TMF gaat hard achteruit

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door RobinD, 14 mrt 2004.

  1. Perfect_Shit

    Perfect_Shit Chimairist

    Berichten:
    765
    Leuk Bevonden:
    2
    opzich is het een vreselijk goede opzet hoor, van TMF; je moet bedenken dat wij niet echt de doelgroep zijn, maar de br33z4h's (hoe belachelijk eigenlijk, alsof er twee strijdende groepen zijn :D ), en TMF voldoet perfect aan haar imago; sletjes, muziek zonder ook maar enige diepgang, 'lekkere'-presentatoren/trices, JOUW berichtje op tv (en belachelijk duur, maargoed), etc, etc...

    ze moeten zich onderscheiden van de andere muziekzenders (The Box en MTV), en dat doen ze goed imo...

    bovenstaande is puur rationeel gezien...
    vanuit mijn eigen mening zeg ik: zwaar klote übercommerciële geldzuigende klotezender die al sinds het vertrek van ''Wet & Wild'' zo'n 5 jaar geleden ofzo, niets van kwaliteit meer heeft te bieden...

    edit: wat betreft de andere zenders: MTV biedt een wat meer alternatieve muziek aan (hoewel kwa muziek bijna hetzelfde als TMF), en errug goeie series (B&B, Cribs, The Trip (hele vette serie))...
    The Box heeft een heel aardige opzet, en biedt, vooral op Woensdagavond, een hele brede, en veel minder mainstream dan TMF en MTV, muziekkeuze aan...
    vind ik postief :D
     
    Laatst bewerkt: 15 mrt 2004
  2. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.850
    Leuk Bevonden:
    2.050
    Ik zeg ook niet dat ik nog regelmatig kijk. vroeger keek ik vaak mTV UK en vond het best een leuke zender, maar nu is het dus bagger... Lijkt me dat het niet de bedoeling is van een tv zender om slechter te worden ipv beter?
     
  3. haantje

    haantje Valentino Rossi!!#46

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    1
    haha die gozer die zei: alleen voor Br33ZaH slette heeft nog gelijk ook dat ik er niet aan dacht:)
    En waar is trouwens BOUNZZ gebleven dat was echt vET!! de laatste tijd alleen maar de geweone m theo on the road..
    @ kobold, discovery rules!! Scrapheap challenge (of zo iets) en thunder races rulen echt zwaar!!!!!!!!!:D
     
  4. Barbatruuk

    Barbatruuk huub huub huub

    Berichten:
    411
    Leuk Bevonden:
    2
    American chopper:cool:
     
  5. haantje

    haantje Valentino Rossi!!#46

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    1
    idd die was ik vergeten heb je zaterdag gezien met dat Comanche project echt vet!:) , ik vind trouwens alle oorlogs/militaire programma's ook erg interessant:)
     
  6. balleknieper

    balleknieper .

    Berichten:
    546
    Leuk Bevonden:
    4
    Ook The Box hoort bij de "MTV-groep" om het zo maar ff te noemen..
    Mtv vind ik nog de beste zender, maar er komen nu steeds meer programma's op die echt nergens over gaan zoals 'Rich Girls' etc. Ik bedoel.. het is toch een MUZIEK-zender?! The Box heeft echt heel slecht geluid.. en TMF gaat gewoon TE ver met al die sms-onzin..
    Het duurt niet lang meer tot ik helemaal geen "muziek" zenders kijk.
     
  7. J_Star

    J_Star Your God

    Berichten:
    88
    Leuk Bevonden:
    0
    Tmf is echt de waardelooste van allemaal.
    Ik zit dan op roc en wij hebben op heel de school allemaal op iedere verdieping van die kut tvs met tmf er op en als je dan 1 dag hebt gekeken heb je al heel de maand gekekend want ze hebben gewoon een dikke playlist van maar liefst 10 liedjes ja ja niet normaal he.
    MTV daar zit gelukkig nog afwisseling in maar de kwaliteit van de programma`s is ook niks die rich girls die zijn echt achterlijk die denken dat heel de wereld zoals hun leeft ofzo dan kijken ze naar een docomontaire van zimbawe ofzo iets en janken 1 uur lang net of het nu iets nieuws is die hongersnood.
    The box is wel relaxt kwa muziek afwisseling maar die kwaliteit is echt om te janken.
    ook nog 1 ding dat smsen van tmf is echt slim van ze die worden er echt rijk op alleen het is gewoon extreem irritant niet normaal en wie daarnaartoe smst moet zich echt schamen net of iemand het intereseert dat je van die houdt of dat je iemand mist Gewoon geld verneuken.
    Mijn mening ;)
     
  8. ThaRealPlayer

    ThaRealPlayer Active Member

    Berichten:
    26
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou, als je sylvie meis niet lekker vind ben je volgens mij echt homo hoor
     
  9. Android

    Android Aardappelhoofd

    Berichten:
    77
    Leuk Bevonden:
    0
    TMF sux, ik kijk erg vaak naar MTV, hoewel dat ook niet meer zo leuk is als vroeger.

