1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Formule 1

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Hybrid, 6 mrt 2016.

  1. LapjeNL70

    LapjeNL70 Active Member

    Berichten:
    143
    Leuk Bevonden:
    120
    Laat dat publiek eens ophouden met Hamilton uit te fluiten. Zo zielig.

    Verstuurd vanaf mijn SM-A526B met Tapatalk
     
  2. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Viel toch wel mee? Het was slechts een kleine minderheid.
    Ik had het echt veel erger verwacht.
     
    RemcoM, Jorrie en Alexknl vinden dit leuk.
  3. LapjeNL70

    LapjeNL70 Active Member

    Berichten:
    143
    Leuk Bevonden:
    120
    Ja. Het viel mee omdat Giedo tijdens het interview gelukkig ingreep. Maar ik snap gewoon niet als je liefhebber bent dat je dat doet.

    Verstuurd vanaf mijn SM-A526B met Tapatalk
     
  4. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Onzin joh, was echt een klein groepje.
     
  5. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    Niet iedereen die daar zit is een pure liefhebber. Veel is puur max fan.
     
  6. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Vind persoonlijk dat van dat geboe een veel groter probleem gemaakt wordt dan het is.
    Zie de boe als een erkenning van de boe-ers dat je een grote staindeweg / bedreiging bent voor degene waarvoor de boe'ers zijn. Genegeerd worden is erger dan geboed worden.

    Juichen betekent 'jeeej ik hoop dat jij de race wint' (want dan wint je rivaal hem niet)
    Boe'en betekent 'ik hoop dat jij de race niet wint' (want dat wint je rivaal hem misschien)

    Maar door met juichen de hoop uit te spreken dat rijder A de race wint spreek je parralel de hoop uit dat rijder B tm Z de race niet wint.

    Idem met juichen als HAM een positie terugvalt door max-fans. Het is voor max cijfermatig net zo gunstig als hij stijgt van 03 naar p2 (juichen) als wanneer ham tetugzalt van p2 naar p3 (juichen). Voor een rekenkundig identieke impact voor de max-fan is 't niet gek dat de uitkomst (juichen) identiek is.


    En dat gedoe van' echte fans' en 'max fans' vind ik vrij elitair. Ben al lang blij dat ik tegenwoordig op 't werk eindelijk met iemand over f1 kan lullen.
     
    Laatst bewerkt: 4 sep 2021
    Jorrie vindt dit leuk.
  7. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    Het is niet elitair bedoeld, maar er zijn genoeg mensen die alleen maar even kijken of Max voor de overwinning rijdt. Als ie uitvalt zetten ze de tv uit en kijken niet meer. Ben je dan een pure liefhebber (want dat is de term die ik gebruikte) of een Max Fan?
     
    Yi-Long vindt dit leuk.
  8. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.755
    Leuk Bevonden:
    2.011
    Het is sowieso nogal dieptriest om als volwassen persoon naar een sportwedstrijd te gaan om daar atleten uit te gaan fluiten. Maar goed, dan hebben we het over basis-fatsoen, en dat schijnt bij veel van deze figuren niet echt aanwezig te zijn.
     
  9. LapjeNL70

    LapjeNL70 Active Member

    Berichten:
    143
    Leuk Bevonden:
    120
    Ach. Bij het voetbal is het normaal. Fluiten bij volkslied van Montenegro. Paupers.

    Verstuurd vanaf mijn SM-A526B met Tapatalk
     
  10. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.220
    Leuk Bevonden:
    2.817
    Ik ga altijd op een drukke zaterdag door de stad heen lopen en boe roepen naar mensen die op een terras zitten
     
  11. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.755
    Leuk Bevonden:
    2.011
    Nee, je moet klasse tonen, dus minachtend langs je neus die tokkie paupers aankijken en hoofdschuddend en schampend doorlopen …
     
  12. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Je bent wel echt een elitair ventje hè
     
  13. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.755
    Leuk Bevonden:
    2.011
    Volgens mijn butler niet …
     
    Kimi NL, RemcoM, WorkingTitle en 6 anderen vinden dit leuk.
  14. LapjeNL70

    LapjeNL70 Active Member

    Berichten:
    143
    Leuk Bevonden:
    120
    Weinig inhalen...maar wel spannend. Houdt Max in? Heeft Lewis nog wat over? Pfff.

    Verstuurd vanaf mijn SM-A526B met Tapatalk
     
  15. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.514
    berespannend
     
  16. LapjeNL70

    LapjeNL70 Active Member

    Berichten:
    143
    Leuk Bevonden:
    120
    Haha Bottas. Pakt nog even de snelste ronde. Ham weer naar binnen om het terug te pakken. Top MAX.

    Verstuurd vanaf mijn SM-A526B met Tapatalk
     
  17. LapjeNL70

    LapjeNL70 Active Member

    Berichten:
    143
    Leuk Bevonden:
    120
    En eindelijk respect voor Mercedes. Het is nooit te laat om volwassenen te worden. Top.

    Verstuurd vanaf mijn SM-A526B met Tapatalk
     
  18. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.600
    Leuk Bevonden:
    8.659
    Het was wel echt vet gisteren. Nog nooit F1 in het echt gezien maar was wel heel anders dan op tv. Qua plek zaten we tegenover de pitbox v Russell dus de meeste inhaalacties konden we in de Tarzan nog redelijk zien. We zaten lekker geplaceerd hutje mutje dus hopen dat Pfizer zn werk blijft doen. Willem en Maxima ook nog even gezien, Maxima viel vooral op door een aantal mensen drie zoenen te geven, die weet wel hoe je het goede voorbeeld geeft.
     
    B Tender, RemcoM en Tyrant vinden dit leuk.
  19. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Zeker mooie dag, al stoorde ik me na afloop wel aan de hosanna stemming. Had echt het gevoel dat mensen dachten dat hij nu wereldkampioen was geworden.
     
  20. Garrett

    Garrett Active Member

    Berichten:
    964
    Leuk Bevonden:
    8.739
    Ja was mooi weekend. Topweer, pole en winst. Zaten bij het rem-moment voor de tarzan. Op onze tribune was geen corona dat was wel fijn gevoel.
     
    B Tender en Jimmy J. vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina