1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Muziek] a.s. concertbezoek

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Defanatic, 23 sep 2003.

1. Defanatic

Defanatic blauw beest

Leuk Bevonden:
    26
    Ik heb gehoord dat ze passenger geeneens gespeeld hebben en das een pity.
    Btw bij het volgende Deftones concert sta ik er zeker weten.

2. Sultan_of_Swing

Sultan_of_Swing Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    19 november naar Radiohead, ik heb er zin in :D Misschien nog naar Muse. (www.budgetticket.nl) voor al uw uitverkochte concerten.

3. xforz

xforz Guest

Ik ben mega-fan van de deftones, maar muzikaal vind ik A perfect circle tig keer beter, ik weet niet of jij een gemiddeld optreden van de deftones kent, nou dat is dus gewoon onzuiver, veel fouten in de muziek, de zanger haalt veel noten niet of zingt veel te slap, of ze zijn weer eens dronken igg, a perfect circle dat is onderhand nog beter live, dan op de cd.... ik luister ook veel liever live want dat is niet zo fake en superclean, ik ben al naar een stuk of 8 optredens van de deftones geweest en het is gewoon niet echt hun sterke kant, live optreden, en ja er zullen vast wel een aantal mensen a perfect circle kennen hiero, maar veel mensen begrijpen die muziek niet omdat ze veel te oppervlakkkig naar muziek kijken, zo van, dit is muziek en het is een mooi melodietje maar wat is er dan nog meer speciaal? Er zitten hier een heleboel evanescence fans, maar wat is er nu zo speciaal aan die band? is gewoon weer een van de honderste NU/gothic metal band geen eige stijl, maargoed, zoals ik al zei, je moet echt van dat soort muziek houden en je er in kunnen verplaatsen anders is het dus gewoon geen leuke muziek idd, dan kun je beter naar muziek luisteren die er aan de ene kant in gaat en aan de andere kant uit zonder er bij na te hoeven denken. :p

@Defanatic
    Nope die hebben ze niet gespeeld, daarvoor is toch echt de band tool nodig :'-( de drummer van APC heeft niet dat mooie drumstel van danny carey}:]
    maar je weet maar nooit, vanavond hun laatste europese concert, waar ik heen ga in dusseldorf www.phillipshalle.de
    maargoed, ik zit niet echt te wachten op een optreden van de deftones, ik ga puur voor a perfect circle:cool:

PS: www.groundx.nl/index.php?id=concerts

dat zijn alle concerten waar ik zo ongeveer ben geweest.

Laatst bewerkt door een moderator: 30 sep 2003
  4. Defanatic

Defanatic blauw beest

Leuk Bevonden:
    26
    passenger is toch Deftones+ maynard? ik heb gehoord dat ze bij sommige concerten wel passenger hebben gespeeld?

5. The Messenjah

The Messenjah Rotondés

Leuk Bevonden:
    4
    Ik ga 19 November naar Radiohead! Whooooo! Echt zin in!

6. xforz

xforz Guest

Ja, er word wel over gesproken dat ze misschien vanwege het laatste optrede Passenger gaan spelen, ik hoop het hehe dat is wel leuk om te zien natuurlijk :p

Medicated, drawn away, picture perfect, no more legiments
    Narcisistic, drawn away, craving fame and all this decadance

Het nummer The outsider van Thirteenth step (apc) dat is gewoon geniaal!!

disconnect and selfdistruct one woman at a time,
    what's your hurry everyone will have his day to die

Maargoed over een paar uur zie ik ze live, ze spelen hopelijk wel judith en the hallow van hun oude album, ps mijn favo nummer van de deftones, My own summer en roots omdat ze bijde leuk zijn om op de gitaar mee te spelen _O_ oja en 7 words etc. etc. :p

7. Perfect_Shit

Perfect_Shit Chimairist

Leuk Bevonden:
    2
    O M F G!!!

_O_ _O_ _O_

waar haal je het geld vandaan, en dan ook nog es al die cd's :eek: :eek:

again: _O_ _O_ _O_

8. Defanatic

Defanatic blauw beest

Leuk Bevonden:
    26
    flogging molly is trouwens woensdag 10 december, ik ga er heen met een paar vrienden.
    Zijn er al mensen met kaartjes?

9. xforz

xforz Guest

Ik werk ten eerste in een kleine concert hall, daarbij ga ik ook naar veel kleinere concertjes die vaak goedkoper zijn, en meestal lukt het me ook wel om er gratis in te komen via de vriend van mijn zus hehehe die heeft op een of andere manier altijd vrijkaartjes omdat hij pers is :p

10. Perfect_Shit

Perfect_Shit Chimairist

Leuk Bevonden:
    2
    relaxed..

maar waar blijft je review van Deftones + Perfect Circle gister??

/edit: lamaar... zie net dat het in het metal-topic staat :9 :p

11. Perfect_Shit

Perfect_Shit Chimairist

Leuk Bevonden:
    2
    DAMN!

gisteren ben ik dus naar Roadrage geweest met Chimaira, Spineshank en Ill Nino...

ik dacht van te voren al zeker te weten dat ik Chimaira het best zou gaan vinden, maar Ill Nino bleek DE pulieksspeler...

ik heb nog niet zo heel veel ervaring met concerten e.d. dus kan ik weinig zinnigs zeggen over geluid, zang, zuiverheid, etc...

wat ik wel kan zeggen is dat het ongelofelijk absurd vettelijk BRUUT was...

zijn er nog meer mensen geweest?

12. greenbean

greenbean Pow! ur dead!

Leuk Bevonden:
    1
    weet iemand hoe duur kaartjes voor metallica origineel zijn want op die budget site ofzo zijn ze 70 urrie :confused:!!!!

13. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    De kaartjes voor Metallica kostten oorspronkelijk 40 euro.

14. Perfect_Shit

Perfect_Shit Chimairist

Leuk Bevonden:
    2
    als je 6 December bedoelt; je maakt nog kans op kaartjes op e-bay of marktplaats...

originele kaartjes zijn uitverkocht :mad:

15. Defanatic

Defanatic blauw beest

Leuk Bevonden:
    26
    Dropkick Murphy's@ Tilburg 013
    25 - 02 - 2004
    Ik heb al kaart (vrij vroeg inderdaad)
    Wie zie ik daar?

16. DiaLogical

DiaLogical 3 red lights

Leuk Bevonden:
    2
    Bustah Rhymes Dec heiniken music hall
    ik ben aanwezig

17. Karelax

Karelax Guest

Wu-Tang Clan, Iduna Drachten... m'n eerste Wu-Tang (ook niet de coolste members maar tog..) concert :)

18. captain vimes

captain vimes upholding the law

Leuk Bevonden:
    40
    argh, hou op over radiohead. ik wil ZO graag, maar ik kan geen invaller vinden voor mijn werk op woensdagavond :mad:

Doorat ik veel 's avonds werk kan ik dus minder makkelijk naar concerten toe :mad:

Mijn score van het afgelopen jaar:
    3x tori amos
    peter gabriel
    heather nova
    zuco 103

*zucht*
    veel te weinig

19. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Even een update van de concerten die ik binnenkort ga bezoeken aangezien er twee zijn bijgekomen.

- 7 december : Epica - De Effenaar Eindhoven

- 14 december : Marilyn Manson - HMH Amsterdam

- 29 december : Lacuna Coil & Moonspell - 013 Tilburg

December wordt een goede maand. :cool:

20. 26 Februari: Dropkick Murphy's - Paradiso

Helaas uitverkocht in de Melkweg :'-(

Laatst bewerkt door een moderator: 16 nov 2003

Deel Deze Pagina