    Vroeger... _O_

    Ach ja... Sylvie, nee nee, daar begin ik niet over...
     
  10. thagamer4life

    thagamer4life kill to survive

    Berichten:
    23
    Leuk Bevonden:
    0
    ze draaien slechte muziek, alleen maar van di 'happy hardcore' en trance terwijl mtv en the box alles draaien en dat gamefacts is veel t kort om leuk beginnen t vinden en meestal maar 1 of 2 reviews:confused:
     
  11. Benson

    Benson Kriepkriep

    Berichten:
    1.360
    Leuk Bevonden:
    7
    Een woord: sexmatch... Als je die balk een keer gezien hebt dan weet je waar ik het over heb. Daar moet ik echt zowat van kotsen.
     
  12. Jajojo

    Jajojo ÜberCosy!

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    4
    Nou woów zeg, serieus, de domste mensen die ik in mijn leven ben tegengekomen zaten bij mij op school op mijn HBO opleiding (jij niet nick). Ze maakt gewoon een hele domme indruk op mij.
     
  13. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    HBO is ook niet alles hoor. Sommige hbo studies zijn keihard werken en de andere is gewoon slapen.
     
  14. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    TMF vind ik écht niks. Bijna alleen maar R&B en pop. Ik wordt er gek van. Heel Limburg zou van Essent hetzelfde zenderpakket krijgen met TMF, MTV en The Box. Maar ik ontvang MTV en the box nog steeds niet. Nu kijk ik maar noodgedwongen TMF. Gare zender. Dat ze eens wat variërende muziek draaien.
     
  15. Socks

    Socks a.k.a sokken

    Berichten:
    458
    Leuk Bevonden:
    0
    die balkjes onderaan bij TMF zijn inderdaad erg irritant :mad:. Kvind alleen die Mental Theo wel lachen :)

    maar ik heb bij The box echt ongelovelijk slecht geluid. Ik hoor namelijk haast geen zang terwijl de rest perfect klinkt. hebben jullie dat ook?
     
  16. Clawviper

    Clawviper New Member

    Berichten:
    1.994
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou ben ik het hier wel mee eens, maar weten die gasten niks van games? :+ Programma wordt gemaakt door Gamer.nl, wat nou niet de kleinste gamesite is. Wel een programma van niks verder, net als al die andere TMF crap. Véél te kort. Gamekings, were are you?

    MTV vind ik verder wel goed. Niet vanwege de muziek, want op dat gebied zijn ze precies hetzelfde als TMF. Alleen weten ze wel wat leuke programma's zijn. _O_
     
    Laatst bewerkt: 15 mrt 2004
  17. mvdstam

    mvdstam Active Member

    Berichten:
    1.333
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik vind die "Spelletjes" die de helft van het scherm overnemen ook vreselijk irritant. En dan die "Love doc" bah, mag ik even kotsen 8)
     
  18. SplinterX

    SplinterX ^Chief^

    Berichten:
    643
    Leuk Bevonden:
    1
    I kots ook van TMF, moet je maar eens een urr gaan kijken dan zie je de nummer 1 wel 4 a 5 keer voor bij gaan en dat dus de hele dag door, en dan die programmas(Kots smliey) en dan dat cijferen van nummers en die foto's enzo, heel irritant, ik erger me echt aan die balk onderin!!
     
  19. the Outblast

    the Outblast hoi

    Berichten:
    442
    Leuk Bevonden:
    0
    ik kan me echt niet voorstellen waarom mensen in godsnaam naar TMF zouden SMS'en om bijvoorbeeld te weten hoe goed ze matchen of wat ook.....mafklappers...
     
  20. Dodgie

    Dodgie Beat me up Scotty

    Berichten:
    1.977
    Leuk Bevonden:
    10
    TMF -> Diep onder het nul-punt.

    Asjemenou zeg.. Incashen op van die domme rekenprogrammatjes zoals; ''Kijk hoe goed jij matcht'', ''Face your Face & die ''Sexmatch''.. Kom op zeg :{

    Soms bij een vrij uur op school, doen we soms TV aan, en al die meiden (en sommige verweifde jongens) zeuren om TMF, smsjes sturen en weet ik wat wel niet :{
    Maflanders..

    Nee bedankt, geef mij dan maar liever MTV, Waar de hele onderkant van het beeld wordt verpest door zo'n irritante tekstbalk.
    Komen de laatste tijd wel leuke pogramma's op, zoals Beavis and Butthead, Wildboys, punk'd & Cribs bijvoorbeeld.. :)

    The Box kan ik helaas niet ontvangen :'-(
     

Deel Deze Pagina