1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Jouw vreemde/leuke/frustrerende ervaringen met vrouwen

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door TheWalrus, 4 jul 2004.

  1. TheWalrus

    TheWalrus Guest

    hahaha, jesus dat is ruk man. Zo'n obsessief vrouwtje. AARGH!!
     
  2. Niekname

    Niekname Anti-Tooske

    Berichten:
    289
    Leuk Bevonden:
    1
    Whahahahaha, zo hard 8). Ik zie het ook helemaal voor me _O_.
     
  3. TheWalrus

    TheWalrus Guest

    Nou ja, ik heb dus ooit cursusen gehad in twee gesprekken.

    Eigenlijk moet je met haar gaan zitten praten en het volgende doen.

    1.Ik heb slecht nieuws.
    2.Korte stilte om zich voor te bereiden.
    3.Ik maak het uit omdat (een geldige reden) (bijv.Ik ben niet verliefd op je)
    4.Haar de tijd geven om te reageren.
    5.Zelf geen verwijten maken, het relativeren of iets dergelijks, maar gewoon je muil houden en naar haar luisteren.
     
  4. maarten=xbox

    maarten=xbox Guest

    heeft Mc kontfart die bad tactic aan je geleerd 8)
     
  5. TheWalrus

    TheWalrus Guest

    hahaha, nee nee, ik moest voor mijn opleiding destijds een vak kiezen vooreen redelijk aantal punten en dat werd tweegesprekken. Waarin de beste methodes van gesprekken voeren je aangeleerd werden.

    Duidelijk zijn en er niet omhene draaien werkt beter dan het ontwijken, relativeren en verwijten. Dat leidt tot meer ruzie, of hoop op herstel.
     
  6. maarten=xbox

    maarten=xbox Guest

    aha zo dus zal ik die tactiek ook maar eens toepassen :p
     
  7. majidamarus

    majidamarus »Sovjet Red Army«

    Berichten:
    357
    Leuk Bevonden:
    0
    zucht komt op het goede moment deze topic...

    had eerst een vriendin, maar die vond ik eigenlijk nooit egt leuk, kwam ik later achter. ik aasde dan ook de hele relatie lang op een ander meisje. ik had nog nooit met dat andere meisje gepraat maarja...
    na een tijdje zat dat meisje bij een "vriendin" van me te msn'en op m'n vriendin dr naam dus ik wist van nix. Na een tidje had k t wel door want er kwam allerlei vieze praat uit, dus toen ik in een kroeg kwam en haar zag staan sprak k dr maar ff aan.
    na een hoop bla bla bla, zei ik dat k naar huis ging en ze zei dat zij ook maar eens op huis aanging. Ze liep een beetje giechelig achetr mij en mn vrienden aan dus ik d8 dat zit wel pluis. Ik vroeg dr dus maar ff dr emailadres...
    een week later kwam ze eindelijk op msn en hebben we wat zitten lullen, niets bijzonders. Na een beetje gedoe stonden we dan eindelijk samen te dansne en eindelijk gezoend. Meteen kwam een vriend van me naar me toe toen zij net weg was, dat ze tegen hem had gezegd dat ze niet met me wilde gaan.
    Bij dauwtrappen fietste ik met haar mee, en heb ik op het strand maar ff gevraagd hoe dat nou zat en ze zei dat t allemaal te snel ging
    Volgende dag had ik weer een feest dus nog maar eens geprobeerd, maar ze was om 10 uur al weg! Tot overmaa5t van ramp kwam m,n ex-vriendin ook nog eens klagen dat ik wel erg hard van stapen liep om meteen met een ander meisje te gaan.
    Dat is ongeveer 2 maanden geleden allemaal en ik probeer nu nog steeds maar tot zover zonder al te veel succes. We zouden nog wat afspreken maar daar komt ook nix van... Maar vandaag ging ik ff naar dorp en zie ik dr met een andere gast lopen :'-( mijn hartje is gebroken.....
     
  8. Kane

    Kane Xcusses voor de post

    Berichten:
    342
    Leuk Bevonden:
    2
    dat is echt kut.. maar niet getreurd.. doe gewoon een van mr kontscheet zun tactieken en.. ehum.. je bent nog veel verder van huis :+
     
  9. Rush nl

    Rush nl FRAUDE!

    Berichten:
    125
    Leuk Bevonden:
    3
    'Cunt' betekent geen 'kont'.....
     
  10. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.477
    Leuk Bevonden:
    8.472
    lol, ik vroeg me ook al de hele tijd af waarom ze hem kontscheet noemden
     
  11. TheWalrus

    TheWalrus Guest

    Nee, Cunt betekend kut, het is DJ Kutscheet!
     
  12. Rush nl

    Rush nl FRAUDE!

    Berichten:
    125
    Leuk Bevonden:
    3
    ik dacht MC Kutscheet :'-(
     
  13. TheWalrus

    TheWalrus Guest

    lol, internationala klonk MC beter dan DJ..... ;)
     
  14. TheWalrus

    TheWalrus Guest

    Kut voor je man :mad:
     
  15. maarten=xbox

    maarten=xbox Guest

    klinkt in het nederlands al KONT dus tis kont :+ en hij is geen lekkere poesje maar een vieze stinkende kont :+
     
  16. TheWalrus

    TheWalrus Guest

    Nee, een vieze druipende kutscheet van een bejaarde vrouw, DUH!! Lees eerst eens zijn autobigrafie: "MC Cuntfart, het verhaal van een nat windje en een rubbereendje" Of luister zijn eerste CD met daarop nummers als "Jouw Ma Heeft een Harige Reet" "Zuig een bolus uit mijn reet!" en "Kattongruwepoes" en de CD Tiramisu Theory.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 8 jul 2004
  17. maarten=xbox

    maarten=xbox Guest

    whawhawha :+ hoe verzint ie ut 8)
     
  18. Genassix

    Genassix Endless Challenge

    Berichten:
    847
    Leuk Bevonden:
    3
    Oke in een notendop:
    Mijn vreemdste ervaring met meisjes:
    Dat ik toen ik 16 was gestalked werd ik een paar dagen door 3 meisjes van 13 (misschien 14 weet ik niet precies) Gewoon te wazig, ze waren niet eens leuk. :mad:
    Mijn leukste ervaring:
    Ehm nou mijn vriiendin, dies gewoon super leuk. En najah de eerste keer echt goed met haar zoenen was gewoon stoer.
    Mijn meest frustrerende ervaring:
    Vorig jaar meisje met carnaval, was in het begin leuk met haar maar achteraf een hoe zeg ik het netjes.. Enorme Slet. Case Closed.
     
  19. TheWalrus

    TheWalrus Guest

    haha, carnavalssletten ownen :)

    De eerste keer zoenen is altijd het leukst. Vooral ook als het er aan zit te komen en de onzin die je vlak daarvoor uitkraamt :)
     
  20. balleknieper

    balleknieper .

    Berichten:
    546
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik haat meisjes die geen initiatief nemen! Dat je maar een beetje achter ze aan loopt en toch zeggen dat ze van je houdt |:-.
    Verder heb ik niet echt negatieve ervaringen gehad behalve gister dan.
    Ik had afgelopen zaterdag gezoend met n meisje van 22 (ik ben 18). Gister wat afgesproken met haar. Bah wat was die lelijk in het daglicht!!
     

Deel Deze Pagina