1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

11 november is de dag....

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door mvdstam, 11 nov 2003.

1. satan21

satan21 New Member

Leuk Bevonden:
    1
    ach ik moet waterpoloen tot 10 uur dus ik zla er niet zoveel zien:p

2. mvdstam

mvdstam Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    lucky you, ik moet voor de deur w88 op die koters :'-(

3. Lars

Lars StarFucker!®

Leuk Bevonden:
    1
    als ze beginnen te zingen gooi ik het gewoon door de brievenbus naar buiten in de hoop dat ze snel weer weggaan

4. HeAvY-GeAR

HeAvY-GeAR Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik wordt er helemaal gek van mijn.
    hele tijd wordt er gebeld. :mad: :mad:
    mischien moet ik effe mijn gun pakke }:]
    ik heb er zelf btw nooit aan meegedaan.

Laatst bewerkt: 11 nov 2003
  5. mvdstam

mvdstam Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Gek, iedereen wordt er helemaal gestoord van, incl. ondergetekende. Is er dan niemand die het nog leuk vind :confused::+

6. The Arowana

The Arowana Reloaded

Leuk Bevonden:
    0
    11 november! de elfde van de elfde! het officiele begin van carnaval verdomme! het feest der feesten! OMFG, 21 februari gaan de remmen los bij scheerders! w00t!

7. bl0kkie

bl0kkie pwn4tsj p0rk !

Leuk Bevonden:
    6
    11 november is te gék!! _O_ je ziet het eigenlijk het meest in het noorden, maar ik heb altijd trouw gelopen! Stond altijd al 2 dagen van te voren te springen om te lopen en om snoep binnen te halen. Gelukkig komen er bij ons niet zo heel veel kinderen (zijn maar 6 groepjes geweest denk ik). Komt omdat we niet in rijtjes huis wonen, tegenover ons wel, en zoals ik vroeger ook was ga je voor de massa-productie, met het kortste liedje (lichie aan, lichie uut, gooi wat in me put). Kan het me nog herrinerren, heb zelfs de hele route vroeger besproken met me 2 vriendjes waar ik toen mee liep, hoe we het snelst langs de meeste huizen kwamen :)

8. The Arowana

The Arowana Reloaded

Leuk Bevonden:
    0
    hmm.. klinkt als iets dat wij '3 koningen' noemen, ergens na nieuwjaar, of doen jullie daar ook aan?

bij ons iig geen sint maarten..

9. Lars

Lars StarFucker!®

Leuk Bevonden:
    1
    die met george clooney bedoel je? :cool:

10. Karelax

Karelax Guest

Ben je Spaans ofzo, want daar doen ze daar aan..., i k ben btw wel Spaans :)

11. Krishan

Krishan Sho-Kanji Baharoth

Leuk Bevonden:
    0
    Liep voor het laatst toen ik 10 was.

We gingen altijd om half 10 pas, dan zeiden ze van: Er komt toch niemand meer, neem alles maar mee.

12. TheWalrus

TheWalrus Guest

Drie koningen doen ze ook in belgie. "Drie koningen, drie koningen, iets met mooie hoed"

Ik vind elf november hartstikke leuk. Ik liep altijd. EN dan de meest loze liedjes zingen. Die van lichie aan lichie uut, gooi maar in mijn puut, kend ik nog niet. Werkelijk briljant.

Er is hier maar een kind bij de deur geweest. Een meisje die ooit bij mij op de basisschool zat heeft net twee jaar een kind en die kwam even langs.

Zelf heb ik ook Sint Maarten gelopen. In een sint maarten mars voor de solidariteit. Niet dat het nut had, maar goed.

13. Jeruzame

Jeruzame www.JeroenWesten.nl

Leuk Bevonden:
    4
    Ze kwamen gisteren weer bij mij langs. Erg leuk om de gezichten van die kinderen te zien als ze drie snoepjes mogen pakken :)

Ik heb zelf nooit Sint Maarten gevierd toen ik klein was, maar ik vind het wel een leuk feest.

14. NimroD

NimroD Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hier was het gister bijzonder rustig, meestal is het hier echtd ruk, nu heb ik maar 3 keer de deur open hoeven doen. Word Sint Maarten steeds minder populair? (en nee, ik woon niet in een kutdorp, maar ik woon in amsterdam :p )

15. Unrealist

Unrealist A Real Unreal Fan

Leuk Bevonden:
    0
    11 november is de dag... DAT IK HALO 2 SPELEN MAG!!!!!!!!!
    (zou iemand dit ooit in dit oude forum nog lezen?)

16. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Jah want als je reageert dan kick je de thread |:- En trouwens wat is er oud aan dit forum? :confused: V3 is er nog niet zo lang, en er word nog volop actief gepost overal 8) :p

17. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    Jij vraagt je zeker ook af waarom alle threads elke keer door elkaar staan |:-

18. Unrealist

Unrealist A Real Unreal Fan

Leuk Bevonden:
    0
    oeps sorry. Ik zal het in het vervolg niet meer doen.
    ik bedoelde trouwens dat dit een oude thread is en niet een oud forum.
    nogmaals sorry.

19. maarten=xbox

maarten=xbox Guest

Sint Maarten roeleert Hup Maarten _O_ _O_ :+

Deel Deze Pagina