1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

BOYCOT Limp Bizzkit en negeer Fred Durst

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door TheWalrus, 14 dec 2003.

  1. TheWalrus

    TheWalrus Guest

    Je leest het goed. Ik bedreigde hem omdat hij alleen naar Fred Durst luistert onder dreiging :)
     
  2. TheWalrus

    TheWalrus Guest

    En tja,en Pete is opgepakt omdat hij op een kinderponro site rondsneusde, om research te doen voor zijn inmiddels uitgekomen boek over sexueel misbruik.Hij is zelf ooit misbruikt geloof ik.....

    Maar goed, al is hij een pedo, zijn composities vind ik briljant. Gelkdt ook voor Michael jackson ;)
     
  3. Joeri71

    Joeri71 Keep an open mind...

    Berichten:
    732
    Leuk Bevonden:
    1
    Limp bizkit is echt niet heel erg op commercie gericht hoor...
    In ieder geval laaaang niet zo erg als bijna alle top 40 nummers..
    Bijna alle nummers worden zelf geschreven en ze maken gewoon muziek die ze zelf goed vinden...
     
  4. Johannus

    Johannus tom joh

    Berichten:
    407
    Leuk Bevonden:
    2
    jongen, je kan dreigen wat je wil, maar ik zal nooit naar fred durst luisteren :cool:
     
  5. TheWalrus

    TheWalrus Guest

    Ook niet als ik dreig met het opzetten van Fred Durst als je niet naar fred Durst luistert?
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 15 dec 2003
  6. Conquistador

    Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.869
    Leuk Bevonden:
    5
    Doe alsjeblieft niet zo kinderachtig.

    Als je het nummer niet goed vind luister je het niet, maar ga niet tegen anderen zeggen dat ze het moeten boycotten omdat jij het niks vind. Ik vind zelf het nummer ook niks maar ik koop dan gewoon de single of de cd niet klaar...
     
  7. TheWalrus

    TheWalrus Guest

    Het gaat meer om het feit dat Fred Durst de oortjes van menig jong luisteraar bederft door ze deze walgelijke versie door de strot te duwen. Bovendien is Fred Durst de man die andere artiesten beschuldigt van gebrek aan talent, terwijl hij een Christina Auqilera in mijn optiek op een lijnliggen. De viespeuk.....
     
  8. Conquistador

    Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.869
    Leuk Bevonden:
    5
    Ik vind dat je hierin ongelijk hebt. Jij vind dat hij de oortjes van de jongeren bederft hierdoor. Ik vind dat want iemand kan zelf beslissen of hij/zij dit een mooi nummer vind gecovert of niet. Ik zelf wist niet dat hij gecovert was maar vond het geen leuk nummer. Daarom luister ik niet naar dit nummer. Christina Aguilera daarentegen vind ik wel goed. Het gaat mij erom of een nummer mijn aanspreekt of niet en niet of hij gecovert is of niet...
     
  9. Kooltje

    Kooltje so?

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    jonges nix tege the who (kenk verders nie) en ook nix tege limp bizkit. ik vin dit nou toevallig is wel een mooi nr. ik ben het ook met albertootje eens, je hoeft het tog nie te luistere. ik vind ook nie elk liedje in de top 40 leuk, eigenlijk de meeste nie. maar dan hoef k ook nie glijk al die bands en znger(essen) te boycotte, tog? ik luister als ik werk (bijna) alleen maar kutmuziek, omdat me baas zo'n klote kanaal derop heb gzet (gaak verder nie op in) en daar moet k dan naar luistere, oordopjes ware op, maar boycotte vin ik in dit gval egt veel te ver gaan.

    zo hey, wat een lulverhaal.
     
  10. TheWalrus

    TheWalrus Guest

    heb je het origineel cvan The WHo al gedownload? Dan kun je darana boycotten ;)
     
  11. Conquistador

    Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.869
    Leuk Bevonden:
    5
    Dat slaat dus weer helemaal nergens op...
    Waarom moet iemand het boycotten als hij het wel een goed nummer vind?
     
  12. Kane

    Kane Xcusses voor de post

    Berichten:
    342
    Leuk Bevonden:
    2
    tja.. een kwestie van smaak.. maar ik vind dit nummer gewoon goed en leuk.. geen reden voor mij om limp bizket te boycotten..
     
