen, probeer spartan workouts (idd veel nadruk om met je eigen lichaamsgewicht te trainen), lees de stickies op diverse fitness fora, lees de startpost, check Reddit.
     
  3. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Bedankt voor de tips Siemmenn en Rigest, gelukkig zijn er hier wel mensen die een serieus antwoord kunnen geven. Jammer dat sommige mensen hier alwetend blijken te zijn en maar al te graag hun ongenoegen willen uiten :) Ik wist niet dat er een "rel" kon onstaan hier door een vraag te stellen, maar het blijven forums natuurlijk.
     
  4. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.417
    Leuk Bevonden:
    17.516
    Rel? Alwetend? Wuuuut? Dude, lees gewoon de stickies etc. Is niet zo moeilijk hoor.
     
  5. Manialmadcowie

    Manialmadcowie Active Member

    Berichten:
    838
    Leuk Bevonden:
    14
    Ben het eigenlijk wel eens met @Reckuuza , ook al had hij het misschien iets meer tactisch kunnen brengen :D. Je geeft eigenlijk aan dat je het er niet voor over hebt om naar een gym toe te gaan. Bodyweight oefeningen zijn hartstikke leuk maar als je echt een fysiek wil opbouwen moet je gewoon naar de gym (kom nou niet met genetic freaks aanzetten van Youtube die een fysiek opbouwen in een speeltuin of iets) . Of je moet een hele mooie homegym hebben :+.

    Is het zo onmogelijk om in jouw agenda 3 uurtjes per week in te plannen om te werken aan je lijf?
     
    Reckuuza vindt dit leuk.
  6. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
  7. PineaPPle JOE

    PineaPPle JOE Registered Abuser

    Berichten:
    1.175
    Leuk Bevonden:
    74
    Okeeeeeeeee en ik draai weer 180 graden om. Eerst bulken tot ik 120kg kan squatten. :+

    Ik gok dat ik dat tegen Augustus-September wel kan halen.

    Hoe gaat het met het recompen Kevf? Kun je af en toe een update doen?
     
  8. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Echt ontzettend traag, maar goed dat hoort er deels ook bij. Ik ben nu ongeveer 84.4 kg. Dus in 6 weken tijd oid 1,5 kg afgevallen. Dat is wel aan de lage kant. Ik vermoed dat het ook kwam omdat ik toch af en toe niet streng genoeg was. Ik ga nu nog door tot 83kg, verder wil ik ook niet omdat ik dan teveel kracht ga verliezen. Ik win nu nog op op de bench, squat en deadlift, maar daar zit wel een max aan.

    Waarom bulken om zwaarder te squatten? Dat is echt niet nodig. Als kracht je doel is dan win je dat voornamelijk door bepaalde volumes te draaien. En 120kg red je op elk lichaamsgewicht :)

    Check anders het boek eens wat ik hierboven heb neergezet.
     
  9. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Ik zit denk ik nu wel op 120kg en zit nog klein beetje in een tekort te eten. Heb nog nooit gebulkt.
     
  10. PineaPPle JOE

    PineaPPle JOE Registered Abuser

    Berichten:
    1.175
    Leuk Bevonden:
    74
    Hoe kan dat? Als ik een tekort eet merk ik gewoon dat ik achter ga in kracht. En als je (kracht)gains wilt maken moet je in principe boven onderhoud eten. Of denk ik nou te bekrompen?

    Ga het boek lezen. Thanks, ik verwacht een openbaring haha!
     
  11. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Hmmm dat zal een beetje tegenvallen wellicht. Ik vind het vooralsnog wat rommelig geschreven :)

    Maar om terug te komen op je bulken voor 120kg squat: dat is echt heel goed haalbaar bijna ongeacht je lichaamsgewicht. Dus bulken is niet echt nodig. Hoe zwaar ben je?
     
  12. PineaPPle JOE

    PineaPPle JOE Registered Abuser

    Berichten:
    1.175
    Leuk Bevonden:
    74
    73kg. Het is niet dat ik per se zwaarder moet worden. Maar wel een stuk sterker. En dat wil zeggen dat ik dus boven onderhoud moet gaan eten = gewichtstoename.
     
  13. Nerrion

    Nerrion yikes

    Berichten:
    1.402
    Leuk Bevonden:
    177
    Dit is hoe het er nu bij staat (79kg):

    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]

    Wil eigenlijk nog wel iets droger worden. Kan dat denken jullie of verlies ik dan te veel spier massa?
     
  14. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Weet niet hoor. Maar is boven onderhoud eten niet meer voor massa? Maar sterk worden op minder kcal kan volgens mij prima in een klein te kort.

    Ik volg al een tijdje maxx chewning op yt en hij is een powerlifter en DL bijna 600lbs. Hij eet op maintainance of miss zelfs eronder
     
  15. PineaPPle JOE

    PineaPPle JOE Registered Abuser

    Berichten:
    1.175
    Leuk Bevonden:
    74
    Eerste filmpje dat ik zie van hem: Maxx Chewning 10,000 calorie challenge.
     
    Siemenn, UpInSmoke0611 en Reckuuza vinden dit leuk.
  16. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
    Ga lekker door met net boven onderhoud eten. Lekker kracht en massa opbouwen. Het is winter jonge :p. Beetje spek maakt niet uit.
     
  17. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Vandaag geprobeerd 5x5x100 en gelukt. 4e set ging moeizaam. Toen even goed 4/5min rust gepakt voor de laatste en ging prima.
     
    Kevf vindt dit leuk.
  18. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Is hij niet pas sinds kort overgestapt op powerliften? Ik eet zelf nu al een tijd onder onderhoud. Tenminste op mijn niet-trainingsdagen. Echter dat valt mij onderhand erg zwaar. 1800kcal op rustdagen en 2700kcal op trainingsdagen. Hongerrrrrrr

    Mijn vriendin heeft zometeen haar 2e meet en ik mag de coach uithangen. Zin in!
     
  19. Manialmadcowie

    Manialmadcowie Active Member

    Berichten:
    838
    Leuk Bevonden:
    14
    1800kcal als volwassen vent? brrrr :eek:. Heb je het dan ook niet steenkoud met dit winterse weer?

    Mooi op 3200kcal aan het groeien :D.

    @Nerrion Goed bezig kerel, begint al mooi vorm in te komen!
     
    Laatst bewerkt: 17 dec 2014
  20. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Flink wat research gedaan, goede bench aangeschaft en nieuwe dumbbells.

    Ik ga 3 dagen in de week full body workout doen. Werkt toch veel prettiger met een bench merk ik. Veel oefeningen mee te doen in combinatie met dumbbells.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina