1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

‘Ik had nu miljonair kunnen zijn’

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door mars15, 18 dec 2006.

1. Nexhil

Nexhil Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    wat een gaar wijf zeg :D

2. AapVader

AapVader Ja toch?

Leuk Bevonden:
    4
    Wat een zielig hoopje mens zeg. Ik hoop dat die rechtzaak haar veel geld gaat kosten, want dit gaat echt nergens over.

Ze heeft haar 15 minutes of fame weer gehad en ze moet nu maar stilletjes in haar huisje gaan bedenken hoe mooi het had kunnen zijn.

3. nusti

nusti Wannabe Diefast

Leuk Bevonden:
    7
    Beetje vreemde reactie van de mevrouw, als je wilt winnen moet je een lot kopen. En ik snap dat het vervelend is als je er bnu naast grijpt, maar om dan een rechtzaak te beginnen...beetje Amerikaans...
    ik ben zelf al jaren lid van de postcode loterij en eigenlijk meer om de reden dat ik dan automatisch een groep goede doelen steun dan dat ik verwacht er rijk mee te worden..

Waar ik wel aan heb zitten denken: Ik ben laatst verhuisd en stel dat de kanjer op mijn oude adres valt? Het enige antwoord is dan pech voor mij en dan moet je niet moeilijk doen vind ik...

4. Kortestier

Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

Leuk Bevonden:
    121
    ja ene kant is het lullig, maar aan de andere kant, hah in you're face miss cheapass bumm :lol: :lol: \o/ 8)

maar serieus, wie niet meedoet wint niet . punt

5. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Ze heeft geen poot om op te staan, dus dit grapje gaat mooi niet door. Het zal wel door een chronisch tekort aan aandacht komen dat ze nu dit soort streken uithaald, want die negatieve publiciteit is het enige wat ze hiermee scoort. Ja dat, en een flinke rekening. Wat een grapjanus.

6. Xante

Xante Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Helemaal niet, als ik een lot bij de Staatsloterij koop weet ik mijn lotnummer pas na aanschaf. Als je niet meespeelt heb je geen lotnummer en zul je nooit weten of je gewonnen zou hebben als je wel had meegespeeld. Bij de PCL kan je dat wel weten, en op die angst spelen ze in. Bah.

En nee, ik zeg niet dat die vrouw recht heeft op de prijs, natuurlijk niet, maar ze heeft wel recht op schadevergoeding voor de psychische klachten lijkt me. Hebben jullie zo weinig inlevingsvermogen om je voor te stellen dat je daar flink depressief van kan worden, als je net naast de prijs grijpt? Ik kan het me wel voorstellen, die psychische schade heeft ze gekregen door passief gedrag. Dat bedoel ik dus met mijn eerdere bewering over dat iedere Nederlander voor het dilemma wordt gesteld.

Maar goed, als jullie weigeren in te zien dat de werkwijze van de PCL fout is besteed ik hier verder geen aandacht meer aan, simpele zieltjes.

Laatst bewerkt: 19 dec 2006
  7. Drone

Drone Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Sorry hoor, maar wat reageert iedereen hier dom. Die vrouw denkt _NIET_ aanspraak te kunnen maken op de prijs, ze klaagt de PCL aan voor psychische schade en ze heeft een punt.

Ze heeft nergens om gevraagd, maar toch wordt ze geconfronteerd met het feit dat ze miljonair HAD kunnen zijn. Dat is toch heel erg vervelend, elke XBWer zou dat klote vinden. Nu zit zij dus met behoorlijk wat 'psychische schade' waar de Postcode Loterij schuldig aan is.

Het probleem is namelijk dat ELKE Nederlander, samen met wat andere mensen, hetzelfde lotnummer krijgt. Je moet alleen betalen om het lot te 'activeren'. Hoe dan ook: elke Nederlander krijgt ONGEVRAAGD een lot, en wordt dus ONGEVRAAGD in dubio gebracht: wel of niet meespelen. De Postcode Loterij is gebaseerd op emotionele chantage, ze moeten het verbieden.

Ik hoop dat ze een fikse schadevergoeding krijgt. En dan dat de PCL opgedoekt wordt, al is het alleen maar omdat alle winnaars heel hypocriet zeggen dat 'ze toch wel voor de goede doelen meespelen'. :emo:
    Hier wordt het nog eens duidelijk. 'Had je maar mee moeten doen'. Iedereen wordt ongevraagd bij die stomme loterij van hun betrokken. :{

Laatst bewerkt: 19 dec 2006
  8. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Er gaat toch geen onrechtmatige daad aan vooraf, en er is toch ook geen inbreuk op een recht van haar? Slaat toch helemaal nergens op. Ze kan beter een goede psychiater opzoeken.

