1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Glory! Kickboxing

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door WinterBase, 9 dec 2016.

  1. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.007
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Jij altijd met je F1 ook.
     
    Reckuuza en Yellow 13 vinden dit leuk.
  2. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    :+ Rico is een plofkip op steroïden. Trage tank. Ik was voor Badr zaterdag. Zou jij ook zijn als je de goedkoopste plek hebt en dus tussen mijn vrienden van Badr Army zit yo... Ik werd zelfs gedwongen om een sjaaltje van Badr te om te doen. Die mocht ik pas thuis afdoen.

    Ik laat me niet uitdagen. Ik pak jou, je vriendjes en je tante zonder probleem broer…. Echt geen probleem. Al ben je een zakenman, don't care
     
    Reckuuza vindt dit leuk.
  3. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Verhoeven was nergens. Als je in 3 rondes twee keer 8 tellen krijgt, dan ben je aan het verliezen en moet je niet daarna zeggen dat je er wel lekker inzat. Slappe gast man. Buiten die twee fouten was hij lekker bezig. Man, 1 fout kan al fataal zijn, dus hij vocht helemaal niet goed. Achteraf schreeuwen dat je zo lekker bezig was terwijl je gewoon gesloopt werd.

    Badr was beter maar is eigenlijk gewoon een oude man die het niet meer aankan. Maar als kickbokser is hij gewoon van een ander kaliber dan Verhoeven.
     
  4. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.007
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Verhoeven heeft toch al 2x gewonnen?
    Ben geen expert verder maar volgens mij doe je dan iets beter dan Badr.
     
  5. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.811
    Is toch altijd met sport, of iets als dit zoals de Marokkaan tegen de Nederlander. Afgelopen weken was de Nederlandse media sowieso lekker op Rico's piemeltje aan het rijden als zogenaamde good guy, oh wat een lieve jongen, doet geen vlieg verkeerd. En aan de andere kant Badr, de crimineel, zijn verleden en what not. Dan kan hij nu nog veel relaxter zijn met interviews, sportiever en respectvoller zijn in de ring en weging, meer verantwoordelijkheid nemen voor zijn fouten, stempel is toch al op hem geplakt.

    'MaAk TwEe gRoVe FoUten' bruh je bent gewoon aangepakt vriend.
     
  6. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Van Badr? Jazeker.
     
  7. Garrett

    Garrett Active Member

    Berichten:
    971
    Leuk Bevonden:
    8.757
    Ik vind fit/heel blijven een belangrijk onderdeel van deze sport.
     
    Reckuuza vindt dit leuk.
  8. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Dat is het ook uiteraard. Daarom, niemand weet hoe het zou aflopen als hij niet geblesseerd was geraakt. Maar Verhoeven stond een goed stuk achter en, zat er dus helemaal niet zo lekker in en dat is wat ik dus niet snap.
     
  9. Garrett

    Garrett Active Member

    Berichten:
    971
    Leuk Bevonden:
    8.757
    Ik zou ook niet zeggen: 'Ik was kansloos'. Dat snap je ook wel toch.

    Hoe langer het zou gaan duren, hoe meer voordelig voor Rico waarsch. Tegen Ben Saddik had hij het ook erg lastig totdat uithoudingsvermogen mee ging spelen. Kreeg inderdaad 8 seconden maar hij gaat niet snel KO. Oftewel, je weet het nooit. Badr stond voor, maar je moet ook heel blijven. Dus Rico heeft gewoon 2x gewonnen. 2x anti-climax dat wel.

    Zou m'n geld pakken en snel stoppen voordat verval/hersenschade intreedt.
     
  10. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.433
    Leuk Bevonden:
    17.525

    Als ie beter was hoezo won ie dan niet
     
  11. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.007
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Badr is toch gewoon een complete staatsmongool? Wat is het? Veroordeeld voor 5 geweldsincidenten buiten de ring. Slaat z'n vriendin. Daarnaast ook 2x misdragen in de ring door gewoon door te schoppen op zn tegenstander na de bel.



    Maar nee het is de schuld van de media die hem een stempel geeft. Schei toch uit man :')
     
    Yellow 13, Tim, RaouLioo en 4 anderen vinden dit leuk.
  12. Garrett

    Garrett Active Member

    Berichten:
    971
    Leuk Bevonden:
    8.757
    Moet ze maar een keer luisteren
     
    RemcoM, Tim, Reckuuza en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  13. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.430
    Leuk Bevonden:
    4.955
    Ook natrappen als iemand al op de grond ligt, leverde hem nog een diskwalificatie op in de finale van K1, ook weer zo een leuke anticlimax :+
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  14. janter

    janter Active Member

    Berichten:
    1.686
    Leuk Bevonden:
    568
    Heel erg jammer hoe het was afgelopen. Zeker gezien Badr ook voor 2 knockdowns zorgde... en dan blesseert ie zich. Vraag me vooral af wat de reden is dat ie zich twee keer van de drie wedstrijden dusdanig heeft geblesseerd dat ie moest stoppen. Is zijn lichaam op en wilt zijn hoofd meer dan ie kan (hoop het niet)? Is het stukje wedstrijdritme? Geen idee...

    Spannend was het wel en het ging wel vanaf moment 1 er op. Opkomst van Badr was ook gaaf!
     
