Ik ben mega-fan van de deftones, maar muzikaal vind ik A perfect circle tig keer beter, ik weet niet of jij een gemiddeld optreden van de deftones kent, nou dat is dus gewoon onzuiver, veel fouten in de muziek, de zanger haalt veel noten niet of zingt veel te slap, of ze zijn weer eens dronken igg, a perfect circle dat is onderhand nog beter live, dan op de cd.... ik luister ook veel liever live want dat is niet zo fake en superclean, ik ben al naar een stuk of 8 optredens van de deftones geweest en het is gewoon niet echt hun sterke kant, live optreden, en ja er zullen vast wel een aantal mensen a perfect circle kennen hiero, maar veel mensen begrijpen die muziek niet omdat ze veel te oppervlakkkig naar muziek kijken, zo van, dit is muziek en het is een mooi melodietje maar wat is er dan nog meer speciaal? Er zitten hier een heleboel evanescence fans, maar wat is er nu zo speciaal aan die band? is gewoon weer een van de honderste NU/gothic metal band geen eige stijl, maargoed, zoals ik al zei, je moet echt van dat soort muziek houden en je er in kunnen verplaatsen anders is het dus gewoon geen leuke muziek idd, dan kun je beter naar muziek luisteren die er aan de ene kant in gaat en aan de andere kant uit zonder er bij na te hoeven denken.
@Defanatic
Nope die hebben ze niet gespeeld, daarvoor is toch echt de band tool nodig
de drummer van APC heeft niet dat mooie drumstel van danny carey
maar je weet maar nooit, vanavond hun laatste europese concert, waar ik heen ga in dusseldorf www.phillipshalle.de
maargoed, ik zit niet echt te wachten op een optreden van de deftones, ik ga puur voor a perfect circle
PS: www.groundx.nl/index.php?id=concerts
dat zijn alle concerten waar ik zo ongeveer ben geweest.
Laatst bewerkt door een moderator: 30 sep 2003