1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

1080 i/p trailers

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Boxmeer, 26 jul 2008.

  1. Boxmeer

    Boxmeer El Vatso

    Berichten:
    558
    Leuk Bevonden:
    23
    Zoals het onderwerp al zegt zoek ik een site waar ik voor mn xbox 360 in full hd formaat trailers kan downloaden van films. Op sommige sites bijv van warner bros staan er wel op van hun films maar ik zoek er meer. Op andere sites staan alleen maar quicktime trailers die ik niet kan afspelen met mn 360. Ik zoek dus sites die veel trailers heeft in full hd kwaliteit in media player formaat.

    Alvast bedankt
     
  2. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Laatst bewerkt: 26 jul 2008
  3. Boxmeer

    Boxmeer El Vatso

    Berichten:
    558
    Leuk Bevonden:
    23
    Hey ja mooi programma alleen als je een trailer van rond de 200 mb hebt dan duurt het erg lang wil je de 100% kwaliteit behouden. Maar toch bedankt voor de moeite :)
     
  4. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Laatst bewerkt: 27 jul 2008
  5. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Ja maar zoals je al zegt hij wil filmtrailers, en dacht dat misschien 1 van ons een site had met 1080p trailers in .avi bestanden. Maar aangezien de meeste filmtrailer sites werken met quicktime is converten dan de enige oplossing. Of je moet torrents/nieuwsgroepen bekijken, daar staan ook vaak al geconverte HD trailers op.
     
  6. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
  7. Boxmeer

    Boxmeer El Vatso

    Berichten:
    558
    Leuk Bevonden:
    23
    Hey Excess-Denied, Alsnog bedankt en ja ik weet dat je soms via newsgroepen ook de nieuwe hd trailers kunt downloaden maar dit komt niet vaak voor. En *NERAZZURRI* daar staan ook .wmv bestanden op maar deze kloppen vaak niet kijk maar naar de grote.

    Edit

    Site gevonden:

    http://www.hd-trailers.net/

    Maar volgens mij kan je toch het beste trailers van de site van de makers downloaden dan weet je 100 % cker dat je full hd hebt.
     
    Laatst bewerkt: 3 aug 2008
  8. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.441
    Leuk Bevonden:
    17.546
    Ik zoek dus ook zo'n site om prute trailers in 720p op me computer te kijken enzo, en dat hd-trailers.net komt aardig in de buurt. Helaas kan ie er geeneen afspelen, het heeft wel een quicktime logo (en die mov bestanden speelt deze comp in het algemeen wel af), maar toch zegt ie dat er een codec ontbreekt.
     
  9. Boxmeer

    Boxmeer El Vatso

    Berichten:
    558
    Leuk Bevonden:
    23
    Op een enkeling na speelt mn xbox ze allemaal af. Dus snap niet goed waarom die van jou ze niet pakt :confused:

    Edit:

    Je bedoelt je pc had ik ff over het hoofd gezien. Probeer ze dan eens af te spelen met divx. Maar je kan ze toch ook gewoon streamen naar de 360 of op een geheugenkaart zetten en dan kijken op de 360? Dat doe ik iniedergeval en werkt prima.
     
    Laatst bewerkt: 5 aug 2008
  10. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Media Player Classic proberen.
     
  11. pain of salvation

    pain of salvation Tetragrammaton

    Berichten:
    1.023
    Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt voor de link boxmeer, ga ik even toevoegen aan mijn favorieten, heb ik ook geen reden meer om quicktime te installeren!

    Die animatie trailers zien er nog het mooist uit op mijn full hd monitor. Gevoel dat de live action trailers gecomprimeerd zijn, noise valt op namelijk. De animatie trailers zullen dit vast ook hebben maar daar valt het niet bij op.
     
  12. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207

Deel Deze Pagina