  15. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.050
    Leuk Bevonden:
    4.702
    Badr kan beter stoppen, anders krijg je zo'n zelfde verhaal als je ook wel voorbij hebt zien komen uit het Amerikaanse Football. Die gasten zijn soms voor het einde van hun schoolperiode al helemaal naar de tyfus gebeukt. Badr mag wel uitkijken dat hij niet permanent beschadigd raakt zoals ik aangeef in mijn voorbeeld van het Amerikaanse Football. Zou dat eerlijk gezegd sneuer vinden dan een vroegtijdige aftocht tegen Rico. :)
     
  16. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Badr heeft al jarenlang hersenbeschadiging.
     
    Reckuuza vindt dit leuk.
  17. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    De beste of snelste wint niet altijd. Jij was tenslotte ook het snelste zaadje. Het lijkt me duidelijk dat dat ook niet bepaald te verwachten was toch? Als je twee keer acht tellen krijgt dan heb je in het kickboksen een hele grote achterstand die je vaak alleen middels een (T)KO kunt goedmaken. Nu was hij titelhouder dus bij een eventueel gelijkspel (dan had hij de overige 2 rondes moeten winnen) zou hij ook de winnaar zijn geworden.

    Ik vind Badr een kloothommel, laat dat duidelijk zijn. Ik heb geen enkel gevoel voor sympathie voor die gast. Maar nogmaals, los van zijn persoonlijkheid, vind ik hem een toffere kickbokser om naar te kijken dan een Rico Verhoeven.

    Het had me niet veel uitgemaakt wie er won overigens. Als Verhoeven zijn ass had gekickt had ik het zeker prachtig gevonden. Maar ook Verhoeven speelt een rol voor de centen.

    Mr. Nice guy, allemaal prachtig maar op de persconferentie liet hij ook heel even zien wie hij werkelijk is. Toen ineens was het stoere praat, is hij de beste en moet de rest zijn muil houden. Gelijk heeft ie overigens, als je jaren bovenaan staat mag je praatjes hebben. Maar die hele act eromheen, dat vind ik gewoon een beetje fake.

    Mike Tyson was ook een kloothommel, maar als bokser was hij waarschijnlijk de beste ooit. Dat hij niet jarenlang titelhouder was kwam alleen omdat hij geestelijk gewoon een wrak was, hij zocht een vaderfiguur, vond hem, de man ging dood terwijl hij in zijn prime was. Teveel geld, te weinig hersenen = slechte mensen om je heen = einde. Anders was hij de beste ooit geweest, dat durf ik echt te zeggen. Hij had geen tactiek, dat was ook niet nodig. Hij was een pressure fighter, maar hij had ook een brute defence. Dat vergeet iedereen omdat hij vaak niet hoefde te verdedigen. Maar hij kon ontwijken zoals niemand anders dat ooit heeft gekund. Hij was een beest in de ring (en daarbuiten ook), sloeg alles wat bewoog kapot en ging daarna met zijn duiven spelen.

    Dat soort verhalen spreekt gewoon veel meer aan als het gaat om sporten als (kick)boksen.
     
    Laatst bewerkt: 24 dec 2019
    Reckuuza en WorkingTitle vinden dit leuk.
  18. Garrett

    Garrett Active Member

    Berichten:
    971
    Leuk Bevonden:
    8.757
    Hehe juist dat stoere is een (slechte) act. Is gewoon een aardige gast.
     
    Yellow 13 en Jorrie vinden dit leuk.
  19. janter

    janter Active Member

    Berichten:
    1.686
    Leuk Bevonden:
    568
    Mike Tyson.... damn... dat is voor mij echt de beste bokser OOIT! Allerlei docu's van deze bakbeest gezien en zijn autobiografie gelezen, Mike Tyson was iemand die daadwerkelijk met one punch iemand total loss kon slaan en vliegensvlug qua bewegingen was. Hoewel die zeker niet een heilig boontje is, is het voor mij wel een karakter. Eentje die boxing daadwerkelijk uitstraalt. Is het na zijn tijd eigenlijk wel nog wat geworden met boxing? Ik zie wel eens wat van Joshua en hoor verhalen over Fury Tyson en Wilder... maar dat is het ook wel. Nee... denk ik aan boksen... qua naam hoor je voortdurend Ali... maar voor mij is dat 100% Tyson. Je hebt op YouTube ook een video waarbij je ziet hoe die eruit zag op zijn 16e al. Damn.. echt een beast. Ik verbaas me ook nog altijd over zijn vrij geringe lengte.

    En ik ben het met je eens, de verhalen omtrent Badr en Mike spreken mij ook meer aan dan die van Rico (dat bedoel je toch met je laatste zin?). Het zijn voor mij meer karakters. Rico kan een zo'n aardige vent zijn en zo sympathiek, maar het blijft voor mij een persoon die je wel vaker tegenkomt als je de straten doorloopt. Badr en Mike zijn anders. Momenteel bijna de biografie van Badr gelezen. Leest lekker weg, omdat er gewoon te veel interessante dingen in staan :).

    Kijk alleen even naar de opkomst van bijvoorbeeld Badr. Dat is toch geweldig! Als ik kijk naar de huidige Glory deelnemers, kan ik me niet voorstellen dat er eentje bij zit die zo'n impact gaat brengen als Badr heeft gedaan en nog steeds doet in kickboxing.
     
  20. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.433
    Leuk Bevonden:
    17.525
    RIP BADR

    @Jorrie change topicnaam iets
     

Deel Deze Pagina