1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

13 Jaar en Werken.?

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door BeertjeM, 11 mei 2008.

1. Kareem

Kareem Krispy Kareem

Leuk Bevonden:
    0
    wat een elitaire onzin, het is niet hetzelfde als werken bij oh uhm, het bedrijf van je vader, maar het is werk. je verdient geld en leert ermee om te gaan.

normaals, werk is werk, maakt niet uit wat ´t is.

over die belasting trouwens, ik ben 22, en ik betaal echt geen ruk aan belasting. (niet zwart). als je niet zoveel werkt valt die belasting erg mee. Gelukkig is m´n uurloon wel lekker dus hoef ik niet zoveel te werken voor m´n geld.

Laatst bewerkt: 11 mei 2008
  2. DC Vogelaar

DC Vogelaar Happy Hour

Leuk Bevonden:
    0
    En ik altijd maar denken dat ik de belastingsdienst aan het oplichten was O-)

3. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Schreeuw niet te hard want de belastingsdienst kan tot 5 jaar alles terugvorderen ;)

4. Tsux

Tsux Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    LoL :+

5. BekSide

BekSide Active Member

Leuk Bevonden:
    2

dat van dat verhaal van je HBO/WO halen... is ook weer niet zo... want als je je havo of Vwo hebt gehaald heb je nog steeds letterlijk NIETS.
    en ik denk niet dat het verstandig is om op de centen van je pa en ma te teren tot je een universitaire studie hebt afgerond want tot je dat voor elkaar hebt verdien je precies hetzelfde als iemand die vmbo-B heeft gedaan

6. Freezing Aaron

Freezing Aaron Registered member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben 14 en ik heb ook nooit gewerkt, ik krijg overigens wel elke week 5 euro zakgeld dus ik heb het niet hard nodig. Ik heb nu zat geld zonder te werken.

7. berendhaan

berendhaan Forum sjonnie

Leuk Bevonden:
    0
    Daar is hij al te oud voor 8)

8. Kombat

Kombat Nico Swinkels

Leuk Bevonden:
    0
    Ik snap je verhaal niet helemaal leg het nog eens uit.
    Volgens mij haal je HBO/WO en Havo/VWO door elkaar in je uitleg, want een Havo diploma leidt niet op voor een bepaald beroep.
    Als je een HBO/WO diploma hebt van een goede opleiding waar vraag naar personeel is dan krijg je echt een goed startsalaris.

Ik hoef ook niet een baantje buitenshuis te zoeken want ik kan bij ons eigen bedrijf werken, ik heb op mijn opleiding ook een paar mensen die liever werken dan hun HBO diploma halen; dat is dom. Daardoor halen ze het uiteindelijk niet.
    Maar misschien moeten ze wel zoveel werken om de studie te kunnen betalen, al hebben ze er dus zo niks aan.

9. joeperd

joeperd TaH PoWnz0r

Leuk Bevonden:
    0
    ik denk dat 2.25 wel ongeveer is wat je kunt verwachten, ikzelf ben 15 en krijg 4.50.

10. Beawulf Agate

Beawulf Agate aka Mad Murdock

Leuk Bevonden:
    1
    begin idd met krantenlopen, folders rondbrengen of die tijdschriften. Het heette toen Media Express, geen idee of dat nu ook nog steeds zo heet.
    Vergeet ook niet de nieuwjaarskaartjes. Ik had twee grote wijken en haalde belachelijk veel geld op met die kaartjes! \o/

11. Rikske

Rikske UnRegistered User

Leuk Bevonden:
    0
    LOL, 5€/week en zat geld :thumbs: O-)

12. Kareem

Kareem Krispy Kareem

Leuk Bevonden:
    0
    BALLIN'!

13. Sognare

Sognare Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik krijg 15 euro pm maar ik hoef niks zelf te betalen als ik iets wil dan vraag ik het gewoon en krijg het.

14. Chrizzle

Chrizzle Active Member

Leuk Bevonden:
    756
    Lekker tomatenplukken :+ Doe ik al vanaf mn 12e. Ben nou 19 8)

Deel Deze Pagina