9. Kortestier

Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

Leuk Bevonden:
    121

waar slaat dat laatste dan nou weer op, als jij je zo verheven voelt boven de andere waarom reageer je dan met zulke achterlijke woorden.
    reageer dan gewoon niet en sluit je bij dat domme wijf aan en ga samen de PCL aanklagen, succes _0/

10. AapVader

AapVader Ja toch?

Leuk Bevonden:
    4
    Een vergoeding voor psychische schade, dit is echt de grootste onzin die er bestaat.

Als de dokter zegt dat je ****** hebt, dan krijg je daar toch ook geen vergoeding voor. En te horen krijgen dat je ****** hebt is volgens mij nog net even erger dan te horen krijgen dat je net de jackpot mist.

Het is misschien niet leuk om dat te horen, maar dat is nu eenmaal pech hebben.

En dat iedereen ongevraagd een lot krijgt slaat echt nergens op. Als je een lot wilt dan moet je dat nog steeds aanvragen bij PCL en doe je dat niet dan kan je ook niet gaan zeuren dat er mensen in jou straat wel het geluk hebben dat ze iets winnen.

Wees eens niet zo egoistisch en wees blij voor de mensen met dezelfde postcode die zich wel hebben aangemeld en een bedrag hebben gewonnen.

11. L.A.

L.A. Active Member

Leuk Bevonden:
    4.901
    ik zou ook niet willen dat Gaston plotseling voor mijn deur staat. Juist uit de zeer begrijpelijke overweging die ze heeft gemaakt, zou zij eigenlijk het geld van haar buren moeten krijgen om die reden. Gaston is dé test op enige menselijke intelligentie.

12. harXcore

harXcore Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dus had ze 'm gewoon moeten activeren, en is het haar eigen domme schuld.

13. Dionskateboarder

Dionskateboarder Half past Dead

Leuk Bevonden:
    0
    jezus wat een debiel had ze maar lid moeten zijn

14. AapVader

AapVader Ja toch?

Leuk Bevonden:
    4
    Door deze opmerking neem ik je mening erg serieus =( . Ben je nou bang om een discussie aan te gaan of twijfel je aan je eigen mening?

15. L.A.

L.A. Active Member

Leuk Bevonden:
    4.901
    het zit em erin dat je met postcode loterij weet dat je gewonnen had, als je een lot had. Bij andere loterijen kom je daar nooit achter want is het gewoon of je wint of je wint niet. Je kan bij PCL dus net je abo hebben opgezegd en ineens valt de prijs daar..ja ok pech, maar dan zou je voor het geval dat je hele leven lid moeten zijn. Want als ie er valt en je je hebt geen lot, sla je jezelf natuurlijk voor je hoofd. Het zou leuker zijn als je gewoon wint, of je nou wel of geen lot hebt.

16. AapVader

AapVader Ja toch?

Leuk Bevonden:
    4
    Ik vind dat ze ook doet alsof ze de enige is die niets gewonnen heeft, er zijn toch wel meer mensen in die straat die naast de prijs grijpen

17. Oldsk00l

Oldsk00l ouwe school

Leuk Bevonden:
    4
    ja, idd, er zullen toch wel meer mensen in die straat niks gewonnen hebben , die ook niet moeilijk zijn gaan doen !
    kunnen ze naar groeps therapie :lol:

18. IWFH '2006'

IWFH '2006' 35+ Good Deals

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben het helemaal met jullie eens. Het zou verboden moeten worden die PCL. Bij de Staatsloterij bepaal je helemaal zelf of je meedoet of niet en of je kans maakt op miljoenen. Bij de PCL niet, je wordt zoals eerder gezegd toch onbewust betrokken hierbij. En het is gewoon unfair, iedereen in je dorp weet dan dat je miljoenen euro's bent misgelopen en je wordt toch aangekeken daardoor. Ik kan me heel goed voorstellen dat die vrouw psychische problemen heeft. Daarom heeft ze toch ook wel recht op een schadevergoeding, alleen hoe hoog? Dat is lastig te bepalen.

19. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Ze heeft geen recht op een schadevergoeding omdat er geen sprake is van een onrechtmatige daad. Snap dat dan.

20. IWFH '2006'

IWFH '2006' 35+ Good Deals

Leuk Bevonden:
    0
    Dat vind jij, ik vind van niet. Subjectief dus.

Deel Deze Pagina