  13. Johannus

    Johannus tom joh

    Berichten:
    407
    Leuk Bevonden:
    2
    oké, nu maak je me bang :{


    Maar als je het wetenschappelijk opzetten (zoals met vogels, dassen en kamelen etc gebeurd) bedoeld dan is het niet echt een dreigement ;)
     
  14. mvdstam

    mvdstam Active Member

    Berichten:
    1.333
    Leuk Bevonden:
    4
    Zou Mr. Walrus weten dat Limp Bizkit en Fred Durst dezelfde persoon is?
     
  15. Jajojo

    Jajojo ÜberCosy!

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    4
    Zou stam weten dat limpbizkit een band is en geen persoon. Denk het niet.
     
  16. Kane

    Kane Xcusses voor de post

    Berichten:
    342
    Leuk Bevonden:
    2
    ik heb net het nummer van the who gedownload.. en ik vind de remake van limpbizket 10x beter. om eerlijk te zijn..
     
  17. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    Waar gaat het over, smaken verschillen en ga dan niet een thread starten over zoiets waar toch alleen maar geblaat uitgekraamt word.

    In mijn ogen is Limp Bizkit geen slechte band, ik geef toe dat Chocolate Starfish nogal bagger was, er stond 1 goed nummer op "hot dog" maar de rest was ronduit bagger. Maar hun oude cd's vind ik gewoon top, niks mis mee.

    Coveren heb ik ook geen problemen mee, als de eigenaar van dat liedje er goedkeuring voor geeft wat zit iedereen dat te zeuren?

    Als je sommige liedjes van wie dan ook "slecht" noemt heb je waarschijnlijk geen kennis van muziek. Je kan het niet leuk vinden maar slecht noemen is iets achterlijks. Denk voortaan maar nog een x voordat je zoiets zegt.. :{
     
  18. TheWalrus

    TheWalrus Guest

    Slecht? Dat is zacht uitgedrukt!!! ;)

    Goed, ik overdrijf het natuurlijk gigantisch. Mijn werkelijke gedachtengang is als volgt;

    Waarom moet Fred Durst dat nummer nu opnemen en het van zijn ruige randjes ontdoen? Ik vind het origineel een redelijk goed nummer. De zanger van het origineel legt in mijn oren hele mooie nadrukken op bepaalde woorden om het gevoel dat de plaat uit wil drukken te benadrukken. Het album Who's next, waar dit nummer op staat, is een klassieker, althans zo wordt het gezien door veel rockliefhebbers. Doordat ik zo gehecht ben geraakt aan het origineel klinkt de versie van fred durst gewoon verkeerd omdat hij er elementen ingooit die het nummer veranderen van een power ballad in een zoetsappig vehicel. Vooral zijn voicebox past in mijn ogen niet bij dit nummer.

    Het is vergelijkbaar met het coveren van een nummer als Strawberry fields, het in house versie uitbrengen van de Matheus Passion of het coveren van stairway to heaven zonder de prachtige opbouw te behouden. Het klopt gewoon niet.

    Natuurlijk staat het hem vrij om het nummer te coveren.

    En Sostic, liedjes slecht noemen is per definitie subjectief. Dat zegt niks over muziekkenis. En is het kennis van muziek als medium? Of doel je op muzikale kennis?
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 19 dec 2003
  19. Blox

    Blox 老外

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het ook een slecht nummer, maar dat Fred Durst er zijn eigen 'draai' aan geeft kun je hem niet kwalijk nemen. Ik heb juist een hekel aan artiesten die coveren zonder noemenswaardige veranderingen, cover dan niet. Maar pak de oude plaat erbij, zou ik zeggen.
     
    Laatst bewerkt: 19 dec 2003
  20. TheWalrus

    TheWalrus Guest

    lol. Daar heb je gelijk in. Een cover van ene eigen stijl voorzien is prima. Nu is het niet mijn favoriete nummer, maar Joe Cockers versie van de beatles klassieker With A lItlle Help from my friends, is amoper te vergelijken met het origineel, en in mijn ogen een geslaagde cover.
     

Deel Deze Pagina