1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.
  1. Heavenraiser

    Heavenraiser The raiser of heaven

    Berichten:
    223
    Leuk Bevonden:
    25
    denk dat het eerder met economie te maken heeft... maarajah geeft neit, (ik dacht eigenlijk dat een groei van 1000% dus 1000 keer zoveel was en ik doe E&M naja lol)
     
  2. -Red-

    -Red- Tcolor of Communism

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    2
    _O_ Als je ergens in gaat investeren, (ik ben het met je eens) moet je investeren in het Oostblok. Rusland en China is dadelijk aan de macht. Amerika is al langzamerhand gedag aan het zeggen tegen haar (artificial) macht, roem, glorie.
     
  3. Game Error

    Game Error Active Member

    Berichten:
    541
    Leuk Bevonden:
    0
    koop een heel klein boompje en plant die in je tuin, wacht 10 jaar en haal dde zaden eraf en plant die opnieuw. kap daarna die oude boom en ga het hout verkopen:p
     
  4. Nosh

    Nosh innit?

    Berichten:
    750
    Leuk Bevonden:
    9
    Bedankt voor de tip!
    2 vragen:

    1. Wat is de mnimale investering om winst te maken (dus niet miljoenen euro´s, ben een scholier)

    2. Hoe maak je die investering dan? Via de bank, site, ofzo?
     
  5. Centurion

    Centurion Survivor

    Berichten:
    1.959
    Leuk Bevonden:
    1
    Je maakt bij elke stijging natuurlijk winst, ook bij een inleg van 1 euro.
    Volgens mij gaat dit ook via internet, een site zou ik zo snel niet weten.
     
  6. Master Of Blades

    Master Of Blades aka BonkMeister

    Berichten:
    1.422
    Leuk Bevonden:
    4
    Hier staat wel veel onzin tussen, maar wel grappig.

    Wat werkt is, wat ik hier las bijvoorbeeld lucifers kopen, maar wat nog beter werkt is wat ingrediënten kopen voor een goedkope appeltaart of een cake en die op straat verkopen. Als je dat zelf niet kan bakken, dan is er vast wel een aardige vrouw in de buurt die dat wel kan en tijdens het verkopen lul je gewoon een verhaal dat het voor je school is en verkoop je elk stuk taart voor een euro. heb je zo al 12 euro. dus 1200%. Van die 12 euro ga je voor een paar euro patat halen en bakken en dat weer verkopen, bijvoorbeeld en zo blijf je doorgaan, wel altijd een paar euro in 'de spreekwoordelijke pot' doen, zodat je altijd wat hebt als het misgaat.

    Tijdens het verkopen gewoon zielige praatjes gaan houden dat het van je school moet en wat ik hier las, een vriend met een camera, werkt ook heel goed. Kijk maar wat ze met zo'n camera bij The Trip voor mekaar krijgen.

    Wat ook goed werkt is als je al iets in de 10 euro hebt, daar viooltjes ofzo gaan halen bij de G*mm* (geen reclame maken voor deze doe-het-zelfzaak) en daarmee langs de bejaardentehuizen of oudere wijken gaan, dan heb je zo al in de 30 euro. Vooral ouderen kopen al snel wat als het om liefdadigheid gaat.

    Dus beginnen met een appeltaart bakken en die per punt voor een euro verkopen en met dat geld viooltjes of andere kleine plantjes kopen en die voor 2 a 3 euro per stuk verkopen, kan ook met potgrond of wat dan ook, als de mensen er maar iets aan hebben.

    als je het op deze manier goed doet, kun je al vrij makkelijk aan €50 komen
     
  7. SjonKanon

    SjonKanon Active Member

    Berichten:
    183
    Leuk Bevonden:
    1
    India heeft op dit moment de snelst groeiende economie.
     
  8. Centurion

    Centurion Survivor

    Berichten:
    1.959
    Leuk Bevonden:
    1
    K heb ondertussen al 30 euro, een voetbal toto opgezet met 1 euro inleg en 20% voor de winnaar. Het gaat om de winnaar van het EK
     
  9. SjonKanon

    SjonKanon Active Member

    Berichten:
    183
    Leuk Bevonden:
    1
    goeie zaak! en als er meerdere winnaars zijn dan wordt die 20% onder hun verdeeld? dan kan je nu namelijk 24 euro verder gaan investeren.
     
  10. Centurion

    Centurion Survivor

    Berichten:
    1.959
    Leuk Bevonden:
    1
    Nee, dan wordt er eentje uitgeloot van de goede inschrijvingen :)
     
  11. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8

    1. De minimale investering bepaal jij.. Kijk gewoon is hoeveel geld je gemiddeld overhoudt aan het eind van de maand (als je geld overhoudt :)) en investeer dat in aandelen.. Investeer echter alleen geld dat je kan "missen"..

    2. www.alex.nl Tenminste daar ga ik het via doen als ik 18 ben :)
     
  12. Heavenraiser

    Heavenraiser The raiser of heaven

    Berichten:
    223
    Leuk Bevonden:
    25
    koop een blik en een sticker met hartstichting...

    hint hint




    en die verkoop je dan aan iemand die geld op wil gaan halen voor de hart stichting
     
  13. -Red-

    -Red- Tcolor of Communism

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    2
    idd India groeit op het moment zeer snel, 800.000 afgestudeerde per jaar komt daar ook nog bij.

    Maar de Indische economie is niet stabiel.

    Verder is het cultureel systeem voor velen een motief niet te investeren in dat land.
     
  14. Heavenraiser

    Heavenraiser The raiser of heaven

    Berichten:
    223
    Leuk Bevonden:
    25
    ik denk dat je je daar geen zorgen over hoeft te maken als je een investering van 1 euro wilt gaan doen :D
     
  15. Beleg het in Terra Vitalis en kijk over 15 jaar hoeveel het waard is:)
     
  16. Heavenraiser

    Heavenraiser The raiser of heaven

    Berichten:
    223
    Leuk Bevonden:
    25
    ah, ik heb weer een nieuw plan

    leen van iemand een huis voor een paar minuten voor je euro
    dan ga je binnen die paar minuten (30 bijvoorbeeld) naar friezia financeringen en sluit je een lening af van 12.000,- (dat is overigens met +-50% rente)

    dan heb je snel verdient
     
  17. holy auron

    holy auron Active Member

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    0
    ja maar dat zou oplichting zijn, je moet geen misbruik maken van de goedheid van de mens
     
  18. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Maar het werkt wel !
    _0/
     
  19. Offtrack

    Offtrack ForzaGT :)

    Berichten:
    632
    Leuk Bevonden:
    6
    Jah natuurlijk werkt dat! een hypotheek aanvragen op een geleend huis. |:-
    seriously easy going... _0/
     

Deel Deze Pagina