1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Nieuws

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door *NERAZZURRI*, 13 apr 2011.

  1. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    627
    Hahahaha dat hij de vlag op de grond opvouwt en hoopt ‘m morgen niet in brand te hoeven steken. Ironie.

    "Heb jij geen onderzoek gedaan dan? Wij hebben wel onderzoek gedaan. Wij zijn wakker en wij gaan niet in discussie."

    Gouden content dit. "Dood gaan we allemaal, dat weten we zeker."
     
    Laatst bewerkt: 8 mei 2020
    Reckuuza vindt dit leuk.
  2. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558
    Die ene wilde ja schudden op de vraag of alle levens er toe doen.
    Toen riep die ander heel hard nee, goud.
     
    B Tender vindt dit leuk.
  3. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.303
  4. Sliv

    Sliv The One and Only

    Berichten:
    1.327
    Leuk Bevonden:
    230
    Helemaal mee eens. Ik heb zelf op deze school gezeten en de schoolexamens daar zijn echt veel moeilijker dan het centrale examen. Iedereen scoorde daar gemiddeld een punt of anderhalf hoger dan op het SE. Die kinderen worden echt zwaar benadeeld als de school hun SE-cijfers niet bijstelt.
     
    B Tender vindt dit leuk.
  5. stilwater2

    stilwater2 Saw player

    Berichten:
    312
    Leuk Bevonden:
    23
    Dat doen alle media en die wetenschappers zitten er toch steeds weer naast, en wat veel mensen ook niet weten is dat het volgens Jensen als staatswapen word gebruikt en niet voor 5G al gaat die dat wel onderzoeken.

    Zoo een mondkapje lijkt mij ook beter voor de mensen die er echt opgeleid voor zijn en plaatsen waar ze echt nodig zijn, maar nu willen ze dat we worden bang gemaakt door mensen met mondkapjes en grote angstogen, en je kan er zelf ook nog ziek van worden dus het klopt allemaal gewoon niet.

    Zelf hou ik me 10x beter aan de regels dan anderen mensen, want ik woon alleen en slaap ook alleen, dus ik zou juist meer kans moeten krijgen op een IC bed, maarja als je het virus gaat opzoeken krijg je het weer niet, dus het moet je echt overkomen en niet teveel drinken.

    Zou wel nog druk gaan worden bij het UWV als iedereen een bonus krijgt van 500 euro haha.

    Nu we niet meer mogen demonstreren vraag ik me af waarom ze de pensioen leeftijd niet naar 75 jaar verhogen en de BTW kan ook nog wel met 30% omhoog en vakantiegeld kan veranderd worden naar klimaat geld waarin iedereen iets doet voor het klimaat, maarja mij willen ze niet hebben in de tweede of eerste kamer, want ik weet teveel.

    Voor de mensen die vragen hebben aan Jensen stuur ze dan naar robert@jensen.nl. of heb je content gevonden media@jensen.nl. want hij leest ze allemaal en ik volg de show, dus zet er ook even bij of je van xboxworld bent, en een foto van mij ?? misschien maandag in de Jensen show dus kijken.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 11 mei 2020
    Reckuuza vindt dit leuk.
  6. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.312
    Kwaliteitspost weer dawg
     
    Fiasco vindt dit leuk.
  7. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.515


    JENSEN'S REFERENTIES: THE SIMPSONS
     
  8. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Van onze grote vriend stilwater aka Desdec zien we trouwens niks meer terug, had heel verrassend dezelfde IP.
     
    Gyrrack, B Tender, Fiasco en 4 anderen vinden dit leuk.
  9. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.312
    Rip
     
    Reckuuza en Jorrie vinden dit leuk.
  10. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    OH HANS!
     
    Reckuuza vindt dit leuk.
  11. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    Goed om te zien dat het beeld dat ik vooraf had van de mensen die zo'n shirt zouden kopen, toch klopt.

    Mooi!
     
    Reckuuza vindt dit leuk.
  12. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168


    Ik zag gisteren ook allemaal gekkies #obamagate tweeten onder alle NOS berichten. Kan er gek genoeg nog steeds inhoudelijk geen moer over vinden. Drinken al deze mensen wereldwijd dezelfde soep ofzo? Jezus.
     
  13. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.303
    De centrale figuur in de complottheorie die Trump nu verkondigt is Michael Flynn, oud-generaal en een blauwe maandag adviseur nationale veiligheid van Trump. Aanhangers van de president en pro-Trump-media verspreiden het idee dat Obama begin 2017 geprobeerd zou hebben de nieuwe regering te saboteren door de FBI op Flynn af te sturen.
    AD.nl

    Vind het ook echt weer bizar doorzichtig, maar zijn volgers zullen het wel weer geloven. Ook echt 100 tweets op 1 dag.
     
  14. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558
    Mwah wel big thing in de US hoor.
    Flynn is vrijgesproken in de zaak over de Russische inmenging bij de verkiezingen, waardoor eigenlijk dat hele verhaal nu eindelijk wel de prullenbak in kan. Democraten gingen daar erg hrad op... En nu wil Trump natuurlijk gerechtigheid voor al die shit die op ze afkwam dus gaat ie maar weer wat modder teruggooien.
     
  15. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Oja, dan snap ik wel dat hij het een van de ergste dingen ooit noemt.
     
    fredfenster vindt dit leuk.
  16. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.303
    De reden dat hij is vrijgesproken is niet echt dat hij volledig onschuldig is bevonden. Ging meer door procesfouten. In het begin heeft hij zijn schuld toegegeven. Dus dat verhaal de prullenbak in, is een beetje kort door de bocht.
     
    fredfenster vindt dit leuk.
  17. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558
    Mwah ligt genuanceerder. Er was geen juridische basis om hem te ondervragen, Lisa Page die de FD302 van hem vervalse, Brandon die hem chanteerde, Covington en Burling die met de openbare aanklagers samenwerkten, de slechte juridische bijstand, materiaal is achtergehouden, zijn Miranda rights waren ontzegd, de Logan Act wat ik bullshit vindt, de FBI die zelf vond dat het verhoor van 24-01-2017 eerlijk was.

    Er was gewoon geen enkel bewijs, geen enkele succesvolle aanklacht. Dan kan ik niet echt geloven dat hij puur vrij is vanwege wat vormfouten. Gewoon weer vieze politieke spelletjes in dat land, dat gaat echt heel diep hoor. Denk dat een zaak tegen Obama om diezelfde reden weer kansloos wordt.
     
  18. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.303
    Ja precies, het ligt genuanceerder. Dat was ook mijn punt. Dus prima dat je het nog verder nuanceert. Ben dol op nuance.
     
    Tyrant vindt dit leuk.
  19. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558
    Ik mis Fred wij zijn het te vaak eens
     
    Reckuuza vindt dit leuk.
  20. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.303
    Haha, Fred leest mee. Is waarschijnlijk een heel verhaal aan het schrijven dat hier de gas lobby achter zit.
     

Deel Deze Pagina