zucht komt op het goede moment deze topic...
had eerst een vriendin, maar die vond ik eigenlijk nooit egt leuk, kwam ik later achter. ik aasde dan ook de hele relatie lang op een ander meisje. ik had nog nooit met dat andere meisje gepraat maarja...
na een tijdje zat dat meisje bij een "vriendin" van me te msn'en op m'n vriendin dr naam dus ik wist van nix. Na een tidje had k t wel door want er kwam allerlei vieze praat uit, dus toen ik in een kroeg kwam en haar zag staan sprak k dr maar ff aan.
na een hoop bla bla bla, zei ik dat k naar huis ging en ze zei dat zij ook maar eens op huis aanging. Ze liep een beetje giechelig achetr mij en mn vrienden aan dus ik d8 dat zit wel pluis. Ik vroeg dr dus maar ff dr emailadres...
een week later kwam ze eindelijk op msn en hebben we wat zitten lullen, niets bijzonders. Na een beetje gedoe stonden we dan eindelijk samen te dansne en eindelijk gezoend. Meteen kwam een vriend van me naar me toe toen zij net weg was, dat ze tegen hem had gezegd dat ze niet met me wilde gaan.
Bij dauwtrappen fietste ik met haar mee, en heb ik op het strand maar ff gevraagd hoe dat nou zat en ze zei dat t allemaal te snel ging
Volgende dag had ik weer een feest dus nog maar eens geprobeerd, maar ze was om 10 uur al weg! Tot overmaa5t van ramp kwam m,n ex-vriendin ook nog eens klagen dat ik wel erg hard van stapen liep om meteen met een ander meisje te gaan.
Dat is ongeveer 2 maanden geleden allemaal en ik probeer nu nog steeds maar tot zover zonder al te veel succes. We zouden nog wat afspreken maar daar komt ook nix van... Maar vandaag ging ik ff naar dorp en zie ik dr met een andere gast lopen
mijn hartje is gebroken.....
Klik om te vergroten...