opzich is het een vreselijk goede opzet hoor, van TMF; je moet bedenken dat wij niet echt de doelgroep zijn, maar de br33z4h's (hoe belachelijk eigenlijk, alsof er twee strijdende groepen zijn ), en TMF voldoet perfect aan haar imago; sletjes, muziek zonder ook maar enige diepgang, 'lekkere'-presentatoren/trices, JOUW berichtje op tv (en belachelijk duur, maargoed), etc, etc...
ze moeten zich onderscheiden van de andere muziekzenders (The Box en MTV), en dat doen ze goed imo...
bovenstaande is puur rationeel gezien...
vanuit mijn eigen mening zeg ik: zwaar klote übercommerciële geldzuigende klotezender die al sinds het vertrek van ''Wet & Wild'' zo'n 5 jaar geleden ofzo, niets van kwaliteit meer heeft te bieden...
edit: wat betreft de andere zenders: MTV biedt een wat meer alternatieve muziek aan (hoewel kwa muziek bijna hetzelfde als TMF), en errug goeie series (B&B, Cribs, The Trip (hele vette serie))...
The Box heeft een heel aardige opzet, en biedt, vooral op Woensdagavond, een hele brede, en veel minder mainstream dan TMF en MTV, muziekkeuze aan...
vind ik postief
Laatst bewerkt: 15 mrt 2004