Ik zelf ben erg benieuwd naar het nieuwe motogp seizoen. Vooral nu Rossi bij Yamaha rijd en hij nog steeds snel gaat. Wie word erg volgens jullie de nieuwe Moto gp Kampioen?
Nee, ik vraag alleen wie er volgens andere wereld kampioen word bijv. biagi die Geit of iemand anders. En als je denkt dat het een opsomming word waarom neem je dan de moeite om te antwoorden?
Rossi was de vorige jaren altijd wel op en top machtig, beetje ala Schumacher in de formule1, ik weet alleen niet hoe snel de yamaha is. Waarom is die eigenlijk overgestapt, hij had toch een honda en ik dacht dat die de snelste waren. En nog over wie misschien kampioen wordt, denk dat de dukati's het goed gaan doen dit jaar.
Rossi is goed, maar hoe goed, dat zal dit seizoen blijken, maj het bier staat al koud hier, ik heb er zin in!
ik geef ducati wel een goede kans, alleen hebben ze erg weinig ervaring in de motoGP. maar er zijn al veel dingen veranderd aan de ducatie motor ten opzichte van vorig jaar. hier een plaatje van de nieuwe ducati: en moet je het kontje zien:
Haha. Nou ik heb ook niks tegen geiten maar wel tegen Biaggi en die nieuwe Ducati is wel heerlijk. Maar de nieuwe Yamaha ook en het nieuwe blok schijnt ook best krachtig te worden met die Big Bang techniek. Maar over snel gesproken Nicky Hayden is ook supersnel op de derde dag van de Sepang test. Nieuwe Yamaha.