Hangt er denk ik een beetje vanaf wat voor cursus je doet. Daarbij: Als je van jezelf makkelijk leert zul je het vrij snel oppikken, maar als je van jezelf weet dat je altijd moeite hebt gehad met theorie in je kop stampen dan zal het misschien wat langer duren.
Ik ben zelf op dit moment ook bezig met mijn autotheorie en gebruik net als @Alexknl hierboven itheorie. Ik ben er al wel een tijdje mee bezig maar heb het gewoon lekker rustig aan gedaan; elke week een paar hoofdstukken. Volgende week dinsdag heb ik mijn examen dus ik kan daarna wel even terug komen om verslag te doen over of het een beetje prima is.
@Alexknl zijn de oefenexamens van itheorie een beetje representatief voor het daadwerkelijke examen? Vaak zitten er super simpele vragen tussen, maar soms ook een vraag waarvan ik het antwoord 100% nooit ben tegengekomen in de hoofdstukken (bijvoorbeeld de verschillende delen van het kentekenbewijs, 1A, 1B, etc.).
Edit: Nou, mocht iemand nog nieuwsgierig zijn, ik heb mn theorie in 1x gehaald (8 fout gevarenherkenning, 1 fout algemene regelgeving en inzicht), dus prima te doen als je itheorie gebruikt
Laatst bewerkt: 16 feb 2016