1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fitness, Bodybuilding, etc.. [Deel 9]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Gdzr, 22 jan 2015.

  1. killaz

    killaz Active Member

    Berichten:
    1.527
    Leuk Bevonden:
    43
    @Kevf: Is er een reden dat je niet omhoog kijkt met een deadlift? Is de makkelijkste manier om die borstkas naar voren te halen.

    Oh en kassie toch, dat de helft aan de gummybear saph zit moest er even bij?
     
    Kevf vindt dit leuk.
  2. Pine NL

    Pine NL WannaB | BannaW

    Berichten:
    1.923
    Leuk Bevonden:
    29
    Vandaag ga ik beginnen met afvallen middels het Ultimate Diet 2.0. Het is een heel strikt carb cycling dieet waarbij de 3,5 dagen cut op 50% van je maintenance, een dag (twee dagdelen) carb load op bijna dubbel je maintenance, en de rest van de dagen rond maintenance zit.

    Het boek over het dieet heb ik gelezen en het klinkt veelbelovend, een vriend van mij heeft hier goede resultaten mee behaald. Ik ben benieuwd hoe het bevalt en naar de resultaten!
     
    killaz vindt dit leuk.
  3. killaz

    killaz Active Member

    Berichten:
    1.527
    Leuk Bevonden:
    43
    Inclusief de Dextro PWO shakes? Oef....sterkte in dat geval ;)
     
  4. Pine NL

    Pine NL WannaB | BannaW

    Berichten:
    1.923
    Leuk Bevonden:
    29
    Haha thanks.
    Ik probeer het zoveel mogelijk aan te houden zoals in het boek staat, dus ook de dextro pwo shakes. Zijn die zo erg dan?!

    Heb je zelf ook ervaring met UD2?
     
  5. killaz

    killaz Active Member

    Berichten:
    1.527
    Leuk Bevonden:
    43
    Zelf niet, maatje repte er ooit over en wat op ingelezen. Weet alleen dat die depletion trainingen een ramp zijn en die shakes als een bom op je maag vallen. De tip die er gegeven werd is er de tijd voor nemen :+
     
  6. Pine NL

    Pine NL WannaB | BannaW

    Berichten:
    1.923
    Leuk Bevonden:
    29
    Haha dat geloof ik wel ja, ik ben benieuwd.
     
  7. PineaPPle JOE

    PineaPPle JOE Registered Abuser

    Berichten:
    1.175
    Leuk Bevonden:
    74
    En @Kevf, wat maakt dat nou uit dat er een hoop gasten gear doen? Is toch juist lachen om te zien? Het zorgt er wel voor dat er een hele gemotiveerde sfeer hangt. Iedereen helpt elkaar alsof het om hun eigen gains gaat. Is wel wat anders dan je gemiddelde basic fit waar iedereen met koptelefoon zit..
     
  8. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    True, dat stond ook al in mijn reply ;) Doorgaans zijn dat idd gemotiveerde gasten. Ook al heeft het ook wel keerzijdes. Bij mijn gym moet je je best doen om er 'bij' te horen zonder AS.

    Klinkt min of meer hetzelfde als het dieet van Burn the Fat, Feed the Muscle.
    Ben benieuwd wat je er uit gaat halen!
     
  9. killaz

    killaz Active Member

    Berichten:
    1.527
    Leuk Bevonden:
    43
    Gear koppelen aan motivatie? Meh, alleen de mannen die dicht bij het podium zitten of het "nodig" hebben voor het powerliften weten motivatie te koppelen aan een eetpatroon en het juist gebruik van de juice. Ik denk dat je het gebruik ook in een gemiddelde basic fit onderschat. N=1, maar Alkmaar is best treurig hoeveel er daar aan de d-bol zitten.

    @Kevf, UD2.0 gaat wel iets verder. Die carb feed dagen zijn iets van 1200 gr carbs in 36 uur tijd. Dat is best veel....
     
  10. Pine NL

    Pine NL WannaB | BannaW

    Berichten:
    1.923
    Leuk Bevonden:
    29
    Het heb geen idee hoe dat dieet is, ik ga dat boek binnenkort wel lezen. Zoals killaz zegt gaat het wel best diep en zijn de trainingen en het dieet heel strict.

    Klopt, dit is mijn voedingsschema voor de week.

    [​IMG]

    Trainingen zijn:
    Maandag: depletion training
    Dinsdag: depletion training
    Woensdag: vrij of cardio
    Donderdagochtend: cardio
    Donderdagavond: high intensity training
    Vrijdag: vrij
    Zaterdag: power workout
    Zondag: vrij
     
    Laatst bewerkt: 1 jul 2015
  11. Jerreby

    Jerreby Active Member

    Berichten:
    2.043
    Leuk Bevonden:
    32
    Mensen hier ervaring met backpacken voor enkele maanden? De afgelopen maanden ben ik best wel wat spier aangekomen en zit ik rond de 8% bf maar ik vrees dat hier niets meer van over blijft na 6 maanden backpacken door Azië :'-(.

    Ik denk dat ik het maar gewoon moet accepteren omdat ik mezelf anders gek ga maken :x.
     
  12. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    627
    Haha, sowieso niet te veel mee bezig zijn. Gewoon 'gezond' blijven eten en lekker genieten man. Kun je daarna weer vlammen.
     
  13. PineaPPle JOE

    PineaPPle JOE Registered Abuser

    Berichten:
    1.175
    Leuk Bevonden:
    74
    In de Filipijnen stapte ik wel eens een random gym in op een rustig dagje, kon soms voor een euro gewoon trainen ;)
     
  14. Corona

    Corona Active Member

    Berichten:
    372
    Leuk Bevonden:
    82
    Hoe trainen jullie met deze hitte haha, ben zelf echt overal te lui voor atm.
     
  15. Nerrion

    Nerrion yikes

    Berichten:
    1.402
    Leuk Bevonden:
    177
    Met deze hitte train ik vaak vanaf 21:30/22:00 pas.
     
  16. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Ik merkte vandaag écht dat het impact had op mijn performance. Het ging aan het einde van iedere reeks toch lastiger.
     
  17. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.030
    Aight, dit is wat ik vandaag heb gegeten:
    [​IMG]
    +Nog een liter of 3-4 aan water
    Waar zou ik aan moeten zitten qua voedingwaarden?
    Eet normaal wel wat meer groente en minder aardappelen maar m'n pa was vergeten de broccoli van het vuur te halen dus dat was niet te kanen :+


    Net ook nog benen/buik getraind, wou morgen ook nog borst/tricep/schouder doen maar dit was al amper uit te houden...
     
    Laatst bewerkt: 1 jul 2015
    Kevf vindt dit leuk.
  18. PineaPPle JOE

    PineaPPle JOE Registered Abuser

    Berichten:
    1.175
    Leuk Bevonden:
    74
    Lol. Ik heb gewoon twee uur full body gedaan. Zowel buiten als binnen, geen airco. Het was wel heet maar om nou te zeggen dat het niet uit te houden was :9
     
    Kevf vindt dit leuk.
  19. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    @Remcom00 : hoe zwaar ben je? En heb je een inschatting van je vetpercentage?
     
  20. Jerreby

    Jerreby Active Member

    Berichten:
    2.043
    Leuk Bevonden:
    32
    Ik ga inderdaad genieten en me niet inhouden oid :cool:.

    Dit ben ik ook wel van plan ja. Ik wil ook graag een paar keer Thai boxen met locals daar. Lijkt me echt super tof :thumbs:.
     

Deel Deze Pagina